Dzisiaj jest 21 lip 2025, 3:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Tylko przed złożeniem proponowałbym miejsce złamania od strony tulei delikatnie pilniczkiem podpiłować, żeby nie było ostrych krawędzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 10:09
Posty: 270
Lokalizacja: Krotoszyn wlkp
Pojazd:
jezuu ale na tym forum się filozofów narobiło, jak czytam wasze posty to mnie ściska że gówno sie znacie a dajecie porady.

jeżeli ułamany jest ten kawałek prowadnicy to cylkowi nic się wielkiego nie stało, zeszlifuj krawędź bo jak nie zeszlifujesz to tłok pójdzie się .. wiadomo gdzie. tylko nie rób tego pilnikiem tylko najlepiej papiurem wodnym np 320 albo 240. Ja na tak uszkodzonym cylku trochę już pojeździłem




_________________

CUSTOM Piaggio NRG
zapraszam wszystkich
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
+ logiczne myślenie się przyda a nie piszecie jeden po drugim aby napisać. Są to prowadnice tłoka, tłok nie ma prawa na nie nachodzić pierścieniami bo jak by to działało?
Jak dla mnie wystarczy przyszlifować pęknięcie od wewnętrznej strony aby poruszający tłok nie rysował się. O ile cylinder będzie dobrze przykręcony to powinien działać.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
ciężko było podwieść mi sr no nie ?? pere godzin i by byl cylek, wydech i regulacja a teraz płacz, ale nie bój się ja prowadnice często ucinam jak robię flow w krterach bo poprostu zaklucają przeplyw mieszanki.
najlepiej zlikwiduj drugą prowadnice i oslifuj krawedź tak by skosem schodiła do środka cylka.
Co do naszych Filozofów :lol: tłok w najniższym punkcie jest równo z kanałami, pierścinie są ok 2mm nizej niz brzeg tłoka, czyli pierścienie są ok 2cm nad końcem urwanej prowadnicą! a jeśli pierścienie nie wychodzą po za obrys prowadnicy to napewno odpali bo niema oco sie zaklinować, jesli cylek uadł to trzeba oszlifować to mniejsce w kierunku środka ponieważ mogło się minimalnie to mniejsce spłaszczyć i podczas eksplotacji i gdy motor będzie rozgrzany tłok nam porysuje :roll:

dodadkowo dodam że jesli nam sie umanie prowadnica to musi wystawać jakis jej obrys poza cylek wtedy jest on jeszcze do użytku, jesli prowadnica ułamnie sie nam równo z cylkiem to mamy problem :shock:

jeden mondrzejszy od drugiego chociaż 90% nigdy się z takim przypadkiem nie spotkało... :roll:


Mówięłm nie rób tego sam...daj komuś...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Ja miałem tak samo w polini sporcie i długo pojeździłem bez straty osiągów.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Jak to się mówi bydzie lotać miałem tak samo ułamane w metrakit hm i nic się nie działo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy