Dzisiaj jest 06 lut 2025, 5:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2010, 16:09 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar w sobote kupić aprilie sr ditech z 2001r.Skuter nie wiadomo czy odpala gdyż nie ma akumulatora.Skuter jest kompletny ale niewiadomo czy odpali.Skuter stał 3 lata nieużywany w garażu.Więc może być cały zasyfiony więc nie wiem co mam zrobić jak go kupię czy najpierw wyczyścić wtrysk paliwa i czy woogóle go kupować dodam że cena jest niska.Proszę o pomoc co mam zrobić jak go kupie coś wyczyścić???dodam że znam się na skuterach ale nigdy nie miałem żadnego na wtrysku.I jaki to jest silnik jak jest z tego roku to jest morini chłodzący cieczą??????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 16:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
tomala136, kupowanie kota w worku jest dla mnie bez sensu... daj już te 50 zł i kup akumulator i włóż jak będziesz oglądał Apkę i spróbuj zapalić... Bo moim skromnym zdaniem sprzedawca specjalnie wywalił akumulator, bo skuter nie pali i liczy że przyjedzie jakiś łoś i kupi kota w worku...

Ale jeśli mówisz że cena jest mała, to nawet jakbyś miał problemy z wtryskiem to żadnym problemem nie jest przeróbka na gaźnik :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 17:27 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
No w sumie racja jak by coś nawet nie działało wystarczy wymiana na gaźnik nowy cylek bym se włożył i będzie śmigać tylko martwi mnie to że tyle stał i boje się że nawet gdy odpali dostanie się jakiś syf do cylindra i się zatrze?!!I czy te silniki morini są dobre??? Bo teraz mam kingwaya i chce po prostu coś pożądnego a na mechanice się znam (troche napraw przy chinolku)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 17:42 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
tomala136, silniki w apkach to były minarelli horizontal morini i p/g wg mnie p/g najlepsze później minarelli a na końcu morini jednak jakoś nie przepadam za morini bo kolega miał to ciągle awarie ;/ teraz kolega kupił sr w minarelli lc jak dał mi się przejechać to byłem w szoku ja bym wolał starszy a na minarelli jednak wybór należy do Ciebie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 17:57 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
No jest tak że sprzedający dokładnie nie wie jaki to jest silnik a może to być jakiś inny silnik z tego roku???pojadę samochodem i się podłączy kable i się sprawdzi czy odpala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 18:04 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
chyba że miał wymieniany silnik bo jeżeli nie to jest 100% morini a ja ich nie lubię nawet widziałem tą apke wczoraj na allegro co mówisz bo sam szukam skutera tylko przeczytałem i wyłączyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 18:22 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Na wtrysku były tylko morini. Więc na 100% ten silnik.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 18:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
na wtrysku jest tez p/g nazywany PureJet'em

czyli albo to DiTech-Morini albo PureJet-P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
A gdzie na silniku jest napisane jaki to silnik i jak to można na miejscu sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
przemo15, to że nie lubisz morini nie znaczy ze są złe. ja znam ludzi co śmigają moriniakami na prawdę wielkie przebiegi i wymieniają tylko olej w przekładni, są też tacy co więcej , ale wiadomo części się zużywają, szczególnie paski ale to w każdym skuterze. Sam mam Morini TGB gaźnik i już 8.5 tys i jak nowy cyka, także polecam, nie mam tylko pewności co do Di-techa .!
Wiadomo jak chcesz pod tuning bierz minarelli czy P/G, więcej części,
a jak seria to tak naprawdę w moirni jest bdb moc w serii, nie ugina się przy seryjnych P/G i minarelli także jeśli chcesz kiedyś tuningować i masz w planach tuning powyżej sporta to morini nie bierz bo nie ma części do niego tuningowych pod racinga, jedynie chyba tylko cylinder... Polini for race.
także jak chcesz żeby to było pod tuning to choć sam jeżdżę morini i polecam to pod tuning większy niż sporta jak pisałem nie bierz go, nie ma części. ! pod serię tak i owszem, co nie znaczy że tylko namawiam Cię na morini, bierz co chcesz ale nie wierz w takie brednie że się sypie co moment, no chyba że na wtrysku to nie wiem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 7:57 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
Scratch, pisz co chcesz ja nie polecam morini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 9:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
na moje to nic tam nie powinno być bo wtryskiwacze, pompka paliwa itp wszystko jest szczelne, chyba że przez bak.

http://img176.imageshack.us/i/imag0938iq4.jpg/ - silnik morini di-tech
http://images02.olx.it/ui/1/16/89/9330789_2.jpg - silnik piaggio/gilera purejet

ja miałem p/g purejet i maskara. uwielbiałem go, mocny, nie muli, zawsze jednakowo się wkręcał na obroty ale zatarłem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 18:48 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
dobra skuter myślę że wezmę ale możecie mi powiedzieć jak można rozpoznać jaki to silnik z tych dwóch?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 19:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
pokaż zdjęcie i powiemy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 13:34 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Jadę dzisiaj po skuter możecie mi tylko powiedzieć jaki mam kupić akumulator żeby był wystarczający ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ja mam w Apce 12V - 5Ah :P




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 15:27 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
przemo15, Powiem tylko tyle-nie miales wiec swoje opinie zostaw dla Siebie!

Morini jest bardziej dopracowany niz wasze kochane Minarelli.Czesci jest niby mniej,ale jak amsz troche doswiadczenia to z kupnem czesci tuningowych jak i zamiennych nie ma problemow.Duzo rzeczy pasuje od innych silnikow-tylko trzeba o tym wiedziec :cool:


I zadziwie was bo sa 2 cylindry klasy Racing.Airsal i wyszedl nowy Hebo Manston.
Z tlumikami tez nie ma problemow,sa nawet klasy EVO!
Tylko jak wspomnialem wyzej-trzeba miec wiedze.

Ja Techem nakrecilem sporo km,rowniez na Full Sporcie co jest zadkoscia w Polsce.Zero problemow,tylko trzeba dbac i szanowac.

Warto rowniez dodac ze seryjny wtryskowiec jest mocniejszy,bardziej dynamiczny niz Minarelli czy P/G na gazniku.O spalaniu nie wspomne-srednio 2,2 l/100km

Tyle ode mnie.Proponuje najpierw poczytac-pozniej pisac glupoty i zniechecac kolege do silnika Morini!

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 15:48 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Skuter zakupiony tylko jest mały problem dorobiłem kluczyki do stacyjki i okazało się że do kufra te kluczyki które są w do stacyjki nie pasują wy też tak macie w swoich apkach????I jak można się dobrać do kufra żeby go otworzyć ???????czy można po prostu zdjąć zamek czy co bo nie wiem jak się dobrać do niego a zależy mi żeby wlać paliwo i odpalić .Bardzo proszę o szybką odpowiedz tych którzy mają do czynienia z tym skuterem!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 10:19
Posty: 102
Lokalizacja: Kurow
Pojazd:
tomala136 pisze:
te kluczyki które są w do stacyjki nie pasują wy też tak macie w swoich apkach?
ja mam 1 do wszystkiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Kluczyk powinien byc jeden do wszystkiego.Jezeli tak nie masz-masz 2 inne zamki,nieoryginalne.

Z otwarciem bedzie problem,nawet nie zdejmiesz ogona.Jedyny sposob to zdjecie siedzenia dla pasazera i odsuniecie zatrzasku plaskim srubokretem.Ale zeby zdjac siedzenie musisz otworzyc kufer :mrgreen:

Krotko mowiac-masz maly problem :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy