Dzisiaj jest 23 lip 2025, 15:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2010, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Siemka, jak już nie którzy wiedzą mam problem z odpaleniem magdaleny..

Zacznijmy od początku.

Cylinder Motoforce Alu Racing 12mm (squish 0,65) Kompresja ok, można powiedzieć, że za duża.
Yasuni C20
Arreche 19mm
Bgm Evolution 12mm/16mm (do keewaya) Skf c4
Dzwon S6 R/t cnc 450g
Seria wario
S6 TQ
Świeca B9EG
Przewód z fajką NGk Racing

Wszystko złożone na zicher i nie chce odpalić.
Za każdym kopnięciem normalnie leci dym z wydechu lecz niechce załapać.
Gdy włączę ssanie dodam gazu to blokuje kopkę jakby tłok stanął w miejscu.


Proszę o jakieś propozycje w sprawie odpalenia, jakieś porady lub co jeszcze sprawdzić bo już na prawdę nie mam sił co to może być..




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Hmh ciężka sprawa a jeździłeś już na tym setupie ??




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 5:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
standardowo - wykreć swiece zagrzej napryskaj dyzodoranem to silnika zakrec swiece zaloz fajke i kopaj




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 11:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Gibon_F12 pisze:
Za każdym kopnięciem normalnie leci dym z wydechu lecz niechce załapać.
Gdy włączę ssanie dodam gazu to blokuje kopkę jakby tłok stanął w miejscu.

To Ty nie wiesz że płynu nie da się sprężyć w cylindrze ? Dlatego nie idzie kopnąć.
Zalewa go




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Więc automatycznie może być tak że masz uszczelkę na głowicy rozwaloną i spływa płyn do cylindra, temu ciężko kopać. Swoją drogą możesz mieć zawieszony pływak czy coś skoro tak ciężko wał chodzi.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Cytuj:
Hmh ciężka sprawa a jeździłeś już na tym setupie ??

Nie odpaliłem go nawet.



Cytuj:
standardowo - wykreć swiece zagrzej napryskaj dyzodoranem to silnika zakrec swiece zaloz fajke i kopaj

To na nic, motor cały czas jakby palił lecz niechce załapać.

Cytuj:
To Ty nie wiesz że płynu nie da się sprężyć w cylindrze ? Dlatego nie idzie kopnąć.
Zalewa go

Na gaźniku 19mm i dyszy 70??
Nie wydaje mi się..



Cytuj:
Więc automatycznie może być tak że masz uszczelkę na głowicy rozwaloną i spływa płyn do cylindra, temu ciężko kopać. Swoją drogą możesz mieć zawieszony pływak czy coś skoro tak ciężko wał chodzi.

Nic z tych rzeczy, to jest sprawdzone, jak wszystko z resztą.
Nie mam pojęcia co to może być już kilka kopek poszło bo blokowało tłok i poszedł frez..

Może większa dysza jeśli niechce załapaćć?? Albo seryjną 12 założyć na razie??
Dawajcie jakieś pomysły, od razu mówię, że grzanie świec i inne bajery już przerabiałem..




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Cytuj:
Hmh ciężka sprawa a jeździłeś już na tym setupie ??

Nie odpaliłem go nawet.



Cytuj:
standardowo - wykreć swiece zagrzej napryskaj dyzodoranem to silnika zakrec swiece zaloz fajke i kopaj

To na nic, motor cały czas jakby palił lecz niechce załapać.

Cytuj:
To Ty nie wiesz że płynu nie da się sprężyć w cylindrze ? Dlatego nie idzie kopnąć.
Zalewa go

Na gaźniku 19mm i dyszy 70??
Nie wydaje mi się..



Cytuj:
Więc automatycznie może być tak że masz uszczelkę na głowicy rozwaloną i spływa płyn do cylindra, temu ciężko kopać. Swoją drogą możesz mieć zawieszony pływak czy coś skoro tak ciężko wał chodzi.

Nic z tych rzeczy, to jest sprawdzone, jak wszystko z resztą.
Nie mam pojęcia co to może być już kilka kopek poszło bo blokowało tłok i poszedł frez..

Może większa dysza jeśli niechce załapaćć?? Albo seryjną 12 założyć na razie??
Dawajcie jakieś pomysły, od razu mówię, że grzanie świec i inne bajery już przerabiałem..


Jeszcze raz mówię że tego paliwa jest za dużo żeby miał odpalić... to po co większa dysza...
Spróbuj w taki sposób...
Zdejmij podciśnienie, spuść paliwo z gaźnika. Odkręć świeczkę, wydmuchaj co tam jest w cylindrze. Świeczkę wypal porządnie, wkręć. Psiknij jakiegoś łatwo palnego sprayu (tylko nie lakieru) i odpalaj. Jak nie odpali to szukaj przyczyny w złożeniu silnika, jak odpali to coś z gaźnikiem. Jak odpali to trzymaj go na obrotach i od razu załóż podciśnienie i psikaj aż zacznie pracować na benzynie z komory pływakowej i reguluj gaźnik odpowiednio.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 22:03
Posty: 150
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Siema ziomek
Miałem to samo kopałem roxa 2 dni nie chciał odpalic az mnie noga bolała , okazało sie ze nie załozyłem simeringa na wał sprawdz moze tez o tym zapomniałes. Ale jak mówisz ze komprecha jest to cos z gaznikiem .




_________________

Cylek : Hand Made 70 cc
Tłumik : Yasuni R
Sprzegło : Hebo N
Wal : Top Racing HQ
Łożyska : s6 Teflon
Gazior : 19 mm
Wario : Polini Super Speed Kit
Sprężyna : Top Racing 22
Spreżynki : Hebo Niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 23:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Gibon_F12 pisze:
jest sprawdzone, jak wszystko z resztą.

Nie wydaje mi się.
Jak chcesz to wrzuć dysze 100 i zobacz efekt




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2010, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2009, 18:57
Posty: 1
Pojazd:
[quote="Gibon_F12"]Siemka, jak już nie którzy wiedzą mam problem z odpaleniem magdaleny..


wiesz co jest powodem? twoje frajerskie zachowanie. Nie odebrałeś paczki za pobraniem, stracilem przez ciebie 40zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 13:59 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
No co do tego simmeringa to może być powód. Bo nawet jeśli Ci simmering wypadnie to kompresja będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 14:35 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Miałem tak samo w mojej F15, była duża kompresja i simmering wywaliło i nie chciał zapalić tak samo jak twoja madzia :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Dochodzi paliwo ? Spróbuj na innej świecy.
Nie łapie lewego powietrza ? W jakim stanie masz filtr powietrza ?
Może ta uszczelka pod głowicą Ci poszła..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy