Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2010, 6:47 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
Witam!
Od trzech tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy YZF 125r z 2008 roku. :D Moje moto jest całkowicie zablokowane i w związku z tym pytam : Gdzie są blokady w yzf i jak je zdjąć :?:
Proszę o odpowiedź :D




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Jest kiszka w wydechu.


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 22:04 przez RiderNRG, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
i CDI ktore odcina zapłon !




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
RiderNRG pisze:
KIszka w wydechu, mniejsze dysze.


Z tego co mi wiadomo to YZF R 125 jest to 4t na wtrysku więc chyba sobie coś pomyliłeś. Chyba że ja się mylę ??

Do małych 4t czyli do tej Yamahy jak i do CBR 125 można zamontować tylko sportowy moduł albo wydech.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 6:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Konrad324, ba! na mielochu jest wydech sportowy i kit 180cc ;d ale drogoo ze ho ho




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 7:36 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
tak to jest wtrysk ale coś słyszałem o mapie wtrysku. wiecie gdzie takie coś dostać i ile to kosztuje? i o co chodzi z tym odcięciem zapłonu? :?: :?:




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 12:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
WojtekYZF pisze:
o co chodzi z tym odcięciem zapłonu?


Dojście do max obrotów. Na przykład: blokowany moduł pozwala na wykręcenie tylko 7tys obrotów, natomiast motor może wykręcić 13tys, w momencie dobicia do tych 7tys moduł odcina zapłon. Jest to charakterystyczne "przerywanie".




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 13:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
WojtekYZF, Sadi już to ładnie wyjaśnił.. tu masz dźwięk "odcinki" :


http://www.youtube.com/watch?v=vSo0AEG0PSg




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 16:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
totalover pisze:
Konrad324, ba! na mielochu jest wydech sportowy i kit 180cc ;d ale drogoo ze ho ho


A nawet nie wiedziałem że już cylek większy do niego wymyślili. A powiem ci że cena jak na części do 4t to jest nawet przystępna ale tak to już z 4t jest.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 16:14 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
dzięki bardzo panowie. a wie ktoś jak odblokować moduł żeby sie do 13 wkręcał? :?:




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wiesz, ja to obroty podawałem tak przykładowo i nie wiem czy twój sprzęt wykręci te 13tys.

Co do ostatniego pytania - kupić nowy, nie blokowany.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 21:36 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
WojtekYZF, Twoja chyba kreci 10k cos takiego. 2T odblokowane kreci 12-13k np. RS 125.
Ogolnie na twoim miejscu wolalbym nowa apke, chyba ze ci nie zalezy na osiagach :)
Nie powiem yamaszka tez ladna ale szkoda ze lepiej wyglada niz jezdzi ;/


Pisz staranniej!/Sadi


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 20:23 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
10tys rpm na 4t to już jest dużo i ja bym się bał z niego więcej wykręcać bo czy ci się wkręci do 9 czy do 11 to i tak mocy będzie nie wiele więcej bo moment obrotowy taki silnik uzyskuje o wiele niżej i najlepszym rozwiązaniem będzie wycisnąć z niego moc w średnim i niskim zakresie obrotów. Rozglądaj się za takimi rzeczami jak Wydech sportowy, albo chodziarz z seryjnego wytnij katalizator i przerób tłumik na przelotowy.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 18:03 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
To nie jest 2T, wydechy jak coś zdziałają to minimalnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Właśnie wydech da bo nie chodzi tu o rezonans a o wolny przelot spalin który oryginalny tłumik ogranicza a katalizator dodatkowo utrudnia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, tam mamy wtrysk.. :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 16:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 4t tłok wypycha spaliny i sportowy wydech daje im jak najmniejszy opór do ucieczki z silnika przez co jest mniejsza utrata mocy na sów wydechu. Oryginalny wydech ma mniejszy przekrój niż sportowy a do tego posiada katalizator który bardzo utrudnia przelot spalin i tłumik który zmniejsza moc kosztem uzyskania jak najmniejszego hałasu.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 18:04 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, rozumiem o co Ci chodzi..

Chodziło mi o to :

Konrad324 pisze:
oraz wyreguluj gaźnik pod niego.



Każdemu zdarza się mały błąd więc Cię poprawiłem.. :roll:

PEACE .




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 18:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to tak przyznam ci racje. Jeszcze nie przywykłem do moto na wtrysku :D
Dzięki że mnie poprawiłeś.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 18:04 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 6:44 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
no bedziemy działać. Jeszcze dopowiem może komuś się przyda, że na tłumiku jest kicha która zaciąga spaliny do filtra powietrza i utrudnia spalanie paliwa.

Dante182 mój brat ma apke i razem sobie śmigamy (w ogóle jesteśmy bliźniakami ale to nie ważne). Mimo to że mnie objeżdża to jak ruszymy ze skrzyżowania to ja go biorę :) . Apka to inna bajka bo mogąc w każdej chwili sie przejechać tym i tym widze jaka jest różnica. Jego apka jest w ogóle tuningowana (cylinder, tłok, wał, tłumik, gaźnik i jakieś tam pierdoły-tak ją kupił) przez co jedzie szybko. Ja wole jeździć yzf. kultura pracy 4 suwu i dźwię jak sie na obroty wkręci są bajeczne. z całym szacunkiem do kultury jazdy apka sie chowa. Przyspiesza dosyć dobrze jak odblokujemy to myśle że troche pojedzie :) Ważne jast to, że siej jeździ a nie czym sie jeździ!!!!!!!!!!! ALE JA NIE NARZEKAM I POLECAM YZF!!!!!!!!!!!! :P DZIĘKI!!
POZDRAWIAM :P




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy