Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 12:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Kamek46, Z tłokami Meteora to loteria,może potrzymać Ci 10k km a może i spuchnąć podczas docierania.Radził bym kupić Vertexa albo Asso i taki tłok posłuży Ci długo.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kamek46 pisze:
igiełkowe wymienie na jakieś bardzo dobre.

Skf lub NTN.
10-15zł.
Widzę z tłokami Meteora tworzycie takie historie jak z chińskimi cylindrami :wink:
Ciężko, żeby jakikolwiek tłok spuchł w LC. Widziałem przypadek, gdzie denko deformowało się od temperatury (to był akurat vertex), a zatarł się przez to, że wyleciało zabezpieczenie sworznia. Każdy tłok jest węższy u góry niż na dole, bo brana jest pod uwagę jego rozszerzalność pod wpływem temperatury.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
mam pytanie a przez co wylatuje zawleczka ze swożnia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
capekpl1, Zły montaż, przegrzanie, złośliwość rzeczy martwych :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja straciłem właśnie cylinder, i pchałęm do domu z 5 km i te upały, wyleciało zzabezpieczenie sworznia - ledwo wyjalem tlok z cylindra, dzieki pomocy kolegi i młotka się udało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jąkała, Chwalisz się czy żalisz?
Mogeleś chociaż napisać co to za tlok/cyl.
I proszę Cię zmień tą durną animację w podpisie bo się na to patrzeć nie da.



Jąkała, Dziękuję :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 14:04 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Booyaka, Skasowana animacja.
Powiedziałem, że mi też wyleciało zabezpieczenie sworznia, w te upały co były - możliwe ze tak sie zgrzał że poszedł się....
Była to seria z tłokiem meteora lub vertexa nie pamietam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Heh, teraz się tak zastanawiam i mam pytanie, który manometr pokazywał poprawnie.

Robiłem pomiar kompresji a dwóch, pierwszy - 6,9bara (v-max 105km/h licznik i mega but), drugi 9,5b.

Tyle że przy tym pierwszym musiałem kopać z 5 razy i to tak powoli wzrastało, a przy drugim po kopnięciu odrazu 9,5b.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Bardziej ten drugi, szczególnie jak mówisz że fajnie ci skuter chodzi, ma moc ogółem to te 6,9 mniej prawdopodobne.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Kamek46, Po co chcesz szlifa robić ? Na wzrost osiągów nie licz. Skoro teraz masz dobrze, to zostaw do póki fajnie jeździ. Szlif jest ostatecznością. Wcale tak super świetnie po szlifie nie jest. Najlepiej jest jak bez szlifu. Po szlifie ścierasz tą najlepszą powłoke ochronną, jeśli szlif nie jest musem, to nie rób. Jak Ci jeździ to zostaw :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
seku145, Tylko jak kolega Kamek46, napisał, chce miećpewność że skuter nei zawiedzie. Kamek, posprawdzaj wszystko w tym cylindrze jak mozesz ,masz zimę - można wszystko powoli dokładnie sprawdzić. Ja wymieniam wszystkie łożyska jakie tylko zdołam, pasek, wszystko czyszczę sprawdzam wymieniam, aby wszystko było ok, i żebym miał pewność że się nie popsuje. Ostatnio wyjąłem łożysko od strony koła - jeszcze troche to bym zygzakiem jeździł ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Super, wielkie dzieki! Także teraz biore się za sprawdzanie, możecie dalej podawać propozycje, bardzo mi pomogliście. Szerokości!




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
seku145 pisze:
Po szlifie ścierasz tą najlepszą powłoke ochronną, jeśli szlif nie jest musem, to nie rób.

Cala tuleja jest z tego samego. Będzie to samo.
Polecam luz pomiędzy tlokiem na 0,05 i bardzo drobne honowanie. Na pewno dlugo posluży.


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 18:48 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:30 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 18:10
Posty: 23
Pojazd:
Jąkała, a ty czym jeździsz?




_________________

Dopiero wkraczam w świat skuterków więc proszę o wyrozumiałość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Pankrator pisze:
Jąkała, a ty czym jeździsz?


Czytaj. Jeżdżę Malaguti F10 powietrzak. Nie jest zły, ale już zostałem poinformowany że tłok mi spuchł bo mam 4 tak jakby rysy, ale powierzchnia jest płaska, tak jakby było wtopione w tłok. Najprawdopodobniej w upały które były w lato, a ja sobie dumnie z kolegą jeździłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:36 
*

Rejestracja: 08 lis 2010, 18:10
Posty: 23
Pojazd:
Mój kumpel ma f12. Był u mechanika, i musiał za niech bulić tysiaka. Razem go to wyniosło 2,5 kafla. Ale niesumiennie go docierał i teraz musi na następny sezon kupić nowy ;P
Ale ogólnie chwali malagę :p




_________________

Dopiero wkraczam w świat skuterków więc proszę o wyrozumiałość ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Malaguti dobry sprzęt, F10 brzydka, F15 też mi się nie widzi, ale F12 coś innego, bardzo ładny skuter, o sportowym charakterze. Koniec GADANIA BEZSENSOWEGO.

Co do tematu, jeszcze raz powtórzę, Kamek46, pisałeś o niezawodności, polecam wymienić wszelakie łożyska, uszczelniacze, oleje, płyny, paski, sprężyny, rolki, zawsze dodaje pewności no i maszynka posłuży wiele dłużej za nie duże pieniądze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Zamiast paska polini weź pasek DAYCO jest on naprawdę dobry i tak jak ktoś wcześniej pisał szukaj okazji :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy