Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2010, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Czy wałek trzeba jakoś ustawić względem wału czy coś? Jesli tak to jak? Mowa oczywiście o Minarelli AM




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 19:56 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Chodzi o wyważający?, tak ustawia sie go, na wale i na tym walku powinienieś mieć oznaczenia,(u mnie był takie kreski i ustawiłem je tak samo i git).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 21:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
sa tam takie na zembatce od wału masz 1 kropke cos jak by ktos nawiercił delikatnie małym wiertełekiem a na tym wałku masz 2 takie same kropki i ustawiasz pomiedzy nimi ta zembatke od wąłu cała filozofia




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 15:57 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
http://bikepics.com/pictures/2034347/

...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Dzięki, problem polegał na tym, że jak rozmontowałem silnik to zębatkę jedną położyłem odwrotnie i nie mogłem własnie znaleźć tej kropki xD dzieki

Mathius a wyciągałeś może łożysko wałka?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 16:08 przez 15Hz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:01 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Tak, zajmuję się remontami/tuningiem silników 2T, m.in Minarell, Derbi, Simsony itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Ale to od strony lewej pokrywy? Bo jest tam straszny dostęp i nie wiem jak je wyciągnąć a jak już robię remont to najlepiej powymieniam wszystkie łożyska :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 16:51 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Robisz prosty ściągacz :
Szukasz ładnego płaskownika, wiercisz w nim na środku otwór, następnie bierzesz śrubę np. M8. Łeb śruby (główkę) zaczepiasz za zewnętrzną stronę łożyska, płaskownik opierasz na karterze (dobrze podłożyć miedzy karter a płaskownik gumę, aby nie uszkodzić powierzchni styku karteru), przez wywiercony w płaskowniku otwór wkładasz śrubę która jest zaczepiona łbem o łożysko i nakręcasz nakrętkę.

Płaskownik jest oparty o karter, łeb śruby ciagnięty poprzez nakręcającą się nakrętkę przesuwa się pchając ze sobą łożysko ;)

Rozumiesz o co biega ??


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 16:52 przez Mathius, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Rozumiem i zanim napisałeś sam taki motyw ogarnąłem tylko, że problem w tym, że śruba musi być mniejsza niż śr. wew. łożyska a to nie pozwala, żeby śruba pociągneła za sobą łożysko :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 17:24 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
A ile ma średnica wew łożyska ?? Chyba napewno więcej niż 8mm... Jak nie to weź śrubę M6 o twardości 8.8 i łożysko powinno spokojnie wyjść, a jak podgrzejesz gniazdo tego łożyska to już na lajcie powinno nawet samo wypaść :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Wszystko fajnie, wszystko rozumiem tylko jak ma to działać skoro włożę główkę śruby w łożysko to jak ono ma niby się zablokować? I wyciągnąć łożysko ? :>




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 19:00 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Chwytasz tylko jak największą krawędzią łba śruby, nie całym łbem bo to logiczne, że nie wejdzie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 22:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
pod wplywem przykrecania śruby, główka sie niestety przesuwa :/

edit: dałem rade jakoś :) dziękuje i pozdrawiam




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 23:49 przez 15Hz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy