Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2010, 8:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A więc tak zbieram się do kupna jednego z tych cylindrów i mam kilka pytań:

1) Do jakiej klasy zalicza się Hebo Manston Replica 70cc
bo Malossi Sport 70cc to oczywiście sport
2) Co przy wymianie jednego lub drugie należało by wymienić ?
( proszę o konkrety i przykłady z rozsądną ceną )
3) Żeliwo czy Aluminium ?
4) Wasz wybór ? Co byście pierw kupili przy małej ilości gotówki ?

Setup:

patrz niżej :)

Hebo Manston Replica 70cc & Malossi Sport 70cc

Za wszystkie ogarnięte odpowiedzi wielkie dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Malossi Sport to cylinder żeliwny, z którego wyciągniesz 8-10 koni. Przy nim nie trzeba wymieniać wału ale łożyska by się przydały.
Hebo Manston Replica to cylinder aluminiowy, z którego można wykrzesaćnawet 15 koni, więc jest io wiele mocniejszy od Malossi sporta - RAKIETA! Myślę że to klasa mid-race, ale niech bardziej obeznany się wypowie. I przy nim to jużwał przydałoby się wymienić, gaźnik minimum 19 itd. ;)
Widzę że masz keewaya więc cię ta promocja na Hebo mantsona obejmuje, ale przy nim trzeba więcej wymieniać niżprzy malossi, ale hebo to czyste złooo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 10:10 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Malossi to sport i wyciągniesz z niego 7-8koni (AC jest słabsze), do takiego cylindra łożyska by należało wymienić, gaźnik jakiś 19mm ale i na seryjnym pociągnie po dobrej regulacji :wink:
Manston Replica w ac ma około 11 koni i jest to słaby racing, wymiana tłoka powinna odbywać się co 5-7 tysięcy, no może trochę więcej, taki cylek wymaga dobrego oleju i dosyć dużej mieszanki (1:30 na dotarciu, 1:35 po dotarciu). Przy takim cylindrze gaźnik jest obowiązkowy i dosyć mocny wydech też by się przydał, do sporta pro replica będzie dobra ale w Manstonie Replice będzie za słaba, wał i łożyska obowiązkowo :wink:
Ja bym na twoim miejscu wziął sporta, jak dla mnie jest to optymalne rozwiązanie bo racing już ma spore spalanie i małą żywotność, w razie czego w malossim zrobisz szlif bo to żeliwo a w Manstonie już szlif odpada bo ma tulejkę z powłoką nicasilową więc trzeba go szanować bo jak się zatrze to już na wystawkę możesz go postawić :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
No powiedzmy że zdecydowałem się na malossi sporta.

A co z filtrem powietrza ?
Jaki gąźnik do niego ? Da rade na seryjnym ?
Co z łożyskami jakie najlepiej ?
Wału nie ma potrzeby wymieniać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Lisekel,
1)Seryjny filtr powietrza wystarczy, trzeba wyjąć tylko zwężkę i będzie good, jak nie wywiercić małę otwory.
2)Da rade na seryjnym ale do 700 cc wypadałoby wymienić. Chociaż na 17,5 aczkolwiek mówią że 19mm lepsza.
3)łożyska - nie orientuje się ale jakieś skf c4 czy cuś.
4)wału nie trzeba wymieniać, ale łożyska tak :0




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2010, 21:04
Posty: 47
Pojazd:
gaźnik przydałoby się 17,5mm filtr polini air box łozyska to skf telfon (s6) no a wal hmm no wiesz jesli bys wymienil to potem bysmial juz spokój ;] no ale skoro juz niemasz kasy na wal to lozyska powinny wystarczyc. A tak wgl. to jaki masz przebieg ?




_________________

Złapała mnie policja. Zapytali Gdzie się tak spieszysz? Powiedziałem: Spieszę się do domu bo dziś przychodzi cylinder 70cc. xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2010, 21:04
Posty: 47
Pojazd:
Jąkała, no wprawdzie to tak ale lozysk również niema potrzeby wymiany ;] no ale jak wymieniasz to masz mniej zmartwien ze sie rozlecą itp ;p




_________________

Złapała mnie policja. Zapytali Gdzie się tak spieszysz? Powiedziałem: Spieszę się do domu bo dziś przychodzi cylinder 70cc. xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
hebo manston to cylinder poziomu racing, na tym wydechu co masz i napędzie moc będzie napewno ponad 13KM jeśli włożysz gaźnik conajmniej 19mm. W racingu tłoki wymieniasz co 5-6k. Jest to aluminium więc trudniej przegrzać, ale jak już zatrzesz to do wyrzucenia. Spalanie nie będzie dużo większe niż na malossim, a nawet może być takie samo przy podobnych prędkościach. wymień wał i gaźnik i wkładaj hebo manstona. Myśle że masz "głowe na karku" i potrafisz obejść się z silnikiem łagodnie, (wyregulowany gaźnik, dobry olej, dobry skład mieszanki, grzanie przed jazdą, wymiana tłoka co sezon praktycznie, no i dotarcie prawidłowe). I jak zastosujesz się do tego to na manstonie pojeździsz dłużej niż na żeliwnym malossim. I moc też nieporównywalna.


Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 11:46 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Przebieg 6500 km to jak z tymi łożyskami i wałem ?
Jak się rozwalą to coś się może stać z silnikiem czy coś ?
Bo mi się wydaje że jak dadzą rade to wporzo a jak się rozpiepszą to się wtedy wymieni ?
Można tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
do malossi wału nie musisz, ale łożyska tak. Jak Ci łożyska padna i się nie zorientujesz (a masz metal zapewne) to w najgorszym przpadku masz rozwalony cylinder i wał. A w najlepszym usłyszysz dziwne dźwięki i wymienisz wtedy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 12:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A co z gaźnikiem ? Seria może zostać do malossi sport ?
Jaki ja mam rozmiar w ogóle gaźnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 12:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Rozmiar masz 12mm :? Do malossi seria gaźnik może zostać, tylko większa dysza będzie potrzebna.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
To co przypuśćmy że biorę ten cylek Malossi Sport.
Może ktoś mi po podawać linki co mam kupić do tego cylka (dysza, łożyska itp. ) bo jestem zielony w tych sprawach. Najpotrzebniejsze rzeczy proszę podać tak jak wyżej pisaliśmy żeby chodził konkretnie ten cylek i miał swoją moc !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Łożyska takie jak napisane w tym temacie http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Nie zapomnij o igiełkowym.
Dysza to kwestia regulacji ale celuj w coś koło #80 http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f28161191a




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
1) Hmmm no doba to łożyska na 100 % wymienię tylko jakie proponujecie wstawić ?
2) Teflon ? Metal ?
3 )Proszę o konkrety ( link )

4) A filtra by się nie przydało wymienić na Polini Air Box bo na taki to mogę dać 70 zł ?
5) Wał mówicie że wytrzyma przy takim cylindrze to nie będę zmieniać.
6) Gaźnik seria i tylko dysze wymienić na większą ?

Żeby lipy nie było :)

P.S. Pytanie dotyczy paska.
1) Jaki pasek i rodzaj Polini Kevlar czy Polini Wzmacniany ?
2) Po 6500 km na seryjnym pasku (pewnie chińskim ) należało by wymienić na nowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:57 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
sebagbw pisze:
moc będzie napewno ponad 13KM jeśli włożysz gaźnik conajmniej 19mm

jeśli zrobi prawdziwe 11km to dobrze bo pamiętaj że to AC :)
łożyska to jakieś skf-y c4 najlepiej z teflonowym koszyczkiem :wink:
gaźnik seryjny po dobrej regulacji styknie ale 19mm na pewno osiągi polepszy, no i na malossim pojeździsz na pewno więcej niż na Hebo :wink: , no i nie zapomnij o łożysku igiełkowym :)
sebagbw pisze:
na tym wydechu co masz i napędzie moc będzie napewno ponad 13KM

na tym wydechu raczej 13 by nie miał, w ogóle Manston w AC 13 nie wykręci bez porządnych innych części a to już są wydatki




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
seryjny gaźnik i manston = spalanie ponad 10L i przegrzanie cylindra co za tym idzie zatarty. I na hebo pojeździsz więcej niż na malossim, jestem tego pewien. Mowa oczywiście taka że malossi nie szlifujem, bo jeśli po szlifach no to malossi zrobi więcej km. Ale hebo może do 20k wytrzyma, a malossiego po 15 już napewno będziesz szlifował. Czyli szlif razem z wysyłkami 100zł, dobry tłok vertexa 200zł, łożysko igiełkowe 30zł = 330zł. Czyli prawie tyle co teraz hebo nowe. I nie przesadzaj że AC to takie dziadostwo z którego tylko tyle da się wykrzesać. On ma cały napęd zmieniony, więc dokupi wał i gaźnik i ma ponad 13KM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
No tak Hebo + wał + gaźnik + łożyska ( Koszt ? )
I jakie to spalanie będzie miało ?

A Malossi + dysza + łożyska ( Koszt ? )
Jakie to spalanie będzie miało ?

A tak po za tym to wydaje mi się że mój wydech byłby za słaby na Hebo ?


Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 19:33 przez Lisekel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
hebo 400 wał 260 gaźnik 150 (używany) łożyska 70=880zł
malossi 450 + 10zł dysza + łożyska 70=530zł
hebo na stage6 też ładnie chodzi, po prostu nie da Ci tyle co yasuni ale nie jest źle.
A do malossi też jest potrzebny gaźnik, przynajmniej 17,5. Na seryjnym i chłodzeniu AC może się grzać, i dużo słabszy będzie, ale jeźdić będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A jak ze spalaniem w obu cylkach ?
Bardziej przekonują mnie argumenty na malossiego.

Wydaje mi się że bardziej się go opłaca bo na kij mi taka moc jak w hebo ?
Nie chcem wydawać fortuny na paliwo.
Nie startuje w żadnych wyścigach a w klasie sport
jak coś to i tak mogę rywalizować z takimi częściami.

Malossim postawie skuter na koło i buta też będzie miał nie małego :0
A za resztę dam na optykę może jakaś lampa reflektor nadkole ?

Dobrze mówię up ? Wypowiedźcie się jeszcze na ten temat.

Jak ktoś może to proszę podać link do dobrych i tanich łożysk bo nie mogę znaleść :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy