Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Tak jak napisał Asaroth tłumik nic nie da. Daruj sobie tuning 4t bo i tak nic z tego nie będziesz miał, chyba że spisz na kasie i wsadzisz w niego z 5k to może coś osiągniesz ale i tak nie taki wynik jak tej samej pojemności 2t. Tak już jest i tego nie zmienisz.




_________________

,,Zanim nauczysz się szybciej jeździć, naucz się szybciej hamować''


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2010, 21:49 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Haha no nie mow ze od swiatel idziecie rowno bo mnie na smiech bierze. Widocznie twoj brat nie umie ruszac... Apka 7 sek do sety ma koles o czym ty mowisz... Chwila moment i na blacie masz 100 a zanim ty osiagniesz taka predkosc zdazysz dojechac do nastepnych swiatel ; )




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2010, 0:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na 125 w 2t trzeba umieć jeździć, wkręcić go i wykorzystać moc. Jak wsiądzie ktoś kto umie jeździć to nie ma szans żadne 4t może 250 ale mało prawdopodobne chyba że już zajechana ta setka jest.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 0:27 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2010, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A co w 2 T jest filozofia, na każdym biegu go przeciągasz i jedziesz ... każdy się tak jara - trzeba umieć jeździć, a w 4 T to tylko gaz i lecimy. W 2 T też :D




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2010, 19:07 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
Dante182 Uwierz mi, że jeździłem i tym i tym i ze świateł tusza tak samo. A poza tym chyba nie jeździłeś na żadnej yzf że myślisz, że do 100 sie rozpędza w bóg wie ile. żeby apka wlazła na 7 tyś to mija troche czasu, a yzf od dołu ciągnie równo do góry. :wink:

EDIT - Poza tym z całym szacunkiem co za idiota porównuje 4-suw do 2-suwu. To jest przecież całkiem inna technologia, specyfikacja, moment obrotowy, i w ogóle budowa. Poza tym niedługo nie będzie 2t i wszyscy bedziemy się musieli przyzwyczaić do 4-suwu. Yamaha, Aprilia i inne koncerny podpisały umowę mówiącą o produkcji motocykli. chodzi mianowicie o to, że nie będą już produkowane motocykle powyżej 80ccm w 2-suwie. Chodzi mianowicie o zgodność z normą emisji spalin euro3. Trochę szkoda ale nic na to nie poradzimy :|
POZDRAWIAM I SZEROKIEJ DROGI W PRZYSZŁYM SEZONIE :mrgreen:

Edytuj posty!/Sadi




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!


Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 19:51 przez WojtekYZF, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2010, 19:30 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
WojtekYZF, chyba ze twoj brat ma 50cc :P
Przeciez jak chcesz ruszyc szybko to wkrecisz go od razu na wysokie obroty i jak krecisz do 12tys to obroty ci nie spadna ponizej 7k!! Tak, nie jezdzilem na YZF, ale widzialem duzo filmikow i naprawe do 100 leci dlugo ;/ Nie trzeba jezdzic na oby dwoch motorach zeby wiedziec ktory lepiej przyspiesza, bo to jest wiadome. 4T 15km < 2T 32 km ...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 8:34 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
Dante
-Po pierwsze jeżeli czerpiesz wiedzę o motocyklach z filmów na youtube to w ogóle nie będę tego komentował. Rozumiem że wierzysz w to że apka jedzie 220km/h- no przeicież tak jest na filmach i tego się trzymasz.
-Po drugie nie jeździłeś yzf a ją oceniasz? Pomyśl co ty robisz.
-Po trzecie Jeżeli tak lubisz kręcić i non stop do 100 w 7 sekund to współczuje twojemu motorkowi, który długo nie wytrzyma. Jazda dwusuwem to nie sztuka zapieprzania, trzeba tak jeździć, żeby jeździć dynamicznie ale i tak żeby silnik wytrzymał kilka lat.
-Mimo tego, że yzf jest wolniejsza i może mniej zrywna na starcie jest szybsza od rs. Specjalnie dla ciebie mój wójak i tata się ścigali (żeby nie było że ja i mój brat jeździć nie umiemy) Na tym polega róźnica między 2-suwem i 4-suwem. 2-suw jedzie od 7-tyś zarąbiście a 4-suw jedzie od dołu ale nie tak zrywnie jak 2-suw.
-Wszyscy wiemy, że dante sobie kupił apke i że jest królem szos i nawet hondy i yamahy 600 i 1000 objeżdża, a panienki na parkingach rzucają mu się na szyję i ściągają majtki a zresztą w ogóle jest bardzo powabnym chłopcem z motocyklem.
-Na forach jest za dużo chłopców którzy kupili sobie motory i sie nimi szpanują i nie potrafią przyjąć na barki krytyki. Tacy ludzie powinni zrozumieć że nie są bogami i mimo że jedziesz mniej na godzine też jesteś motocyklistą. Chyba ci sie dante pojeb**** pod deklem. WSZYSCY MOTOCYKLIŚCI TO JEDNA RODZINA I NIKT NIE JEST GORSZY OD DRYGIEGO i nie maż prawa sie wywyższać!
-Nie krytykuj mojego brata bo k**** nie wiesz jak on jeździ i znowu niepotrzebnie komentujesz.

Na koniec powiem jedno. Mimo tego, że nie znasz sie na motocyklach (udowodniłeś to filmami na you tube) to i tak żysze ci szerokości w przyszłym sezonie i pozdrawiam.




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:41
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Nie obraź się ale widać że lubisz bajki pisać. ja Nsrką która ma 28km yzf objadę jak chce. Kiedyś jechałem u mnie w mieście dosyć sporą prostą jakieś 30km/h bo jechał autobus a tu mi coś przeleciało. W odległości około 800m dogoniłem ten sprzęt i dawno przegoniłem. Potem on się zatrzymał i chwile z nim pogadałem to sam stwierdził że nie ma w nim takiego odejścia. To jest prawda. ja mam jakoś 26kkm przejechane w nsr i to bez remontu na oryginale i komprecha jest bardzo dobra z tego co pamiętam to 9 czy 10. U mnie ten sprzęt chodził na obrotach średnich czasami na czerwonym. Zależy jak się dba. Jednym słowem twoja yzf nie ma podlotu do żadnej 125 w 2t

Edit oczywiście ten sprzęt który mi przeleciał to yzf 125.




_________________

,,Zanim nauczysz się szybciej jeździć, naucz się szybciej hamować''


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 10:33 przez WhiteOwl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 11:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
WojtekYZF, zgadzam się z tobą w 100%

Skonczcie porównywać yzf czy inne 4T 125 do 2T 125 to tak jak porównywać smarta do audi
4T ma mało palić i być bardziej wytrzymalsze, takie 4T pożyje dłużej niż wasze 2T które krecicie po 13-14K i silnik potem do remontu




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 11:53 
*

Rejestracja: 08 gru 2010, 6:31
Posty: 8
Pojazd:
No to też nie mówie że yzf jest szybsza bo jest wolniejsza.(przecież to nie 2-suw to logiczne że wolniejsza) Chpodzi mi o to że yzf z miejsca rusza szybciej od 2-t bo 4-t od dołu ciągnie. Potem wiadomo, że objedziesz 4-t i to jest logiczne chyba nie? Nie wiem dlaczego mówisz że ja bajki pisze skoro ja nigdzie nie stwierdziłem, że 2-suwa objade yzf.

Pisząc że 2-t jest szybsza macie racje ale wkurza mnie to jak dante po obejrzeniu kilku filmików twierdzi że wie o 4-t wszystko a nawet nie jeździł. :? Coś tu chyba jest nie tak. Ty miałeś okazje porównać 2-t, i 4-t w jeździe i wiesz jak to się skończyło. Dante sam sie przejechał 2-t zobaczył filmik z 4-t i myśli, że jest gwiazdą.

Apeluję do ludzi! Jeżeli nie testowaliście 4-t w żaden sposób to nie wypowiadajcie się o tym na forum, bo sami sie ośmieszacie. Jeżeli natomiast tak jak WhiteOwi pogadaliście z kolesiem i wiecie coś na tamat 4-t to wtedy podzielcie się widzą.

Mówiąc że apka czy 2-t jest fajne macie racja. Ktoś wcześniej napisał czy nie chciałem apki powiem że chciałem i długo się zastanawiałem. Oglądałem i akpe i yzf ale w końcu kupiłem yzf bo jest lepiej wykonana, ładniejsza i moim zdaniem kultura jazdy jest o niebo wyźsza. Dodatkowo zapłaciłem za nią tak śmieszne pieniądze (kupiłem sprowadzoną z francji) że mała bania. Każde moto ma plusy i minusy i tego się trzymajmy




_________________

ein zylinder und blau plastic, mein motorad ist fantastik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 11:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
totalover pisze:
krecicie po 13-14K i silnik potem do remontu


Bo dwusuwy muszą chodzić na takich obrotach. :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 12:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie dość, że muszą, to jeszcze jest to dla nich zdrowsze, bo jest lepsze smarowanie :) A to że nie jedzie na niskich obrotach - po to są zawory wydechowe by to zniwelować, po to jest sprzęgło by jechać kawałek na półsprzęgle :D




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
:P przy starcie się przydaję ,, poślizg sprzęgła '' :P jeśli mamy bardzo dobrze wyczutą prace silnika i ogólnie całego motocykla to wcale nie musimy zakładać że 2T się wolno zbiera a 4T od dołu ciągnie :) wchodzimy na luzie na 10k obrotów puszczamy sprzęgło koło się ślizga , nagle złapie przyczepność wpadniemy na około 7k obrotów ( zawór otwarty cały czas na maxa) i już mamy 2 bieg. ( tak więc ktoś tutaj mówił , że jak się potrafi jeździć na 2T to nie ma problemu z tym, że na niskich obrotach ma muła ... Nie wchodzimy na niskie i tyle . a jak 2T wpadnie w rezonans to już tak łatwo z niego nie schodzi .

na youtube jest filmik YZF180 malossi vs honda nsr 125 ... jak znajdę zapodam




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 kwie 2010, 21:19
Posty: 41
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
teac27 pisze:
na youtube jest filmik YZF180 malossi vs honda nsr 125 ... jak znajdę zapodam


Chodzi o ten? http://www.youtube.com/watch?v=H9f6puORyAk




_________________

zapraszam http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Neos/112367




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
I po tym filmie widać że kupimy moto za 10 tyś dołożymy z 4-5 tyś w tuning a i tak nas NSR'ką seryjną objadą. A co do wypowiedzi teac27, to się zgadzam tylko można na plecach wylądować przy takim czymś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
No ale są + ponieważ taka nsr nie osiągnie takiego dźwięku jak r125. i małe spalanie - w moim przypadku to będzie przydatne gdyż robię dużo km - na koniec przyszłego sezonu myślę nad kupnem




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 0:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
NSR'ka ma według mnie lepszy dźwięk od takiej małej pojemności 4t na wysokich obrotach. Poza tym na dźwięku się nie jeździ a każdemu się inny podoba. A że spali to już wiadomo coś za coś. Chodź YZF R po takim tuningu też swoje spali.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
I może na tym zakończmy tą dyskusję . Wracajmy do tematu .

Czyli uważacie, że tuning tego motorka mija się z celem ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 11:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja uważam że jak kogoś stać i tuninguje ten motocykl dla przyjemności po prostu żeby mieć takie 4t i do tego żeby chciało jechać to tak ale jak komuś zależy bardzo na osiągach to zdecydowanie lepiej kupić 2t.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:46 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
WojtekYZF, kumpel mial crossa 250 4T i wiem jak to chodzi ; ) To mozna porownac do 125 2T. Sasiad tez ma Eliminatora 250 i jezdzilem z nim wiec co nieco wiem. Filmikami sie posluzylem tylko dlatego bo szczerze mowiac 125 w 4t nigdy nie jechalem, ale lepiej zobaczyc przynajmniej filmik niz nie wiedziec nic ; ) Jesli chcesz dynamicznie ruszyc to wiadome, ze troche pociagniesz go po obrotach, ale nikt ci nie kaze tak jezdzic caly czas. Do normalnej jazdy nie musisz przekraczac 7 tys. Tylko wiesz poprostu smieszy mnie to ze piszesz ze bierzesz od swiatel RS ;) Jedna przejazdzka na motorze nie wystarczy zeby dobrze jezdzic. Musisz wyczuc maszyne i wiedziec kiedy osiaga najwyzsza moc itp.
teac27, dobrze wytlumaczyl. Wcale nie mowie ze YZF to jest jakis daremny motor czy cos w tym stylu, bo z wygladu jest naprawde ladna. Nie uwazam sie tez za jakiegos krola szos, a jesli tak to pokaz mi w ktorym poscie. Nie zamierzam sie juz kłócić bo widze ze to nie ma sensu.
Zgadzam sie z toba ze kazdy motor ma plusy i minusy. Wazne jest to, ze Yamaszka ci sie podoba i git.
Co do tematu uwazam, ze jak ktos ma kase to jak najbardziej moze zrobic tun tylko nie jest to tania sprawa.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy