Dzisiaj jest 19 lip 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:59 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
To może doradzicie jakiej marki?? np. Malossi biała była by dobra?? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 46b86bcc2b


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
to już sam musisz dobrać. ja pytałem sie i wsadzilem do rolek 6,3g czerwona 22% Top Racing sprezyne dociskową (centralną) i sprężynki zielone Hebo.




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:12 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Aha, to już wiem, zbieram sobie na wariator Hebo NG, sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo. Od razu zapytam czy ta sprężyna dociskowa była by dobra żeby się skuter i dobrze zbierał i był szybki http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 724de99030
Albo te sprężyny: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 724de99030


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 17:32 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 17:55 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Ja mam przy wariatorze hebo niebieskie sprężynki oraz sprężynę stage6 medium i nie narzekam.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:04 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Troche za drogi ten wariator Hebo NG, wypatrzyłem taki http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 724de99030 ale na allegro pisze że do Peugeota Speedfight'a 2 2004 rok a ja mam 2003, czy będzie pasował??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi, będzie pasował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
najpierw to odblokuj wariator bo widze że pasek na samą góre nie wychodził i zobacz ile ci da osiągów bo mi dało 15 km/h




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:35 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
grubsky6, jak mi się uda to odkręcić to odblokuje, bo mi stary nie chce pomóc. A pasek to chyba na takiej tuleji chodzi więc co, tuleja się też podniesie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi, nie, tłumacząc na chłopski rozum rolki wypychają wariator w stronę paska, który jest mocniej ściskany i podnosi się do góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
Kioshi, my pierwszy raz to ledwo w 2 chłopa odkręciliśmy.
jeden blokował pilnikiem trójkątnym o ząbki na przeciwtalerzu a drugi kluczem nasadowym z rurą pół metrową jako przedłużką ledwo odkręcił.
Pamiętaj "!!" DOBRZE DOPASUJ NASADKĘ "!!"




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:52 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
No to widzę że ojca będę musiał oderwać od pracy. Od razu zobacze stan rolek :) A propos, jeśli jest zablokowany ten wariator, to jak zdjąć tą blokadę??


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 18:55 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:57 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
A nie lepiej pójść na wulkanizacje bądź do warsztatu samochodowego. Oni to ci za free odkręcą bez żadnego blokowania ani szansy że uje**** gwint jak nie którzy robią (np: mój kolega próbował samemu i gwint tak uje*** że ledwo później odkręcił ją)




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:59 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Mam i znajomego na wulkanizacji i w warsztacie. Oni by to odkręcili takim pistolecikiem :) pneumatycznym do okręcania kół w samochodach??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:00 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Tak pneumatem ci to odkręca.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 19:00 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:03 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Tylko jest jeden mały problem, bo musiałbym pchać skuter do domu, a od warsztatu mam 11 km a od wulkanizacji 13 km. :( Sprubuje sam odkręcić z ojcem, on się na tym zna, może nie urwiemy gwintu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi, dokręcisz sobie w miarę zwykłym kluczem i nic nie powinno się stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:05 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Dam jakoś rade ze starym, a jak odkręcę to gdzie jest ta blokada na wariatorze :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:06 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
weż tylko klucz 14 (nasadowy najlepiej, ale może być zwykły) i coś do przyblokowania (umnie to był drewniany trzonek od szczoty drucianej) i 1 odkręca 2 opiera trzonek o karter (takie kratki koło wariatora (karter)) i blokuje o przeciwtalerz w końcu pójdzie. Najlepiej poproś kolegi żeby staremu głowy nie zawracać ^^.

PS: Ale jednak popieram sposób Falcao lepiej gdybyś odkręcił pneumatem i dokręciłbyś sobie ręcznie na miejscu z kolegą sposobem jak opisałem wyżej :D




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 19:08 przez Iniector, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:08 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Aha, ale jak to odkręcę to gdzie ta blokada??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:11 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Obrazek z skutery.net

Obrazek



LEGENDA:

Zaznaczone na czerwono, występuje tylko w silnikach Peugeot’a!
Jest to blokada, wystarczy ja wywalić.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 19:12 przez Iniector, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy