Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2010, 20:38 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
siemanko wiem że dużo było tych tematów ale jak to jest nastepne nie potrzebny to prosze go skasować.

Więc moje pytanie brzmi tak czy na cylindrze 50cc opłaca się robić poprting i inne bzdety wgl opłaca się robić to przy 50cc ? W takim cylindrze będzie mocniejszy czy nie ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:51 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak masz dużo czasu,chęci i odpowiednie nażędzia (najlepiej dremel) to się opłaca. Możesz z seryjnego cylka 50ccm zrobić racingowy ale żeby przyrost mocy był duży (na poziomie sporta 70) to przydało by się dać tłumik racingowy, większy gaźnik no i jak będzie bardzo duże obroty kręcił to ewentualnie wał, ale to nie koniecznie. No i zależy czy cyl masz żeliwo czy alu bo w alu jest łatwiej porting zrobić, ale w żeliwie też się da. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 14:07 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
Mam tłumiczek leośka v6 :D więc nie ma szału ale jest coś :D
I tak myśle bo nie chce kupować70cc i tracic tyle kasy jak można wycisnąć więcej przy 50cc :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 14:31 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
można wyśnać więcej z 50ccm ale napewno nie tyle co kolega wyżej pisał troche przesadziłz tym rancingiem może coś pod dobrego sporta jak to dobrze i dokładnie zrobisz to uzyskasz ale wielkiego szału nie będzie troche więcej mocy i troche mocniejszy dół będzie miał




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 14:50 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
NOm wiadomo o to chodzi wiadomo szłu nie bedzie ale tansze takie cos zrobic nic kupic 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:20 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobra ale chciałem mu trochę chęci dodać :mrgreen: Myślę że przyrost mocy będzie bardzo dobrze odczuwalny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:22 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Jak nie masz o tym pojęcia to się za to nie bierz. Dobry porting na pewno coś da .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:30 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
no spoko i tak się za to wezne i dam to do robienia :D bo sam nie bede robil :P I dam wam realcje puzniej :d jak chodzić będzie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:33 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
przy niektórych cylindrach porting daje kolejne 2-3 KM ale to w sportowych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:52 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
napewno coś da powinła sie polepszyć praca silnika




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
W derbi sendzie robiłem porting i nie wiem czy to psychika czy zeczywiscie dało mocy ale odczułem na nizszych obrotach . Nie ma znaczenia czy zeliwo czy alu . masz dobre ,,wiertła'' i kamienie szlifierskie to zrobisz wszystko.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Teac, a powiedz co dokładnie 'zrobiłeś' - podniosłeś okno wydechu czy tylko polerowałeś. Płuki ruszałeś ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:00 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Detki miały strasznie obnizone okno wydechowe, szczególnie te starsze. Nie wiem jak te nowsze - trzebaby zmierzyć kąt.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:15 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
z dobrego 50ccm RACINGA mozna wycisnoc tyle co 70 sport oczywiscie gaznik 17,5-19mm i inne bajery ale da sie tyle wycinoc




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:16 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
teac27, niby znaczenia nie ma ale alu to miększy metal więc łatwiej to zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wisnia1995 pisze:
z dobrego 50ccm RACINGA mozna wycisnoc tyle co 70 sport oczywiscie gaznik 17,5-19mm i inne bajery ale da sie tyle wycinoc


Wiśnia, sama w sobie 50'tka Racing będzie latał jak 70 sport - z tym zastrzeżeniem, że Racing będzie miał lepsze rąbnięcie na wysokich obrotach :) A jak dorzucić do tego hardkorowy porting wszystkich kanałów (jeżeli ktoś leje na spalanie :D) , modyfikacje okna wydechowego pod wydech dedykowany Racingowym cylindrom większych pojemności, oczywiście gaźniki etc. - to wtedy lata nie jeździ :D A tu chodzi o to, żeby jak najwięcej wycisnąć z 50'tki seryjnej.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 19:44 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 0:55 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
to co że będziesz miał załóżmy 12 km z 50 cmm jak bedzię taka kiepska charakterystyka silnika..( brak momentu) a z 70 poziomu sport masz dużo więcej momentu obrotowego z racji zwiększonej pojemności.. I nie wierzcie tym danym z mielocha o mocy na danym cylindrze.. w google jest wiele wykresów z hamowni z różnymi cylindrami i moce są o np 4, 5 km mniejsze niż podawane na mielochu.. więc jak zrobisz 50 co będzie miała lepszą charakterystyke silnika niż 70 to będziesz kozak. może mocy będzie więcej ( pieprznięcie na wysokich większe ) ale z wolnych obrotów bedzie się ledwo co dało ruszyć i byłyby duże dziury w obrotach z racji słabego napełniania na wolnych obrotach. zajmuje się prawdziwym tuningiem a nie tylko wkładaniem "70 racing" więc mam o tym pojęcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 8:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Pożyczka , my się znamy tylko to konto jest incognito - niebieski runner z cargo :D Wiem, że będzie kiepska charakterystyka - ale przecież biegówek się nie oszczędza tylko się nimi dogina na najwyższych obrotach - a jeżeli mocy na wysokich obrotach jest więcej - jest jeszcze fajniej :) Rozumiem, że podejmiesz się oporowego portingu am6 50 ccm serii ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 10:50 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
podjąć może i bym się podjął ale żeby to jakoś chodziło trzeba by wyspawac liczny wydech gdyż moc maksymalna by była dużo wyżej i by sie np. z leovince v6 nie zgrywało tzn. nie osiągnąłbyś takiej mocy jaką byś chciał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A nie spawany , zależy mi na wyglądzie. Jest dużo fajnych wydechów pod TZR'ki , Rs'ki - jak dla mnie może iść i dołem, mi to nie przeszkadza, tyle, że sprawdzić czy tak pi razy drzwi miał rezo w odpowiednim momencie i będzie git.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy