Dzisiaj jest 18 sie 2025, 8:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2010, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Witam
Chciałbym zacząć tuning mechaniczny od wstawienia nowego cylindra to mojego ovetto ,lecz co za tym idzie jak mniemam do cylindra dochodzą chyba inne części aby nie ograniczać go i dobrze współgrać .
1.jaki cylinder będzie najlepszy ? 500 zł to max sam zastanawiałem się nad >tym z mielocha< dodatkowo są tutaj płytki w zestawie a akurat moje są do wymiany.
...wydech dodam że posiadam leovince touring i zastanawiam się czy ten cyl z tym wydechem będzie współgrał czy może jakiś inny .
2Czy napęd także będę musiał wymieniać ?
3..a co z gaźnikiem ? czy wystarczyłoby dać większą dawkę paliwa czy lepiej zmienić na większy ?
Jestem nie za bardzo obczajony w tych kwestiach więc liczę na waszą dobrą radę


Przy okazji zapytam co to może być gdy tylne koło chwieje się na boki bo czasam na zakrętach czuć jak się chybocze .




_________________

AirSoft Player


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
To tak:

cylinder wg. mnie najlepszy jaki możesz kupić za tą kwotę. Więc bierz go ;]

wydech możesz mieć trochę za słaby, więc mógłbyś poszukać czegoś typu Stage6 Pro Replica albo Laser X Pro lub też Yasuni Z. Wydech nie musi być nowy :P na allegro masz dużo fajnych okazji, wystarczy poszukać ;]

z napędu dobrze by było dać sportowy wariator. Ja osobiście polecam Malossi Multivar :)

Co do gaźnika, to jeśli nie masz kasy, żeby kupić większy (17,5mm) to daj do swojego większą dyszę (90 lub 95) i też będzie ok.

A co do tylnego koła, to może masz za dużo powietrza w nim i masz wrażenie na zakrętach jakby latało na boki.

POWODZENIA W TUNINGU ;]




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Hmm... No to tak... Wydech z cylem sie zgra Ale nie wycisnie mocy maksymalnej, w napedzie nie musisz nic zmieniac Ale by sie przydało... Gaznik del'orto 17.5 wystarczy;)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 5:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Czy mając przepalony dzwon możliwe że go muli ? (nie wyciąga więcej niż 65km - kiedyś zamykał licznik)

Co do tego koła to można nim ruszać spokojnie na boki ręką i słychać jak stuka jeszcze ,więc nie jest to wina powietrza niestety. Gdzieś wyczytałem ze to wina łożysk które się wyrobiły - jak mogę to sprawdzić ? muszę rozkręcać przekładnię czy wystarczy zdjąć koło ?
Tak wgl to wstawić wtedy do tego cylindra stożek czy zostać przy seryjnym filtrze powietrza ?
Co z wałem ? wymienić łożyska na mocniejsze czy zmieniać także wał ?a może seryjny wytrzyma ?
Dzięki za porady co do cylka chłopaki. :P




_________________

AirSoft Player


Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 6:02 przez =AndrucH=, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 14:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 22:44
Posty: 252
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
Ja osobiście bym streetrace polecił. Młodszy brat sport pro. Żywotność moim zdaniem lepsza bo żeliwo. I w razie zatarcia nie martwisz się alusem tylko dajesz do szlifa i jedziesz dalej. A gaźnika nie musisz zmnieniać. Wystarczy dyszam, a napęd oczywiście wyregulować.

Powodzenia w "tjuningu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
ja długo jeżdżę czasami żeliwiaka to bym spalił .
Chciałem powrócić do mojego pytania
Cytuj:
Czy mając przepalony dzwon możliwe że go muli ? (nie wyciąga więcej niż 65km - kiedyś zamykał licznik)

Co do tego koła to można nim ruszać spokojnie na boki ręką i słychać jak stuka jeszcze ,więc nie jest to wina powietrza niestety. Gdzieś wyczytałem ze to wina łożysk które się wyrobiły - jak mogę to sprawdzić ? muszę rozkręcać przekładnię czy wystarczy zdjąć koło ?
Tak wgl to wstawić wtedy do tego cylindra stożek czy zostać przy seryjnym filtrze powietrza ?
Co z wałem ? wymienić łożyska na mocniejsze czy zmieniać także wał ?a może seryjny wytrzyma ?




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy