Dzisiaj jest 08 lut 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 paź 2010, 16:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Siema, muszę zrobić szlif w moim nrg no i dużo czytałem o tłokach Vertexa, są bardzo dobre i polecane ale tak czytałem to ceny były w okolicach 200zł podawane, lecz na allegro są tłoki vertex za 120zł . http://allegro.pl/vertex-piaggio-gilera ... 31289.html to jest oryginalny vertex?

druga sprawa. chcę wysłać cylek do szlifu do motor-techu w katowicach, powiedzieli 60zł za szlif i 240zł za właśnie vertexa :roll: to wolę kupić na allegro i wysłać razem z cylkiem, ale jaki rozmiar kupić? cyl oryginał bez szlifu, wystarczy 40mm czy może 4.4-4.6?

muszę zmienić też łożyska na wale, myślałem żeby kupić skf'y + uszczelniacze corteco ale jak znalazłem na allegro to jedno łożysko 60zł ;/ brać te skf'y teflon z pudełka s6 ? albo jak ktoś ma jakiś link do tych łożysk ale bez pudełka nie stage6 :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Zacznijmy od początku. Tak te tłoki z allegro za 120 zł, to oryginalne Vertexy, jedne z najlepszych tłoków na świecie, pewnie spytasz skąd ta pewność, bo ja i kumpel kupowaliśmy te tłoki. Motor-tech robi świetną robotę, ale nie dziw się, że cena tłoku będzie wysoka, ponieważ firma musi zarobić. Kupujesz tłok na pierwszy szlif czyli jeżeli oryginał ma 40mm, to kupujesz tłok 40.25 mm, ale nie mam pojęcia jak jest to w Piaggio, u mnie było, oryginał 40, pierwszy szlif 40.25. Kupuj SKF-y, miałem z nimi do czynienia i śmiało mogę je polecić. Fakt drogie są te łożyska, ale 60 zł za jeden to przesada, ja kupowałem za 28 zł + uszczelniacze po 8 zł u siebie w mieście. Nie kupuj łożysk S6, bo płacisz tam praktycznie 60zł za opakowanie i uszczelniacze, czyli wychodzi 40 zł za samo opakowanie.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 16:52 przez pumba10022, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 16:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
pumba10022 pisze:
Nie kupuj łożysk S6, bo płacisz tam praktycznie 60zł za opakowanie i uszczelniacze, czyli wychodzi 40 zł za samo opakowanie.

Akurat do Piaggio w opakowaniu Stage6 wychodzi taniej niż normalnie.
A to na jaki wymiar może być zrobiony szlif może powiedzieć Ci tylko szlifierz po obejrzeniu cylindra. Musiał byś wysłać im cylinder, zapytać pod jaki wymiar da radę i zamówić tłok na adres motor-techu. Jeśli oni nie będą mieli nic przeciwko.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Booyaka pisze:
Akurat do Piaggio w opakowaniu Stage6 wychodzi taniej niż normalnie.


To w takim razie zwracam honor ;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
kurde trochę kombinowania. czyli z łożyskami jednak dobrze mi wyszło że już lepiej te s6.
a jakbym podwiózł cylinder tu do jakiegoś ziomka co robi szlify i by powiedział jaki tłok i wysłać tam?


edit: jakie polecacie łożysko na korbowód?

hebo hq - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 85210428e9

tr - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 85210428e9


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 18:05 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 18:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ja jak dawałem cyl do szlifu to miał 40mm (nom) a gostek kazał kupić tłok minimum 40.40.
Co do łożyska wystarczy do serii top racing wystarczy


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 18:44 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nie lepiej dołożyć tą 10zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 13:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mass95 pisze:
a jakbym podwiózł cylinder tu do jakiegoś ziomka co robi szlify i by powiedział jaki tłok i wysłać tam?

Też dobre rozwiązanie, byle by dobrze zmierzył.
Igiełkę możesz kupić zwykłą SKF czy NTN. Ja za NTN dałem 10zł a na pewno będzie lepsza niż ta TR.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy