Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2010, 19:16 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam zmieniłem wtrysk na gaźnik i nie chce odpalic
- nowy tłok i szlif
- nowe uszczelki, łożyska i uszczelniacze
- iskra jest, benzyna również

co sie dzieje? jest tak jak by łapał ... po czym nagle jest taki wybuch z tłumika i nicc...

prosze pisac na gadu, ewentualnie na forum
BARDZO PROSZE O POMOC

Przeczytaj mój podpis, nikt nie będzie biegał za tobą na gg!
Od pomocy jest forum , proszę się o zapoznanie z regulaminem.
Nie piszemy z Capslookiem!
Revo


Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 11:10 przez hubertxd7, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Zapłon się nie przestawił? Może zły skład mieszanki...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 23:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Żwirex, Jak w skuterze zapłon może się przestawić jedynie klin mógł się ściąć




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 0:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Próbowałeś na nowej, innej świecy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 10:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Normalnie może się przestawić. Całym statorem kręcisz, żeby ustawić zapłon. Jak kupowałem cylinder sportowy to też się zdziwiłem, że trzeba zapłon przestawić! ;D




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 10:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Żwirex ten zapłon potem się ustawi na domyślne ustawienia - w skuterach po prostu się nie da - przynajmniej seryjnych - po paru zmianach, można :) Hmm, sprawdź ten klin, moduł i fajke od świecy - może ma przebicia. Regulator napięcia, albo gdzieś kable jakieś się przetarły i się stykają. Ja wczoraj miałem podobny problem , metodą prób i błędów i robienia dosłownie wszystkiego udało mi się odpalić, popatrz pare tematów w dół.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
hubertxd7, a przeróbkę zrobiłeś dokładnie tak jak jest to opisane w poradnikach?

Spróbuj na innej świecy, sprawdź czy nie ma przebicia, zobacz czy przykręciłeś masę...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 16:08 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przebić nie ma, skuter odpalił raz - po wyładowaniu 1akumulatora ale było to ok. 2miesiecy temu, czy jest możliwość ze benzyna jest "zwietrzała"?? jakie dysze powieniennem miec w gaźniku 12 mikuni do tej sr <odblokowana>


Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 16:11 przez hubertxd7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Benzyna tak szybko nie zwietrzeje, ale zalej innej i zobacz. W końcu to 5zł na litr, a możesz się nawku**iać sporo i wydać niemałe pieniądze niepotrzebnie na części. Dysza to coś około 70 pewnie.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 16:23 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ok. dzieki wielkie wszystkim za pomoc ;>
w razie problemów bede pisał na forum
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
A przyszło mi jeszcze do głowy czy szczelnie zatkałeś otwór po kompresorze powietrza?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moja Habana znowu dzisiaj miała wonty , chociaż teoretycznie powinna mieć świecę na krótkim gwincie, na tej z długim chodzi hmm ... idealnie, tylko trzeba wyczyścić gaźnik bo z pierwszego kopa to ona nie odpali :D




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Sendzia, a tak mniej więcej to co Twoja "Habana" ma do problemu ze skuterem kolegi?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 13 gru 2010, 16:14 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 23:04 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No może źle napisze ale u mnie takie coś było że odpalała i strzelała na zimnym albo gasła mi jak miałem za dużą przerwę między tłokiem a głowicą za duża komora spalania i te same objawy . Kupiłeś nowy zestaw czy samą głowicę??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2010, 10:30 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie zmieniałem głowice jest od techa... i raz odpalił i chodził ze 20sek po czym go zgasiłem bo nie był poskrecany po kilku miesc juz nie odpala i jakieś spięcia mi sie w elektryce robia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy