Dzisiaj jest 11 mar 2025, 4:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2010, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Po wymianie seryjnego walu na Stage6 HPC i lozyska SKF
Po zmontowaniu i zlozeniu wszystkiego do kupy pojechalem na dluzszy przejazd bo wczesniej tylko przed garazem max do 20km/h. Wyjechalem na ulice i po 500m nagle oslabl i zgasl :(

Po paru minutach adpalal ale zero mocy i tylko dziwny pisk po stronie magneta :/

Jakies sugestie co si? mogla sypnac?




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Może słabo dokręciłeś magneto i ściąłeś klin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
Ale magneto si? kreci i zauwazylem jeszcze ?e olej mi cieknie z pod rozrusznika :/




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
olej :?: Czy może płyn chłodniczy :?: A te piski to nie z przełożeń przypadkiem :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
To olej a nie plyn bo to jest AC :)

Cieknie z tylu tak jakby z pod gaznika ale nic nie widac :(

Przekladni nie rozbieralem tylko wymienilem olej.

Czy to moze by? ?e ktorys uszczelniacz padl?




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 9:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Wiadomo jak ci simmer pojdzie to nie odpali ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Może na karterze puszcza.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
wlasnie podejrzewam ze gdzies od strony gaznika puszcza na karterze bo rozrusznik jest zarzygany olejem ;/

tylko skad sie wzielo te piszczenie ?

dzis moze zdejme koło i bedzie juz widac skac cieknie

dopoki nie usune tej usterki nie bede montował nowego cylindra




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Piski mogą być spowodowane brakiem smarowania na łożyskach itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
są nowe łożyska SKF C4 - robię mieszanke - dozownik odlaczony




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ale gdy ci uszczelniacz przepuszcza to część mieszanki która ma smarować łożysko wycieka uszczelniaczem i dlatego masz tak mokro w przekładni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
jutro mam wolne wiec bede sprawdzal - mam nadzieje ze nie zamarzne tylko w garazu ;P

pozyczylem jeszcze manometr aby swoja droga sprawdzic kompresje i wykluczyc jeszcze pare innych rzeczy jak np uszczelke pod cylindre bo jakos dziwnie wystaje z jednej strony ;/




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
wyciek był z komory pływakowej gaźnika poprzez rurkę

z pisku zrobiło się bum i tłok stanął... :(((

jutro będę rozbierał silnik sprawdzić co więcej się sypneło - mam nadzieję że nie nowy wałek poleciał ;/




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
artdesign, Źle złożyłeś silnik. Jeśli sam wał to i tak nie najgorzej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 21:13 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 9:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
cylinder i tak był już do wymiany, chcialem aby sie wał ulozyl jeszcze na starym

mam nadzieje, ze jednak nie wał...

silnik składałem pod okiem mechanika i wszystko było powiedzmy ok




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
artdesign pisze:
cylinder i tak był już do wymiany, chcialem aby sie wał ulozyl jeszcze na starym

mam nadzieje, ze jednak nie wał...

silnik składałem pod okiem mechanika i wszystko było powiedzmy ok



znam te składania pod okiem mechanika- "no weź tam młody wsadź to tu i zakręć ja się idę napić"




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 10:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
to nie był mój pierwszy rozłożony silnik

napisałem pod okiem, gdyż nie zawsze ma sie wszystkie potrzebne narzędzia i sciągacze ;P

u mnie był problem z tym że łożyska za cholerę nie chciały wejść na wał nawet przy kombinacji zamrażarka / opalarka

wał po złożeniu bardzo ciężko chodził ale zawsze tak było odrazu po złożeniu, reszta rzeczy to jak klocki lego ;P




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Nie może bardzo ciężko chodzić, raz skłądałem silnik i wiem, że nie może. U mnie za 3 rozebraniem :mrgreen: w końcu złożyłem poprawnie (sam) i wał lekko chodził. Moze chyba jedynie minimalnie ciężej chodzić ale naprawdę minimalnie bo nowe łożyska trochę ciężej chodzą od tych wyruchanych starych.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
jak rozbiore to bede wiedzial

wal to HPC Stage6 - w innym sqt na wale Polini HPC nie bylo tego problemu zpasowanie bez problemu i lata a tu kicha była od samego poczatku




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To nie wina wału tylko Twoja!
Łożyska wbija się najpierw za pomocą prasy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy