Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dziwne kartery
Post: 11 paź 2010, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Siema wiem ze to są kartery z piaggio ale wydają mia się takie dziwne
co powinno byc w tej dziurze tam gdze jest króciec na 4 śruby . pierwszy raz takie coś widzę

z jakiego modelu to ?
Obrazek




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 20:59 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=669659#669659 zapraszam do tematu bo to ciąg dalszy tak jakby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 22:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
to jest od purejet'a. ja miałem pj i nr1 nie mam nie wiem co to :D a dwa to tam olej idzie. w tej dziurze powinien być kompresor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 0:17
Posty: 52
Lokalizacja: Parzęczewo
Pojazd:
to zaznaczone na czerwono wysyła powietrze do pompki przez to pompka paliwowa podaje paliwo




_________________

Sprzedam !! 1200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 23:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
to czemu u mnie tego nie ma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 14:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
NRGpower, Głupoty pierdzielisz.
To jest podciśnienie. Jedne mają w gaźniku, inne tutaj.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Booyaka, ma racje to jest podciśnienie a to drugie sądzę że to będzie olej wtryskiwany bezpośrednio do komory korbowej chociaż trochę dziwnie jak na mój gust ale mogę się mylić




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:00 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
A czy gdyby załozyc to 'coś' w miejsce tej dziury, zatkać weżyk od tego i założyć normalnie gaznik to bedzie to jakos jezdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
będzie normalnie jeździło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 19:43 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
czyli wielkich cudów nie trzeba zeby przerobić z wtrysku na gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
wystarczy gazior, kranik i połączyć dwa kable. ;] ew. głowica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Booyaka, Ty głupoty pierdzielisz. właśnie to jest po to aby pompa paliwa mogła pompować paliwo, a podcisnienie w gaźniku jest do kranika. owszem można to nazwać podcisnieniem ale NRGpower ma 100% racje.
Pozdro




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Ostatnio zmieniony 12 paź 2010, 21:25 przez Kamilkadze, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie wiem jak o od oleju wygląda ale może być wtedy nieco większa komora korbowa niż w gaźnikowcu. Wtedy delikatnie osiągi mogą spaść.


Kamilkadze pisze:
Booyaka, Ty głupoty pierdzielisz. właśnie to jest po to aby pompa paliwa mogła pompować paliwo, a podcisnienie w gaźniku jest do kranika. owszem można to nazwać podcisnieniem ale NRGpower ma 100% racje.
Pozdro

Pompa paliwa też działa na zasadzie podciśnienia :wink:
"Owszem można to nazwać podciśnieniem" mnie rozbiło.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 14:59 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 7:36 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
mass95 pisze:
wystarczy gazior, kranik i połączyć dwa kable. ;] ew. głowica


Jakie dwa kable?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 8:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
stunter95, MASSOWI95 chyba chodziło o dwa węże jeden od paliwa a drugi od podciśnienia bo znam jego skuter i nic więcej tam nie ma :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 10:48 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
Cytuj:
to napewno jest silnik od pełgeota


to jest silnik od piaggio!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
To jest silnik Piaggio/Gilera przystosowany do wtrysku.
Króciec odwracasz o 180st., tą dziurę bezpośrednio na wał zaślepiasz, tak samo robisz z tymi dwoma wyjściami na jakieś węże. Zakładasz normalny gaźnik, do niego ssanie ręczne i wszystko podłączasz. Kupujesz głowicę od P/G na gaźniku i cieszysz się silnikiem przerobionym na gaźnik.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 12:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Repter, nie trzeba przekręcać króćca.

piotrekk_usa, nie :D dwa kable: jak masz kostkę od przepustnicy, idą do niej 4 kable - trzeba uciąć kostkę i połączyć dwa środkowe kabelki bo inaczej nie będzie się wkręcał na obroty. dwa pozostałe izolujesz osobno i chowasz wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
mass95,
Masz rację, odwrotnie spojrzałem na silnik ; oo




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
a czy na ssanie automatycznym bedzie jezdził?
i mozna fot tych kabli.? bo nie czaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy