Dzisiaj jest 28 lis 2024, 4:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2010, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
witam. czy crossy typu yamaha YZ 125 lub kawasaki SX 125 można zarejestrować i jeździć normalnie po drodze??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Tak jak zrobisz Homologację .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Może i dałoby radę, ale nie ma to sensu. Koszty ogromne + opony łyse po przejechaniu tych 100km, tłoki, po prostu nieopłacalne. Kup enduro typu Huska WR 125 czy EXC 125, można zarejestrować, ale po ulicy też nie ma sensu, bo opony szybko zejdą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 23:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Koszty przystosowania go do ruchu potem zrobienia homologacji nabijanie numerów itd a do tego tak jak wyżej napisano nie opłacalna eksploatacja Mam SX 125 i ponad 5l paliwa idzie w jeden weekend w sumie 4 godziny spokojnej jazdy bez ciągłego kręcenia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Konrad324 pisze:
Koszty przystosowania go do ruchu potem zrobienia homologacji nabijanie numerów itd a do tego tak jak wyżej napisano nie opłacalna eksploatacja Mam SX 125 i ponad 5l paliwa idzie w jeden weekend w sumie 4 godziny spokojnej jazdy bez ciągłego kręcenia.

No to Ci mało pali, nawet bardzo. 5l na 4 godziny jazdy to niedużo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie opanowałem go jeszcze tak żeby odkręcać. Więcej jeżdżę z zamkniętym zaworem niż z otwartym. Jak zacznę cisnąć to na pewno wiele więcej pali. Jak miałem triala 250ccm to 5l na tydzień wystarczało.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dzięki chłopaki ;] a kawasaki KMX da rade zarejestrować??


Ostatnio zmieniony 15 paź 2010, 21:54 przez kamyl, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Da radę a czemu by nie ?? To jest normalne moto na miasto tak samo jak DT CRM RMX itp.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 22:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
KMX - super sprzęt. Jak trafisz w dobrym stanie i będziesz dbał to nie będziesz żałował.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 23:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tylko że jak chodzi o moc i jazdę po terenie to jest zupełnie inny temat niż YZ KX itp.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Lecz dla początkującego to moc jest Wystarczalna.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No tak a jak na pierwsze moto to nawet za duża.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 16:36 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Mam jeszcze 3 pytanka odnośnie KMX:
1. czy jest awaryjny?
2. czy części są łatwo dostępne?
3. czy na starcie weźmie nsr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 11:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
1. Jak zadbany to nie, jeśli ktoś o niego nie dbał to się będzie sypał - proste...
2. Tak
3. Zależy od przełożenia.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
w taki razie co powinienem sprawdzić przy kupnie takiego motorka żeby później nie wyszło że przepłaciłem za jakiś rozlatujący się motorek ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Kompresje, prawidłowa kompresja (idealny silnik) to około 10Bar. Gdy jest poniżej 7-8, to szykuj się na bliski remont/wymiana tłoka. Patrzy czy rama prosta, nic nie cieknie i jakie sprawia ogólne wrażenie.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Luzy posprawdzaj - szarp czym się da wahaczem kołami itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 3:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Było setki razy "co sprawdzać przy zakupie". Szukaj.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 11:21 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
to ja się może podepnę. poszukuję enduro do 2 tysi takie do zabawy w terenie jakie polecacie. chce aby miało dość mocy do zabawy 70cc juz nie zadowala :) myślę ze moto do pojemności max 250 cc. powiedzcie co szukać myślałem nad dr 125 ale wydaje mi się że to za słabe może być. z kolei dt 125 za tą cene wyrwać może być problem. Moto może być bez papierów to jedyna szansa trafić coś tańszego może coś takiego http://otomoto.pl/yamaha-dt-M2325906.html ?ale słyszałem ze w angole nie dbaja o moto. pieniędzy wydawać więcej na to nie chce ponieważ i tak nie mam prawka a moto tylko do pojeżdżenia po poligonie ma służyć czysta frajda ma być :) http://moto.allegro.pl/motor-yamaha-125 ... 40300.html ta jest jeszcze fajna


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 11:24 przez tomus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Obie DT to padła, sprzedaj Gilerę, dozbieraj kasy i wtedy rozglądaj się za DT 125. Np. ta jest już raczej spoko http://allegro.pl/yamaha-dt-125-r-polec ... 81473.html




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy