Dzisiaj jest 09 lut 2025, 0:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 15:29
Posty: 200
Lokalizacja: Gdów
Pojazd:
Panowie Co lepsze Minarelli Lc Czy piaggio Lc Który silnik ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 19:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ja polecam Piaggio LC, co prawda mniej troszkę części szczególnie używanych.
Ale z doświadczenia, seryjne P/G więcej wyciagnie niż Minarelli, wiem z doświadczenia a nie słuchu.


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 19:57 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2010, 14:48
Posty: 205
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
np. runner seryjny objeżdża serie aeroxa.

do miny wiecej części ale miałem i serie i tuning ale wybrał bym teraz p/g




_________________

1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1

aprilia MHR sprzedana...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 20:05 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Do minarelli więcej części, do P/G trochę mniej. W serwisowaniu zdecydowanie lepszy Mina chociażby ze względu na dostęp do pompy wody :roll:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 20:08 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Minrelli mniej skomplikowana budowa,P/G to już jest pare minut więcej .




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Do minarelli więcej części, do P/G trochę mniej.

Nie zgodzę się.
Wg mnie p/g ma nawet prostszą budowę. A pompa o wiele rzadziej pada niż w mina.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 1:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Następny temat który silnik lepszy. Oba są wyśmienite, nie powiem który lepszy, ale ja mam Minarelli i jako 14 latek ogarniam już ten silniczek :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
ja z doświadczenia zdam relacje
P/G jest zdecydowanie mocniejsze, ma wiecej mocy i większe przełożenia w seri dlatego jest mocniejsze od min hor lecz te klekotanie bendiksa i rózne odglosy mogą dobijać w mina hor nie co ciszej pracuje silniczek i tak nie klekocze
P/G jest bardzo proste w budowie i jest troche lepiej zabezpieczone o ile pamietam w min hor masz skręcaną skrzynie korbową na 6 śrób pod drogą musisz zdjąć zabezpieczenie zimera, zabezpieczenie koła pomy wody, pompe wody i taki cypek z wału, kolejne zabezpieczenie koła pompy wody, osłonkę przed magnetem taką z papieru i wtedy mamy magneto (nie wspominam o pompce oleju)
w P/G jest chyba 8 śróbek bądź 9 co skrecają skrzycie korbową ale pod dgrogą do rozpoławiania nie nie mamy żadnych zbezpieczeń ani kół pompy wody
lecz jest też duży minus gdy chcemy wymienic pompe wody w p/g nie obejdzie się bez rozpołowienia silnika

ja osobiście polecam P/G ale jeśli ktoś nie szuka odrzutowca i chce cichy pojazd zdecydowanie mina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 9:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
skąłdałem oba silniki i moge powiedziec ze min hor jest troche łątwiejsza konstrukcja niz silniki piaggio. W sprawie oiągów jesli dwa silniki sa w bdb stanie to na przyspieszenie pojda tak samo ale p/g na predkosc troche objedzie minarelli. Oba silniki sa bardzo mocne, jednak w p/g mozna sie zdenerwować choćby z wymianą pompy wody poniewaz trzeba rozpolowic silnik a w horizontall'u takiej trudnosci nie ma. Podsumowujac p/g ma troche wieksza predkosc przy serii... ale do horizontala jest wiecej szczesci uzywanych i tuningowych. Pozdrawiam :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 9:09 przez szymon113, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 9:10 
*

Rejestracja: 28 paź 2010, 22:11
Posty: 18
Pojazd:
JA akurat mam pecha bo przed tem mialem dwa skutery z mina hor i sprawowaly sie swietnie .... piekne osiagi itp. teraz mam mine i p/g ale p/g jest takie zamulone odblkowane po remoncie ze vmax z 50 ;/ dlatego nie mam o nim dobrego zdania . Ale postaram sie to wszystko jakos ogarnac i wtedy sprawdze osiagi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 9:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
ja z doświadczenia zdam relacje
P/G jest zdecydowanie mocniejsze, ma wiecej mocy i większe przełożenia w seri dlatego jest mocniejsze od min hor lecz te klekotanie bendiksa i rózne odglosy mogą dobijać w mina hor nie co ciszej pracuje silniczek i tak nie klekocze
P/G jest bardzo proste w budowie i jest troche lepiej zabezpieczone o ile pamietam w min hor masz skręcaną skrzynie korbową na 6 śrób pod drogą musisz zdjąć zabezpieczenie zimera, zabezpieczenie koła pomy wody, pompe wody i taki cypek z wału, kolejne zabezpieczenie koła pompy wody, osłonkę przed magnetem taką z papieru i wtedy mamy magneto (nie wspominam o pompce oleju)
w P/G jest chyba 8 śróbek bądź 9 co skrecają skrzycie korbową ale pod dgrogą do rozpoławiania nie nie mamy żadnych zbezpieczeń ani kół pompy wody
lecz jest też duży minus gdy chcemy wymienic pompe wody w p/g nie obejdzie się bez rozpołowienia silnika

ja osobiście polecam P/G ale jeśli ktoś nie szuka odrzutowca i chce cichy pojazd zdecydowanie mina


Gdzie Ci bendiks klekocze ... może wystarczyło nasmarować. Ja mam same miłe wspomnienia po tym silniku, na serii jest bardzo zacne przyśpieszenie. Co prawda, trzeba o niego dbać, ale niech ktoś mi pokaże silnik Mina z przebiegem 40 tysięcy bez szlifu :) Bo niedaleko mnie mieszka gość z Runnerem, LC ale na bębnie (rocznik 99), od nowości użytkowany w PL, serwisowany etc. - chyba nawet ponad 40 ma :D No a Mina ... 3 razy padła pompa wody, potwornie się grzał na full sporcie... :) No ale serwis łatwiejszy i tańszy. Plusem jest wielka ilość części używanych (w momencie, gdy szukałem jakiegoś cylka do szlifu do p/g , do mina było takich kilkadziesiąt od 50 zł :D)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Hm...to może ja się wypowiem, jestem od niedawna posiadaczem silnika P/G...
Fakt, kupiłem właściwie wrak tego silnika ale jest już praktycznie w stanie idealnym..jeszcze troszke roboty...Mimo silikonu zamiast uszczelek, słabej kompresji, braku oleju w przełożeniach, na 3 rolkach 3.0 rozpędzał się do 94 km/h...Z bardzo fajnymi obrotami :d kozacko się kręcił, jeżeli chodzi o dostęp to powiem że w SR tragedia...baardzo trudny dostęp, ale to jak bardzo masywny jest ten silnik też świadczy o jego jakości, napewno jest mocniejszy od minarelli na seri i to znacznie...Ja tam polecam :).




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
LeXiN pisze:
Hm...to może ja się wypowiem, jestem od niedawna posiadaczem silnika P/G...
Fakt, kupiłem właściwie wrak tego silnika ale jest już praktycznie w stanie idealnym..jeszcze troszke roboty...Mimo silikonu zamiast uszczelek, słabej kompresji, braku oleju w przełożeniach, na 3 rolkach 3.0 rozpędzał się do 94 km/h...Z bardzo fajnymi obrotami :d kozacko się kręcił, jeżeli chodzi o dostęp to powiem że w SR tragedia...baardzo trudny dostęp, ale to jak bardzo masywny jest ten silnik też świadczy o jego jakości, napewno jest mocniejszy od minarelli na seri i to znacznie...Ja tam polecam :).

juz ni eprzesadzajcie ze znacznie mocniejszy bo roznica moze byc 0,5km. :cool:




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Jeździłem Malaguti F12 i SR na P/G i srka ma dużo większa moc...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Według mnie też różnica jest odczuwalna podczas jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:59 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
To jest jak poruwnywanie Audi z Mercedesem




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:19 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Ale to jest i tak bez sensu bo jak kto ma minarelli to se Minarelli chwali,a kto P/G to P/G.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Wcale że nie, tez myślałem że minarelli najlepsze ale powiem że P/G jednak jest lepsze...za to w minarelli łatwo sie robi polerki pompy wody i pokrywy przekładni bo nie ma malowanych proszkowo tych części i portring karterów też lepiej...lepszy odlew jest...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pg się wyżej kręci-większa frajda z jazdy :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
Miałem Nrg, teraz śmigam Roxem. Jako zwykły użytkownik, nie odczułem jakieś wielkiej różnicy, jednak jakbym miał teraz wybierać kupiłbym coś z silnikiem P/G.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy