Dzisiaj jest 15 lis 2024, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: BWS czy Neos?
Post: 27 lis 2010, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 16:26
Posty: 114
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam. Po świętach mam zamiar kupić jakiś fajny motorek. Zastanawiam się nad BWSem i Neosem. Nie chciałbym tu postów o wyglądzie, a bardziej o silniku, mocy, częściach, tuningu. Skuter ma być używany do dojazdów do szkoły i do stuntu. Prosiłbym o linki do skuterków do 2300zł.




_________________

Pzdr, Never


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lis 2010, 12:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
NEVER pisze:
Witam. Po świętach mam zamiar kupić jakiś fajny motorek. Zastanawiam się nad BWSem i Neosem. Nie chciałbym tu postów o wyglądzie, a bardziej o silniku, mocy, częściach, tuningu. Skuter ma być używany do dojazdów do szkoły i do stuntu. Prosiłbym o linki do skuterków do 2300zł.


Wg mnie zdecydowanie bws:P
Co prawda neo's ma teoretycznie lepszy silnik ale i tak bws powala jest ponadczasowy:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
jeżeli do stuntu to bws bezprecedensowo ,co prawda neosem też nieźle idzie stunt ale bws-em jest łatwiej z powody jego wagi i ułożenia ramy.
Co do części to one mają podobne silniki więc części są praktycznie takie same jeżeli chodzi o mechanikę.
Linków ci nie podam bo bws i neosy w większej części są poniżej 2300zł z tym że na bws trzeba uważać bo bardzo często są dojechane z tej racji iż są właśnie pod stunt przeznaczane




_________________

AirSoft Player


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 13:27 przez =AndrucH=, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 13:25 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
jak bym miał wybierać to dla mnie bws (bez obrazy) jest dla małych, neos już lepiej ale szkoda go do stuntu. Na twoim miejscu brałbym slidera ten sam silnik co bws i zawsze trochę wyższy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
NEVER, a ja bym wziął neosa :) Bws to jeśli dobrze pamiętam ma silnik vertical a on jest trochę mniej podatny na tuning niż "neosowski" horizontal :P Poza tym mam sentyment do neosów, bo miałem taki skuter i to była maszyna nie do zajechania! Teraz mam Aprilię SR, ale jeśli ten kto kupił ode mnie neosa chciałby się zamienić za moją SR'kę to bez wahania bym się zamienił.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 13:54 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 14:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Według mnie BWS.Pooglądaj sobie na YT jak można pięknie małym kosztem przerobić BWs'a.Koła od roxa 13' i już pięknie wygląda.Neos jakoś mi się nie podoba, ale należy pamiętać, że każdy ma własny gust i kieruj się gustem i okazją.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 14:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
BWS ma tak ustawione przełożenia do masy pojazdu i mocy silnika że bardzo łatwo się na nim stuntuje lecz ma mniejszą prędkość maksymalną. Silnik BWSowski (Minarelli Vertical) jest starszą konstrukcją od Neosowskiego (Minarelli Horizontal) co sprawia że w przyszłości przerobienie na LC - chłodzenie cieczą, odpada. Poza tym te silniki wytrzymałościowo są bardzo podobne lecz bardziej skłaniałbym się przy silniku Horizontal ze względu na nowocześniejszą technologie lecz to tylko moje teorie. Osobiście wybrałbym Neos'a ponieważ jest on bardziej uniwersalny, chodzi mi tu głównie o przeróbkę na LC, brak kłopotów z przełożeniami gdyby kiedyś zapragnęliśmy więcej polecieć przy jakimś już setupie i większej popularności tego silnika.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Kamek46, popieram ciebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 18:12
Posty: 72
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Albo Kupic BWS i zmienic silnik na minarelli horizontal . :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
ShadowRider, po co robić sobie problem? , lepiej kupić neosa bo już mają silniki minarelli horizontal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Kamek46 pisze:
BWS ma tak ustawione przełożenia do masy pojazdu i mocy silnika że bardzo łatwo się na nim stuntuje lecz ma mniejszą prędkość maksymalną. Silnik BWSowski (Minarelli Vertical) jest starszą konstrukcją od Neosowskiego (Minarelli Horizontal) co sprawia że w przyszłości przerobienie na LC - chłodzenie cieczą, odpada. Poza tym te silniki wytrzymałościowo są bardzo podobne lecz bardziej skłaniałbym się przy silniku Horizontal ze względu na nowocześniejszą technologie lecz to tylko moje teorie. Osobiście wybrałbym Neos'a ponieważ jest on bardziej uniwersalny, chodzi mi tu głównie o przeróbkę na LC, brak kłopotów z przełożeniami gdyby kiedyś zapragnęliśmy więcej polecieć przy jakimś już setupie i większej popularności tego silnika.

Kamek46 ignorancie... po raz kolejny pokazujesz swój brak wiedzy w temacie BWS i silników minarelli...

UNO
BWS ma takie same przełożenia jak neos i areox (sr, f12, f15 i reszta na silnikach mina) różnica polega na portach w cylindrze i minimalna przewaga mocowa wiążę się również w hori z bezpośrednim napełnianiem skrzyni...
DUO
nie ma żadnej nowszej konstrukcji...
TetrO
Verticala też nie tak trudno na LC przerobić... Wystarczy cylinder z AM3 lub zrobienie miejsce na napełnianie bezpośrednie...
Quadro
W BWS jak rozwiercisz okno wydechowe to zyskasz z 10-15km/h czyli będzie jechał jak neos przy nie wielkim nakładzie pracy, obniżeniu spalania i kilku innych zaletach jak maksymalne wykorzystanie możliwości sportowych wydechów, które nie mają uwzględnionego przewężenia...
CINQUO
jeśli zależy ci na wygodzie, przyśpieszeniu i nie zależy ci na większym v-maxie w serii o 10km/h bierz boostera... Jeśli nie no to bierz już tego neosa... BWS lepiej przyśpiesza oczywiście pod warunkiem że oba to seria i jest w dobrym stanie...
vitek94 pisze:
NEVER, a ja bym wziął neosa :) Bws to jeśli dobrze pamiętam ma silnik vertical a on jest trochę mniej podatny na tuning niż "neosowski" horizontal :P.

Dobrze pamiętasz... Ale vertical ma swój potencjał, a jeśli potrafisz go wykorzystać to Horizontala bije na łeb...
Pozdro




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 20:58 przez Marcin194, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Marcin194 pisze:
UNO
BWS ma takie same przełożenia jak neos i areox (sr, f12, f15 i reszta na silnikach mina) różnica polega na portach w cylindrze i minimalna przewaga mocowa wiążę się również w hori z bezpośrednim napełnianiem skrzyni...


Minimalna? Co do przełożeń to znajomy przekładał w MBK Booster na Yamaha Aerox przełożenia i V-Max przy sportowym wydechu wzrósł o 12km/h (68-80km/h).

Marcin194 pisze:
nie ma żadnej nowszej konstrukcji...


Rozumiem że chwalisz to co twoje ale bądź realistą, w Verticalu układ napełniania skrzyni jest zrobiony w uj do dupy i przekombinowany, Horizontal znacznie prostszy i łatwiej wyciągnąć z niego moc.

Marcin194 pisze:
Wystarczy cylinder z AM3 lub zrobienie miejsce na napełnianie bezpośrednie...


Faktycznie drobnostka, można też powiedzieć że z Malucha nie trudno zrobić odrzutowiec, wystarczy wsadzić silnik z F16...

Marcin194 pisze:
Quadro
W BWS jak rozwiercisz okno wydechowe to zyskasz z 10-15km/h czyli będzie jechał jak neos przy nie wielkim nakładzie pracy, obniżeniu spalania i kilku innych zaletach jak maksymalne wykorzystanie możliwości sportowych wydechów, które nie mają uwzględnionego przewężenia...


No to sobie rozwiercaj, w Horizontalu jak to dobrze zrobisz to też trochę zyskasz, tylko że jak źle to zrobisz to spierdzielisz sprawę, zresztą my tu piszemy o tym co wybrać czy rozpaczliwie bronisz honor twojej przestarzałej jednostki z początku lat 90tych.


PS. Oferujesz polerki pokryw pomp, przekładni już nie ? Ciekawe ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 23:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Powiem tak. Jeden z moich kumpli ma neosa. Ma zdjęte tylko blokady i v-max ma 75 km/hi dosyć mocny jest. Drugi kumpel ma bws i jest super do stuntu. Ma założony tylko wydech tecnigas trek i v-max jakieś 80 km/h ( oczywiście bez blokad ). Do stuntu napewno lepszy bws a jeśli do zwykłej jazdy to neos. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 1:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
:mrgreen: kolejny raz dowodzisz o swej wybrakowanej wiedzy!!! konstrukcja Verticala wywodzi się jeszcze z końca lat 70 a hori początku 80...
Nie bronie honoru "przestarzałej jednostki" wystarczy umieć wykorzystać ją...
Ciekawe dlaczego wyciągając przełożenia z malagi f15 kumpla i roxa innego kumpla porównując z moimi miały tą samą ilość zębów?? nie wieżysz na forum poświęconym typowo boosterom również był taki przypadek... proszę :

http://boosterki.info/viewtopic.php?t=1 ... &start=150

czemu uważasz przeróbkę na LC za "wielką" sprawę?? cylinder AM3 ma skok mniejszy o 0.2mm (czyli grubość uszczelki, korba jest napełnianza przez cylinder) a rozstaw szpilek jest ten sam... w verticalu są otwory na montaż pompy, gdyż planowano Verticala LC... niestety konstruktorzy po odniesieniu sukcesu przez hori zapomnieli o modyfikacjach które miały być wprowadzone do tego silnika...

układ napełniania skrzyni działa na prostej zasadzie starych silników, co było dobre kiedyś... nie wiem co w nim widzisz takiego "ujowego"...

w Verticalu trzeba tylko rozstaw szpilek zmienić(co nie jest wielkim wyczynem) i zrobić dolot mieszanki, wyglądało by to przykładowo tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Na pewnym forum zaprezentował to FORNAL, a wykonał pewien Holender o ile dobrze pamiętam...

Zapomniałem dodać jeszczę że wał z hori jest cięższy - większa moc ale także przy wyższych obrotach osiągana przez co jest większy vmax...

Przy pokrywach przekładni jest za dużo roboty i nie mam na przekładnie czasu(szkoła)... A pompę mogę zrobić w 5-15 minut przy użyciu odpowiednich narzędzi :wink:

PS. Vertical wg producenta ma większy moment obrotowy, i osiągany jest przy nieco niższych obrotach...

Osiągi pomiędzy Neos'em a Boosterem nie mają wielkiej różnicy... sprawdzałem... Seria neos do 50 ma około 10 sekund, a seria booster 8 sekund... Vmax boostera jeśli jest w dobrym stanie to 70-75 km/h a Neos'a 75-80... Nie nazwałbym róznicą w V-maxie 5-10km/h "wileką różnicą mocy"... 0.2kw(0.27 KM) to nie dużo... Neos ma twardszy Amortyzator z tyłu, przez co nieco lepiej bierze zakręty, ale booster dużo lepiej sprawdzi się w korkach... Ale jak boostera to tylko na 12" - dużo lepsze prowadzenie :wink:


Cytuj:
Minimalna? Co do przełożeń to znajomy przekładał w MBK Booster na Yamaha Aerox przełożenia i V-Max przy sportowym wydechu wzrósł o 12km/h (68-80km/h).


Zgodzę się pod warunkiem że był to booster z przed 94 roku, te starsze boostery osiągały 55km/h a nowsze na tych samych przełożeniach co reszta minarellek typu hori 65...
Więc zmiana przełożeń gwarantowała te 65km/h + sportowy wydech i perfekcyjne ustawienie jest szansa na 80km/h...
Oba silniki są równie proste jak i podatne na tuning... A różnica v max-a 10-15km/h na korzyść skuterów z hori wcale nie jest tak wielką jak starasz się przedstawić...

Rozumiem że jak dzieci gonicie do mamy gonicie wyższego V-maxa bądź co bądź motorower i tak nie powinien przekraczać 45km/h... Osobiście jednak mam sentyment do Boostera i to przyznam... Choć jeździłem wieloma skutami z silnikami mocniejszymi żaden nie ma tej zwinności i finezji co booster... i nie oddałbym tego "czegoś" za te 10-15km/h więcej...



Autorze tematu proszę
http://otomoto.pl/yamaha-bws-mbk-rocket ... 83822.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-bw-s-bws- ... 37962.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-mbk-boost ... 50379.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-bws-mbk-b ... 18791.html
http://moto.allegro.pl/mbk-boster-49cc- ... 00621.html

Felgi 12" za 200 można mieć i podejdą bez kłopotu...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 2:09 przez Marcin194, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 13:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Marcin194, z całym szacunkiem ale wydaje mi się że za dużo naczytałeś się w sieci. Może i masz rację przeróbka na LC nie odpada, lecz jest bardziej kosztowna i wymaga większego nakładu pracy, a przy małym błędzie możemy pożegnać się z silnikiem i lub osiągami.

Marcin194 pisze:
lat 70 a hori początku 80...


Chodziło mi tu bardziej o montowanie tych silników w skuterach (Aprilia SR 92 itp) a nie pierwsze szkice, poza tym skąd masz takie wiadomości?

Marcin194 pisze:
układ napełniania skrzyni działa na prostej zasadzie starych silników,


Proste jest napełnianie bezpośrednie a nie na cylinder w dodatku podzielane kanały do skrzyni korbowej i cylindra.

Marcin194 pisze:
Zgodzę się pod warunkiem że był to booster z przed 94 roku


No i dobrze że się zgadzasz bo z palca sobie tego nie wyssałem, Booster nie wiem który rok bo był bez papieru i nie mój więc mu tam na ramę nie zaglądałem, nie dawno poszedł na części :)

Aha, i wyluzuj trochę bo forum jest od konwersacji, a nie żałosnych sprzeczek rodem z piaskownicy.

Jak chcesz jeszcze pogadać o tym to zapraszam na PW :)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 13:04 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Znam róznicę pomiędzy tymi dwoma silnikami gdyż rozkładałem i składałem je od zera ;p Można powiedzieć że znam na pamięć... Koszt jest wyższy o 50zł?? za wyfrezowanie otworu i dotoczenie dostawki...

Cytuj:
Chodziło mi tu bardziej o montowanie tych silników w skuterach (Aprilia SR 92 itp) a nie pierwsze szkice, poza tym skąd masz takie wiadomości?


Interesuje się historią Yamaha Motors CO... i wiem że pierwszy skuter zmontowany na minarelli vertical pod koniec 79 w (Yamaha Mint)... Na sto procent silniki Horizontal były montowane najpierw w Yamahach ponieważ od roku bodajże 82 współpracowała z Yamaha Motors by w końcu w roku 2002 stać się pełno prawnym członkiem Yamaha Motor Group...
Cytuj:
Proste jest napełnianie bezpośrednie a nie na cylinder w dodatku podzielane kanały do skrzyni korbowej i cylindra.

Nie wiem co widzisz skomplikowanego w poprowadzeniu dodatkowego portu w korbę... Tak zrobili i tak jest :wink:

Ja wybierając ponownie swój skuter wybrałbym po raz kolejny Boostera, gdyż jestem naprawdę zachwycony tym skuterem... I nie bawi mnie jazda na Neosie Roxie i tym podobnych tak jak na Boosterze... Wiadomo chwale swoje ale myślę że jeśli wybrałbym tego neosa którego oglądałem w dzień zakupu boostera zmieniłbym go na Boostera bez apelacyjnie...


To nie kłótnie i wychwalanie, a czysta konwersacja piszę na luzie przedstawiając opinię i wyprowadzając z błędu raz kolejny :mrgreen:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:39 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Miałem to samo :BWS czy Neos

Wziąłem BWS i jestem zadowolony.
Ale jak będziesz chciał tuningować to bierz Neosa ,a na serię BWS.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Marcin194, jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy !! Sam wole BWS-ki i choć miałem mało kontaktu z nimi, to znam ludzi, którzy sobie je cenią, więc ode mnie BWS :D.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 8:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Marcin194 pisze:
To nie kłótnie i wychwalanie, a czysta konwersacja piszę na luzie przedstawiając opinię i wyprowadzając z błędu raz kolejny :mrgreen:


No i to mi się podoba, co do wyprowadzania z błędu to z niczego mnie nie musisz wyprowadzać - napisałem o przełożeniach i miałem rację. Ty miałeś rację z LC ale skoro trzeba zmieniać cylinder od AM3 i robić bezpośrednie napełnianie skrzyni to trochę roboty i kasy będzie szczególnie jak ktoś chce mieć dobrze zrobione i walnie odrazu szlifa.

Co do historii Yamaha - Minarelli to masz rację w takim razie zwracam honor.

Marcin194 pisze:
Nie wiem co widzisz skomplikowanego w poprowadzeniu dodatkowego portu w korbę... Tak zrobili i tak jest :wink:


No bo można odrazu bezpośrednie zrobić a nie się bawić, skoro silnik Horizontal jest nowszy to chyba bardziej dopracowany bo nikt się nie cofa tylko idzie do przodu prawda :) ?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy