Dzisiaj jest 13 lut 2025, 14:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2010, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Elo, kupiłem wczoraj crossa 110 i trzeba na głowicy gwint zrobić (redukcje). I chciałem ją wczoraj odkrecic ale nie wiem jak ściągnąć rozrząd ten łańcuch. Nie chciałem tego robić bez porady bo nie chce rozregulować zaworów. Jak go ściagnąc? Odkreciłem te dwa dekielki po prawej po lewej i z przodu. Z lewej strony jest ten rozrząd i na tym kółku zebatym sa 3 śruby i nie wiem czy jak je odkrece to zejdzie ten łańcuch ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
musisz zapewne odkręcić całe koło zębate w głowicy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 14:01 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
tak odkręć wałek rozrządu i napinacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czyli te 3 śruby na tym kole ? i jak to zjdeme to sie nie rozreguluje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 14:11 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
chcesz to sobie zaznacz wspólny punkt na trybie wałka i łańcuszku
chociaż ustawić nie jest trudno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a jak to zablokowac bo jak probowalem odkrecac te sroby to sie krecil caly silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 22:26
Posty: 17
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
wrzucasz 1 bieg i ktoś Ci trzyma jeszcze z tyłu koło, aby się nie ruszało, albo hamulec wciska o ile to jest manual, że sprzęgło na klamce.




_________________

Romet Ogar 900> Honda CBR 125> Honda NSR 125> Honda NSR 125> VW GOLF 3 1.6 GT> Honda VFR 750 > Opel Tigra 1.4 > BMW E36 COUPE 320i szpera 90 %> Nissan Almera N16 1.8>Yamaha Thunderace 1000




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
to jest półautomat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 22:26
Posty: 17
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
jak wrzucisz nim jedynkę i pchniesz koło to jest opór czy nie?
jeśli jest to powinno to dać radę, a jeśli nie to, zablokuj czymś zębatkę rozrządu tam gdzie są te 3 śruby włóż tam jakiś klucz, śrubokręt czy coś i musi pójść.




_________________

Romet Ogar 900> Honda CBR 125> Honda NSR 125> Honda NSR 125> VW GOLF 3 1.6 GT> Honda VFR 750 > Opel Tigra 1.4 > BMW E36 COUPE 320i szpera 90 %> Nissan Almera N16 1.8>Yamaha Thunderace 1000




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
i po tym zdjac ten lkancuch ? a te zawory odkrecac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Odkrecasz napinacz zdejmujesz łańcuszek.Wyjmujesz wałek ściągasz klawiature dzwigienki i popychacze i masz tam 3 albo 4 śruby które mocują głowice odkrecasz je i ściągasz głowice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
sony551 pisze:
ściągasz klawiature


mógłbyś po ludzku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ściągasz dźwigienki zaworowe i popychacze i taki szkielet na których trzymają się te dźwignie.


Prościej nie umiem w samochodzie jest roboty na dodatek jak jest 24 zaworowy rozłożyć prosto ze złożeniem bez umiejętności schodzi się.


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 23:10 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ale podobno nie trzeba zaworów rozbierać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 23:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
A czy ja mówiłem coś o zaworach tego nie musisz wyjmować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a później trzeba będzie coś ustawiać czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Rozrząd i luz zaworowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy