Dzisiaj jest 27 lip 2025, 5:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co wybrać?
Post: 20 lis 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Witam
Mam dylemat co kupić.Zastanawiam się nad kupnem aprili sr factory 50cc lub gilerą runner 180cc.Jeżeli kupię factorkę to będę ją tuningować na poziom racing , gdy kupię runnera to też lekki tuning.Problem tkwi w tym ,że runner nie bardzo mi się podoba ,ale ma duża moc i długą wytrzymałość.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 21:26 
*

Rejestracja: 18 lis 2010, 16:48
Posty: 33
Pojazd:
jezeli masz pieniadze i czas to bierz sr i bedziesz mial radoche z tuningowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 7:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Kiedys mialem podobny problem tzn. albo tuningowac swoja aprilie albo kupic runnera/DNA 180 ... Poszedłem w tun. ale tylko dlatego ze area przy runnerze ... wrazenia estetyczne zwyciezyly :mrgreen:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 8:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
ja bym wziął runnera bo do sr-ki będziesz musiał władować dużo pieniędzy a za to od razu kupisz gilerkę, w racingu części ci tak długo nie wytrzymają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 9:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Ale runner nie ma już tego wyglądu jak sr




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 9:22 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
ja bym kupił SR bo będziesz sam sobie tuningował na duży poziom wszystkie części z górnych półek a więc jak masz na tyle kasy to sr i full tun




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 9:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Po co ma kupować SR i tuningować, skoro Runner i tak ma większą moc.
klucha95 pisze:
ale ma duża moc i długą wytrzymałość.

Sam sobie odpowiedziałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 9:38 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
ale z tuningu jest większa satyswakcja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 10:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Szkoda nerwów i pieniędzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 10:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Racing i racing.. Falcao dobrze pisze, jeszcze nie zapali, czy jakiś inny problem będzie i same nerwy.. Tuning jest dla cierpliwych :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Nad czym ty się zastanawiasz. Runner 180 rozpędza się do 140km/h. Aprilie stuningować do takiej prędkości to włożysz dobre kilka tysięcy złotych. Do tego spalanie na poziomie 8l+, niżej nie zejdziesz. Wymiana tłoka co chwile. Krótsza żywotność niż taki Runner. Apropo wyglądu to Runner stara buda na żywo jest ładniejszy niż na zdjęciach. No ale Srka raczej trochę ładniejsza przy dobrym malowaniu od runnera w zwykłym. A no i Runner jest wygodniejszy i większy, a to duży +. Czyli SRka ma przewagę tylko wizualną. Kupuj Runnera, trochę kasy i wizualnie będzie taki, że każdy się będzie za nim oglądać.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 10:09 przez Vexoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 10:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zrobisz Racinga, włożysz masę kasy, pojeździsz tydzien i bum, coś do wymiany. I tak w kółko. Ze skutera ścigacza nie zrobisz.
Z chęcią wziąłbym Runnerke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 17:28
Posty: 0
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Ja również jestem za runnerkiem :)
Bierz go i nie męcz się z tuningiem :)
WYobraź sobie ile musiałbyś włożyć w APke żeby wycisnąć z niej 140 km/h




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 93#2189593 Moje Audi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 12:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
KrystianSR50 pisze:
WYobraź sobie ile musiałbyś włożyć w APke żeby wycisnąć z niej 140 km/h

full racing . yasiek c20 . ale co z tego, jak kasy pójdzie że nie wiem..
kolega miał na p/g racinga to ciskał 135, ale licznikowego. i nie wiadomo, czy przełożenia nie blokowały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 13:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Runera 180 2t, tutaj magą narodzić się konflikty z prawem i z panami policjantami, ale jeżeli Cię to nie przeraża to ok.Jeżeli czerpiesz dużo przyjemności z tuningu,nie zniechęcasz się,dążysz powoli do celu,lubisz pracować manualnie to zostaw Aprilie.Najwyżej zrobisz dobrego full Sporta,będzie jechała 110 km/h realne i pojeździ kilka sezonów bez żadnych problemów i komplikacji. Z wizuala to Aprilia góruje nad Runnerem i to bardzo.Faktycznie runner jest wygodniejszy ale również cięższy.Na Twoim miejscu zrobił bym piękne cacuszko z Twojej Aprili a nie ładował się w 180 2t. :/




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 13:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
krzysiek39 pisze:
pojeździ kilka sezonów

Nie no trochę za dużo. Na sporcie to tak z jeden sezon. Zależy ile km się robi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
klucha95, Ja wziąłbym Runnera, tuning przy 180cc to jest coś pięknego. Jeżeli chodzi o wygląd to zawsze można coś zadziałac: custom, malowanie ewentualnie małe pierdki które cieszą oko.
Ja głosuję na Runnera :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Ok ,zdecydowałem się na runnera .Jeśli macie jakieś linki do fajnie zrobionych runnerów to wrzućcie.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
a mam pytanie jak ty sobie wyobrażasz jazdę na 180cc bez prawa jazdy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
słyszałeś o czymś takim jak 180\50?




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy