Dzisiaj jest 08 sie 2025, 12:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Rolki i smar
Post: 12 lis 2010, 13:16 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 19:31
Posty: 107
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Czy to prawda ze jezeli posmaruje prowadnice rolek smarem to beda sie mniej nieszczy?
A czy beda jakies skutki mechaniczne np mniejsz v -max




_________________

Skuter się składa ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Tak będą się mniej niszczyły.
Rado79 pisze:
A czy beda jakies skutki mechaniczne np mniejsz v -max

Nie , jeżeli dasz za dużo aż będzie wyciekać to jak dostanie się na pasek to wiadomo co isę będzie działo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:21 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 19:31
Posty: 107
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
dzieki za pomoc




_________________

Skuter się składa ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Revo, a przypadkiem nie będą się ślizgać,przez co nie równo będą rozkładać siłę?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 14:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
To nie ma znaczenie czy się ślizgają czy nie...
Chodzi tylko o to, żeby wyrzucały talerz wariatora na pasek i tyle.
Zużywają się mniej ponieważ ślizgają się przez smar i nie lądują zawsze w tym samym miejscu, a jak nie jest smarowany wariator to najczęściej lądują w tym samym miejscu przez co robią się kwadratowe...




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tak koledzy dobrze mówią, w sumie różnicy w osiągach nie powinno być, lecz tego smaru na prawde w ilości znikomej tam wsadź. Jak przesadzisz to owszem osiągi spadną i to drastycznie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 17:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A potem jak nazbiera ten smar wszystkie pyły z paska to szybko będziesz rozbierał ten wariator i czyścił z tych smarów...
Kiedyś już był taki temat i poradzono autorowi że jak wario ma odkryte rolki to nie smaruje się ich, a takie są w zdecydowanej większości skuterów.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
... gdyż wariatory dzielą się na zamknięte ( i te się smaruje) i na te co chodzą na sucho




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 18:01 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 19:31
Posty: 107
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jak wyglada wariator zamkienty albo chociaz nazwe jednego bym prosil ;D




_________________

Skuter się składa ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ja tam z kuplem często smarujemy rolki. Fajniej sie wkręca na obroty. Lecz trwa to.. dzień góra dwa :mrgreen:
Mój kolega to nawala tyle tego że aż wystaje, i nic sie nie dzieje..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To ciekawe bo pamiętam że kiedyś przyjechał do mnie taki chłopak któremu skuter (chińskie 4T) jechał tylko 35km/h i bardzo wył, przyczyna - mechanik wymieniając rolki nasmarował je. Po wyczyszczeniu skuter odżył i osiągał te licznikowe 60-65km/h.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Racja, bardziej wyje, bo fajniej się wręca na obroty, ale osiągi przez to nie spadają..
Robiłem to z kuplem wiele razy i żadnych skutków ubocznych nie ma i nie było.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
nie wiedziałem dlatego pytałem :wink:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jeżeli smarowanie robi się z głową to czemu nie, gorzej jak się napakuje pół kilo, a potem płacz że wszystko stoi zamiast działać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tak szczerze powiedziawszy to nie wiem czy się opłaca to całe smarowanie, niby nic się nie powinno stać przy małej dawce smaru, ale rolki nie są aż takie drogie więc nie wiem czy wgl warto się w to bawić. Dostanie Ci się ten smar tam gdzie nie potrzeba i bedzie płacz i żal. Osobiście mi by się nie chciało tego robić zważywszy że cena rolek to ok 30zł a nawet i taniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:44 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeśli wario jest otwarte , to nie wolno dodawać tam żadnego smaru.
Smarować można tylko wario zamknięte od tyłu. Inaczej właśnie tworzy się mieszanka smaru z drobinami ścierającego się paska i robi się kit, skutecznie blokujący przesuwanie się rolek.
Smar stosowany do wariatorów zamkniętych jest również specjalny, nie można dawać tam zwykłego smaru.
Ja kupiłem ten droższy smar i jestem zadowolony . Rolki pracują cicho i się nie ścierają tak jak jeździłem przez kilka miesięcy bez smaru.
Tu macie link :
http://skuterdoktor.pl/advanced_search_ ... 263e9b9d2e




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:55 
*

Rejestracja: 15 mar 2010, 19:31
Posty: 107
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ale podajcie mi jakis link do waria zamknitego bo nie mam pojecia jak to wyglada :ups:




_________________

Skuter się składa ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy