Dzisiaj jest 01 mar 2025, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 21:38
Posty: 193
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
siema.mam problem.jak zaloze filtr stozkowy i dobrze wyreguluje to dobrze sie wkreca itp , a jak zaloze orginalny filtr powietrza(puszke) probuje regulowac itp i ptak ;/ jak dam lekko gazu wmiare sie wkreca jak daje wiecej gazu to sie dusi i gasnie a jak wogle puszcze gaz to gasnie.moge spowrotem zalozyc stożka ale niewiem czy na dobrze wyregulowanym stozku bedzie jezdzil tak samo jak na orginalnym filtrze.bedzie tak samo jezdzil?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pewnie za duża dysza w gażniku i nie da się dobrze wyregulować. Jak masz ten stożek gąbkowy (najlepiej daj jakiś link to ocenimy) to będzie chodził jak na serii a nawet lepiej... stożek=lepszy dźwięk=ogatsza mieszanka=prawie nie odczuwalny wzrost moc ale troszkę=lekko większe spalanie. Jak masz ten stżek gąbkowy to bym na nim jeździł ale mtx to crossik albo enduro (nie pamiętam) więc się ten stożek pobrudzi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 21:38
Posty: 193
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-maly-c ... 72803.html ja mam takiego stozka ale chyba jak wloze gabki takiej specjalnej do filtrow to bedzie dobrze czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 14:59 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No jak włożysz do takiego siatkowego filtra gąbki do filtrów to może być różnie...
OPCJE:
-dasz za dużo gąbki i silnik będzie miał za mało powietrza
-dasz odpowiednią ilość gąbki i będzie dobrze
(ile tej gąbki trzeba tam dać to nie wiem )
ps. W dziale "zrób to sam" jest instrukcja jak przerobić siatkowy filtr stożkowy na gąbkowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 21:38
Posty: 193
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
wlozylem do tego filtra gabke do filtrow taka niebieska kombinowalem raz wiecej raz mniej az sie udalo :) i sie ladnie wkreca ;p tylko sie boje zeby gabki nie wessalo bo to sa 2 kawalki gabki wlozone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 19:37 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To zrób jakieś zabezpieczenie od środka żeby nie wessało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
wywal ten filtr :D .. szkoda silnika




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy