Dzisiaj jest 01 lis 2024, 20:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2010, 15:15 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
Witam
Zamierzam kupić motorek Ktm, tylko nie wiem czy wybrać silnik 2t czy 4t. Motorek będzie przeznaczony na jazdy głównie do lasu. Bardzo proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja ci polecam 2t ze względu na lekkość i łatwość w odpalaniu. Sam mam KTM'a 125 ccm i dół ma już fajny do lasu a 200ccm ma podobno jeszcze mocniejszy więc jazda będzie na pewno fajna. I do tego dół silnika jest taki sam w 200ccm jak i w EXC/SX 125 więc z częściami będziesz miał łatwiej niż do 4 paka a do tego remonty o wiele tańsze. Jak chcesz 4t to tak góra 2-3 letnie kupuj.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 15:39 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 16:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Konrad324, ale w 2t będzie musiał robić te remonty częściej!:) 4T jest wytrzymalszy:)
I dlaczego 2t 2 letnie mam kupować?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 16:29 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
szczepan94, zalezy czy chcesz do takiej jazdy bardziej rekreacyjnej czy wyczynowej. Jak rekreacja to 4t ; )




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
szczepan94, według mnie 4T, 2T jest dość fajne, ale swoją kulturą pracy, dołem zachwycają mnie single w 4T. Konrad324, żeby wymieniać wszystko po kolei w 4T trzeba przejechać dużo tłoków i łańcuszków rozrządu. Fakt utrzymanie wysilonego 4T nie jest tanie, bo wymiana sezonowa olei, łańcuszków, regulacja zaworów, wymiana tłoków co 2 lub 1 sezon, ale odcina płynąca z singla jest masakryczna wręcz. 4T na pewno mniej spali, może nie dużo, ale mniej, bo nie trzeba go ciągle trzymać w środkowym, górnym zakresie obrotów aby miał torpedę. Zgodzę się z tym, że 2T są lżejszymi konstrukcjami, ale jeżeli będziesz śmigał po lesie, masa 4T, nie powinna Cie przerazić. 250 w 4T waży coś koło 105-110 kg na sucho, czyli nie tak dużo.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
DrivterGSI1, Kupujesz motor i jest on do remontu bo przeważnie tak jest. Do 2t kupujesz tłok za 300zł i ewentualnie korbę za drugie 300 do tego jakiś tam łożyska kół olej itp i cię 1000zł nie wyniesie. A do 4t 250 takiego za 5-6 tyś z 2001/2002 rocznika dokładasz ponad 3 tyś na remont. Nie patrz na to jak często się robi remont bo robisz go raz przez cały okres jak masz motocykl bo zanim się drugiego doczeka to go sprzedajesz i robi ten następny co kupi. Przykładowe ceny do 4t to tłok - 550 - 600zł, korba - 300zł, zawory ze sprężynami po około 140 zł sztuka a masz ich 5 w silniku do tego uszczelniacze zaworów, łańcuszek rozrządu oryginalny bo z DID'em są podobno problemy. Jak ci się jeszcze cylinder wyrąbany trafi to około 1000zł na niego. Ogólnie jak masz dużo kasy to bierz 4t bo na pewno lepiej ci się będzie jeździć po lesie tylko jak ci się zaleje to potem bieda go odpalić. Poczytaj trochę na motox.pl, tam większość ma z motocyklami crossowymi do czynienia to na pewno wyczytasz coś co cię zainteresuje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 18:46 przez Konrad324, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
w 4t jak sie urwie zawór to pozamiatane...




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dokładnie, urwie się zawór albo łańcuszek ci przeskoczy bądź się urwie i możesz motor na części sprzedawać jak masz starszy rocznikowo.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Konrad324 pisze:
DrivterGSI1, Kupujesz motor i jest on do remontu bo przeważnie tak jest. Do 2t kupujesz tłok za 300zł i ewentualnie korbę za drugie 300 do tego jakiś tam łożyska kół olej itp i cię 1000zł nie wyniesie. A do 4t 250 takiego za 5-6 tyś z 2001/2002 rocznika dokładasz ponad 3 tyś na remont. Nie patrz na to jak często się robi remont bo robisz go raz przez cały okres jak masz motocykl bo zanim się drugiego doczeka to go sprzedajesz i robi ten następny co kupi. Przykładowe ceny do 4t to tłok - 550 - 600zł, korba - 300zł, zawory ze sprężynami po około 140 zł sztuka a masz ich 5 w silniku do tego uszczelniacze zaworów, łańcuszek rozrządu oryginalny bo z DID'em są podobno problemy. Jak ci się jeszcze cylinder wyrąbany trafi to około 1000zł na niego. Ogólnie jak masz dużo kasy to bierz 4t bo na pewno lepiej ci się będzie jeździć po lesie tylko jak ci się zaleje to potem bieda go odpalić. Poczytaj trochę na motox.pl, tam większość ma z motocyklami crossowymi do czynienia to na pewno wyczytasz coś co cię zainteresuje.

Zależy co kupuje, bo jak EXC-F 250 to kupi max. 3 letnie, bo wcześniej EXC w 250 4T nie produkowali.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 180#763872




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy