Dzisiaj jest 08 maja 2024, 12:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 19:48
Posty: 2
Pojazd:
Planuje poważny tuning mechaniczny mojego skutera Ventus Modo II 4T. Zakupiłem już wariato Naraku hs high-speed racing ponieważ chcę też zmienić cylinder na 90 ccm kit naraku. Może ktoś pomoc mi dobrac odpowiednie czesci do skutera. Mam też pytanie czy najpierw powinienem wymienić układ przeniesienia napedu czy cylinder,gaznik, kruciec ssacy, filtr stozkowy, moduł, świece ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
ja bym ci proponował taki zestaw:
Cylinder: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2b7c998a7e
sprzęgło: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2b7c998a7e
filtr powietrza: polini air box
przełożenia: http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 6366d0c082
wydech(mówi się że wydech w 4t nic nie dają lecz przy takim cylku naprawdę dadzą):http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-naraku-crossover-lakierowany-zlotycarbon-p-4757-1.html?cPath=13201_25433_25441&sessID=438b88bef11d6449e912436366d0c082
gaźnik i króciec: http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 6366d0c082 http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 6366d0c082
+ rolki testowe, świeca, dysze moduł odblokowany.
+ pierdoły których zapomniałem wymienić
przy takim tunie to ten ventusik będzie latał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 22:54 
*

Rejestracja: 22 cze 2010, 14:54
Posty: 82
Pojazd:
Nie chcę Off topować,aczkolwiek w 4T,to praktycznie tylko cylek i wario coś dają,ten skuter nie jest wart 1500 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:54 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
no dokładnie, włożysz 1500 zł a on będzie jeździł tak , jak seryjne 2t 50cc. jest sens ? chyba nie, ale to tak samo jak z tuningowaniem morini, włożyć w morini 1500zł a w minarelli to wgl inna bajka, każdy wkłąda pieniądze w to co ma, nie zawsze jest w tym sens no ale cóż :P




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 0:13 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 19:48
Posty: 2
Pojazd:
No to mam go tuningować czy nie bo juz sam nie wiem jeden mowi zeby tunnowac i ebdzie latal a drudzy ze sie nie oplaca, To powiedzcie mi ile by ciagnol na tym setupie

Wariator:
- Wariator NARAKU [HS-High Speed-Racing]
+
- Sportowa tarcza wariatora [HS-CNC]
+
- Korektor momentu obrotowego SPORT NARAKU
+

Sprzęgło:
- Sprzęgło sportowe Naraku [Black Edition] 107 mm
+

Dzwon sprzęgła:
- Dzwon sprzęgła NARAKU [R-Vent] - 107mm
+
- Twist Control NARAKU Racing NEW EDITION
+
- Wałek rozrządu NARAKU [Racing] V.2 - od 85ccm
+
-Wał korbowy Naraku [HD] 139QMB/A

- Pasek napędowy High Quality NARAKU by Bando

Cylinder:
- Kit Naraku Performance Racing NEW EDITION 90 cc [52,4mm] - 878zł
+
Gaźnik:
- Gaźnik NARAKU [tuning CVK] 24 mm - 373zł (zalecany do 90cc, a nawet konieczny)
+
- Kruciec ssący NARAKU 24mm [SPORT] - 63zł (przeznaczony do gaźnika 24mm)
+
- Podkładka NARAKU [Jet Flow ALU-CNC] - 44zł
+
-Odpowietrzacz NARAKU performances
Filtr stożkowy:
- Filtr powietrza Stage6 Double Layer - 138zł
+
GasBox:
- Gas Box Polini - 120zł


+
Moduł:
- Moduł zapłonowy RACING 139QMB/QMA typ AC wersja A - 218zł
Świeca:
- Świeca NGK Special CR8EHIX Iridium - 72zł
Wydech:
- Wydech Leovince 4T-Racing - 483zł
- Regulator napięcia NARAKU [High Output] - AC/DC 4-pinowy - 80zł
+
- Cewka zapłonu NARAKU High End - 106zł (w zależności ile pinów ma nasza cewka)
+
- Sportowy przewód wysokiego napięcia - 41zł

Edit

no i jak juz jestesmy przy tym moim skuterze to mam pytanie chodzi o to ze jak go odpalam i puszcze manetke to odrazu gasnie zeby nie zgasl to musze stopniowo puszczac manetke co moze byc zepsute ? moze musze wyczyscic gaznik ?



Edytuj posty/ Jurek


Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 21:41 przez McTomass, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 7:34 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Nie dokładaj zostaw pieniążki na coś innego.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 11:23 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
na tym setupie poleciał by ok. 100. przy tym może miał by lepszego kopa minimalnie od seryjnego 2t ? jeśli cię to zadowala to tuninguj. najlepiej mówię kupić 2t tuningować wtedy, lub jakiś biegowy motorek se kup tzn 80/50 bo zwykła 50cc TZR to jakoś mi nie przemawia :D
Jeśli się uparłeś na tuning to rób może się okazać że da więcej nie wiem...
ale chyba wydasz więcej niż 1500, minimum 2 tys na te części, sprzedajesz 4t za 2 tys i masz 4. kupujesz dojechanego roxa za 2.500-3000 wkładasz 1 tys i latasz :D
Polecam MBK Booster(Yamaha BWS), niby mały i lipny z wyglądu ale dobry pod stunt i tuning, możesz też coś kupić z silnikiem morini, no ale minarelli lepsza pod tuning. :D




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
(Rapid[*TGB*) pisze:
sprzedajesz 4t za 2 tys i masz 4


Fajny plan - szkoda że nierealny.

4T tuningować można ale tylko na częściach do 400zł(cylinder, głowica, wario) z allegro i starczy. Osiągi dobre, fajnie ciągnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 21:30 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
psikus, fajnie ciągnie ? równo z seryjnym 2t by szedł albo i nawet nie, zależy co z TGB by równo szedł bo podobny tuning ma kolega w vaporze i start ma niby słabszy ale jak ruszy wcześniej to równo się leci do 50km/h ;D więc nie wiem czy to by było takei zadowalające

co do 4t można sprzedać go za 2 tys, zależy jaki kupiec się trafi i który rok skutera...




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 19:55 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Nie bierz sprzęgła i dzwonu naraku weź coś lepszego, ale tak jak koledzy wyżej jak masz kaskę to sprzedaj to i kup markowe 2T albo zrób swap od taka moja opinia.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, 12:16 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 9:21 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Ja tam bym zrobił swapa, ale to już jest dużo zabawy, ale od tego bym zaczął tuning 4 suwa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 18:31
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
zygmuntkopara pisze:
Ja tam bym zrobił swapa, ale to już jest dużo zabawy, ale od tego bym zaczął tuning 4 suwa :)


Heh., Tuning 4T zacznij od swapa 2t:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy