Dzisiaj jest 23 maja 2025, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2010, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Jak mam wyregulwać s6 pro replice

Mam rolki 4,1g polini i sprezyna docisk top racing +22 to caly czas mul na prostej 50km/h nie przechodzi a obroty zerowe. Jak załoze do tego Spreżyne docisk hebo +60 i sprezynki zielone hebo bedzie dobrze?




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 19:49 przez Laskus1994, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Domyślam się, że masz skuter z silnikiem Morini ? Ten objaw właśnie pasuję mi do Apek z Moriniakiem, kumpel miał ten sam problem, twardsza sprężyna centralna i sprężynki sprzęgła załatwią problem !




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
pumba10022 pisze:
Ten objaw właśnie pasuję mi do Apek z Moriniakiem


Nie tylko... kumpel w Aeroxie miał dokładnie to samo i nic nie dawały lżejsze/cięższe rolki, ani różne twardości centralek i sprężynek i kupił wariator Stege6 i teraz chodzi jak rakieta :D




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 18:25
Posty: 49
Pojazd:
A to możliwe, że przez wydech S6 Pro Replica skuter się dławi? Bo mam też wario S6 i wkręca się na obroty, ale przy 30 przerywa i się dławi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 15:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
ZRider95 pisze:
ale przy 30 przerywa i się dławi.

To już wg mnie wina gaźnika... wyreguluj

Może też dysza za duża




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 15:52 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Duży problem... założłem spreżyne dociskowa +60 hebo i zielone sprezynki sprzegła rolki 4,1 polini i tak samo. Muł i muł 40 moze pojdzie. Wyjełem trzy rolki czyli na jedna wychodzi 2,05g To do 10muł a potem takie uczucie jak by w miejscu sie krecil i do 30 i pozniej spadna troszke a v max 80 ;/ przy 70cc a wario mam hebo ng




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 19:49 przez Laskus1994, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Uwierz mi że doskonale znam ten ból po przejściach z roxem kolegi :D

Ten wydech jest wysokoobrotowy, a rzecz w tym że nie idzie wyregulowac tak, żeby wychodził na te obroty... Jeśli masz kasę to zainwestuj w wario Stage6 bo ten wariator jest specjalnie dedykowany pod Replicę :D




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Niestety nie mam kasy a ktoś pomorze z dobraniem spreżynek itd pod regulacje??

Nie wiem co mam wtedy zrobic jak +60 nic nie daje +90 ?? ale czy to cos da?

jak mam te rolki 2g to jakos sie turla ale do 10 porazka czasem nawet odepchac sie trzeba jak ruszam a potem jak juz wejdzie na te 50 i idzie dalej np pusze i dam gazu to wiecej niz wtedy 50 nie chce albo spada predkosc jakies dziwne sily wogole nie ma




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 0:34 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Daj twardą centralkę np. +90 i wtedy zobacz co się dzieje. Ja osobiście mówiąc kupiłem od razu do tego wario i problem miałem z głowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Tak jak mi SR'ka, kup ten wariator założysz i problem z głowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:36 
**

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:36
Posty: 224
Pojazd:
Szczerze to denerwujeciei e mnie z tym wariatorem wszystko da się wyregulować ostatnio założyłem temat tez o pro replice dzisiaj ja wyregulowałem dałem białą centralkę z polini rolki teraz nie pamiętam 4.9 czy większe ale coś kolo 4.5, 5.5 i sprężynki dobrałem pod twardość centralki zadanie miałem ułatwione ponieważ było tam sprzęgło z polini 2g następnie wyregulowałem gaźnik z dysza 80 i wyciaglem z puszkiod filtra powietrza taki choćby króciec żeby więcej powietrza za ssał i neos śmiga jak powalony ma lekkie mula tylko na początku tak do 10km/h ale potem śmiga ze licznik spokojnie zamyka w neosie a nawet trochę wskazówka za niego wychodzi mierzone na prostej dodam tylko ze jest to neos z tym licznikiem co ma 100 wiec nie gadajcie mu ze ma jakieś wario kupować fachowcy jak po wuju

Autor postu otrzymuje ostrzeżenie. Na forum: nie przeklinamy, piszemy po polsku. / Banakil


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 22:26 przez Molex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 21:28 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Molex, Ale spokojnie, wszystko da się wyregulować z wszystkim, tylko trzeba na to trochę czasu i umiejętności. Dość dobrym rozwiązaniem jest kupienie wariatora S6, wiem bo miałem coś takiego w swoim skutcie i fruwał. Nie było żadnego muła itd. Nie unoś się od razu do każdego bo to takie mało kulturalne. ;)
Molex pisze:
tylko na początku tak do 10km/h

Co do tego, to spróbuj naciągnąć to sprzęgło, wiesz jak jest w 2G. Jak ono będzie łapało z większych obrotów to wtedy łatwiej Pro Replice będzie osiągnąć te obroty, w których odda moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy