Dzisiaj jest 18 sie 2025, 22:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2010, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:43
Posty: 60
Pojazd:
Witam mam zamiar kupić ten cylinder http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 01632c31d0
I chcę go kupić powiedzcie mi coś tym cylindrze czy jest dobry jego zalety i wady.??
Proszę o pomoc.???


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 16:01 przez bobik96, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
nie lepiej 70 ... bedzie mniej wysilony ,mocniejszy ...




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 16:33 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Jak już sport to lepiej 70 :wink: , mniej wysilony, większa żywotność...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
za tą kase bierz 70 ccm !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:43
Posty: 60
Pojazd:
dzięki a gdy założę polini sport 70ccm to jak długo wytrzymają mi łożyska.???




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 19:21 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
tego ci nikt nie powie :wink: , zależy do przebiegu ale na sporcie powinny pewien czas się trzymać :wink: , tylko mu nie ciśnij na dłuższych dystansach, jak będą padały łożyska to będzie huczenie słychać




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:43
Posty: 60
Pojazd:
dzięki :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 20:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
jak chcesz koniecznie 50cc to się nie zastanawiaj i kupuj BGM'a ALU 50... cena przez pół a7-8.5 koni da się wykręcić... porównywalna moc do malossiego sporta 70
;d




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 20:42 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Łożyska możesz kupić SKF C4 za 80 zł ;)




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Test został przeprowadzony przez załogę scooter-attack na skuterach z silnikiem minarelli ac lub lc, oryginalnym wałem korbowym oraz gaźnikiem 17,5mm.

Mała legenda:
- słaby: moc osiągana na wydechu słabszym (tu będzie podpunkt *a*)
- średni: moc osiągana na wydechu klasy średniej (*b*)
- racing: moc osiąganana wydechu klasy racing (*c*)

70cc Polini Corsa Racing AC
- *a*: 8km
- *b*: 9,5km
- *c*: 10km

70cc Stage6 Racing AC
- *a*: 9,5km
- *b*: 11-12km
- *c*: 13km

STAGE6 70CCM RACING LC
- S6 Racing LC + Yasuni C16:
* MOC: 14,6km przy 10255 obr/min
* M. obr.: 10.2Nm/9639 obr/min
- S6 Racing LC + Yasuni C20
* MOC: 15km przy 12037 obr/min
* M. obr.: 9.5Nm/10376 obr/min

Italkit 70cc Alu LC
- *a*: 9km
- *b*: 11km
- *c*: 13,5km

Metrakit 70cc SP AC
- *a*: 8,5km
- *b*: 9,5km
- *c*: 10,5km

Metrakit 70cc SP LC
- *a*: 10,5km
- *b*: 12,5km
- *c*: 14,5km

Top Performances Due+ 70cc LC
- *a*: 10km
- *b*: 11,5km
- *c*: 13,5km

MHR Replica 70cc AC
- *a*: 9km
- *b*: 10,5km
- *c*: 12,5km

Hebo 70cc Manston Replica LC
- *a*: 9,5km
- *b*: 11km
- *c*: 13km

Teraz zwycięscy dla LC:

1. Stage6 Racing 70cc
2. Metrakit 70cc SP
3. Italkit 70ccm alu <---> Top Performances Due+ 70cc

Pora na AC:

1. Stage6 Racing 70cc
2. MHR Replica 70cc
3. Metrakit 70cc SP

PODSUMOWANIE:
Jak widać z tego testu zwycięscą pod względem mocy został cylinder: Stage6 Racing i to zarówno w "cieczowcach" jak i "powietrzakach". Dodatkowym plusem który przemawia za tym cylindrem jest napewno konkurencyjna cena która jest troszke niższa niż u konkurencji. Brawa też należą się dla MHR Replici która pomimo, iż była testowana tylko w słabszej wersji AC to wcale nie wypadł dużo gorzej od konkurencyjnych cieczowców. Rozczarowująco słabo natomiast wypadł cylinder Polini Corsa (wersja AC) która mocą nie pokonała niektórych rywali z klasy SPORT.

Pamiętajmy też, że wszystko zależy od odpowiednich regulacji oraz zmęczenia innych części, nawet tych najprostszych takich jak pasek, sprzęgło itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy