Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 gru 2010, 20:38 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 23:08
Posty: 18
Pojazd:
Witam jestem posiadaczem choppera którego chciał bym poddać tuningowi mechanicznemu.Mianowicie chciał bym wstawić do niego większy cylinder itd.
Problem polega na tym ze nie wiem gdzie takie coś mogę znaleźć .Silnik jest taki sam jak w romecie k125/zipp manic znalazłem podobne cylindry od quadów ale tłok rożni się wysokością


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 17:46 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 18:35
Posty: 10
Pojazd:
Z tego co wiem nie mozna tego ztuningowac chyba ze sam poprzerabiasz a tak to zebatke mozna zmienic i takie pierdoly a taki full tuning to raczej watpie Pozdrowienia i zobacz moje kymco :)




_________________

Dominiczeq22
<Moje Kymco>

Kliknij i zobacz moją ślicznotkę :)KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Chyba nie ma do tego większych cylindrów, ale zawsze się można pobawić w tuning. Wymiana gaznika na większy, obróbka głowicy, wymiana zębatek.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 20:09 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
pumba10022, zmiana gaznika na wiekszy nic nie da tylko wieksze spalanie...
rajszek94, jak chce ci sie bawic to mozesz powiekszyc okno wydechowe ladnie wypolerowac a jesli masz mozliwosc to splanowac glowice. Jesli to jest taki sam silnik jak w romecie to chyba to jest 4t wiec duzych mozliwosci na tuning nie ma ;/




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pomyśl jak może powiększyć okno w 4t jak i tak tam zawór jest dokładnie dopasowany. Jak je rozwierci to zawór będzie nie trzymał i silnik nawet nie odpali. Takie rzeczy tu czytam że normalnie przekręca człowieka. W 4t przy głowicy nic nie zrobisz. Możesz sobie dać magneto lżejsze żeby się szybciej wkręcał. Chińskie 4t są na żeliwie, chłodzone powietrzem i do tego na 2 zaworach i tu jest i tak duża moc z tego wyciśnięta. Co do większego gaźnika to będzie to miało sens ale jak dasz sportowy wydech albo większy cylinder inaczej będzie nie przepalał tej ilości paliwa i tylko gorzej chodził przez to. Dlaczego motocykle typu Yamaha WR 125 czy MZ SM 125 są znacznie silniejsze od pozostałych 4t ?? Bo mają cylinder na nicasilu, więcej zaworów i do tego są chłodzone cieczą. W 4t jest mały płaszcz tłoka i przy żeliwie nie ma takiego odprowadzania ciepła przez co i mocy nie będzie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 21:18 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 11:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Konrad324, jemu zapewne chodziło o to że kanał wylotowy powiekszyć a ssący wyplerować,
chinskie 4T na żeliwie? Ja miałem alu i wuj miał alu kolega miał alu ten na złomie miał alu (no co? potrzebowałem silnika)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 11:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ale co ci da że go powiększysz, jak i tak przy zaworze się zwęża. A wypolerować to sobie felgi może przynajmniej efekt będzie. Co do silników to cylinder miałeś alu a w środku nicasil ?? http://allegro.pl/cylinder-kpl-4t-50ccm ... 78032.html przykładowy cylinder i masz żeliwo jak się patrzy.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 11:51 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 12:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Sprawdzałem, nie trzymał sie magnes bo chciałem robić szlifa




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 22:16 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 23:08
Posty: 18
Pojazd:
a zrobić szlif i wstwić większy tłok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Jak to nie jest konieczne to lepiej nie, jeździj tak jak masz :wink:
Pozdrawiam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:24 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 23:08
Posty: 18
Pojazd:
Tylko ze mocy mu brakuje;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak masz kompresję dobrą to nie ma potrzeby. W 125 4t i do tego chińskim nigdy mocy nie będziesz miał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy