Dzisiaj jest 09 gru 2024, 17:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 gru 2010, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Witam.Mam okazję kupić napęd malossi Mhr Overrange do runnera,był on w typhonie.Mam 2 pytania
1.wyróżnia się 2 silniki p/g krótkie i długie czy w runnerze i w typhonie jest ten zam rodzaj silnika p/g i czy tez zestaw będzie wgl. pasował?
2.czy przy zastosowaniu tego napędu jest konieczność modyfikacji bloku lub czegokolwiek innego(tj.cy trzeba coś kuć, przerabiać ?)

Z góry thx. :D




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 gru 2010, 7:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Runnersp pisze:
Witam.Mam okazję kupić napęd malossi Mhr Overrange do runnera,był on w typhonie.Mam 2 pytania
1.wyróżnia się 2 silniki p/g krótkie i długie czy w runnerze i w typhonie jest ten zam rodzaj silnika p/g i czy tez zestaw będzie wgl. pasował?
2.czy przy zastosowaniu tego napędu jest konieczność modyfikacji bloku lub czegokolwiek innego(tj.cy trzeba coś kuć, przerabiać ?)

Z góry thx. :D



tak piaggio ma ten sam rodzaj w wielu maszynach różnią sie głownie ukłądem zasilania i chłodzeniem ale rerszta pasuje oczywiście długi różni się od krótkiego długością paska i tutaj zależnie od opcji trzeba będzie dokupić inny albo podpasuje ten co był w zestawie


jesli jest to oryginalny napęd MHR do piaggio nic nie trzeba ciąć chociaż niektórzy podszlifowywali wewnętrzne wzmocnienia karterów bo były przypadki ze pasek ocierał ale nie powinno być takiej potrzeby




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2010, 10:41 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
raper pisze:
jesli jest to oryginalny napęd MHR do piaggio nic nie trzeba ciąć chociaż niektórzy podszlifowywali wewnętrzne wzmocnienia karterów bo były przypadki ze pasek ocierał ale nie powinno być takiej potrzeby


to w minarelli a nie w p/g ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2010, 14:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
olek_69 pisze:
raper pisze:
jesli jest to oryginalny napęd MHR do piaggio nic nie trzeba ciąć chociaż niektórzy podszlifowywali wewnętrzne wzmocnienia karterów bo były przypadki ze pasek ocierał ale nie powinno być takiej potrzeby


to w minarelli a nie w p/g ;)


faktycznie mi ie pomerdało czyli podejdzie bez kombinacji napewno




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
raper pisze:
niektórzy podszlifowywali wewnętrzne wzmocnienia karterów bo były przypadki ze pasek ocierał


właśnie o to mi chodziło,ale to chyba tylko w minarelli :wink:

czy jak napęd w typhonie to będzie w runnerze na 100% to samo ?




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Tak karter jest tej samej długości , może jedynie pasek trzeba inny założyć ale nie jestem pewny w 100%




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 8:38 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
jak typhoon jest sprzed 98 to nie pasuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 14:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
dexxam pisze:
jak typhoon jest sprzed 98 to nie pasuje.


pasuje przednia część czyli wariator na pewno z korektorem momentu jest problem bo jest trochę za krótki ima większe talerze ale powinno podejść ja mam do98 skuter a korektor mam od typhoona 2005 i jakoś to weszło




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
no moze i pasuje tylko szkoda ze w piaggio do 98 budowa waria jest inna niz od 98 i te nowe wariatory sportowe nic nie daja jak sie wlozy do starego silnika ;) zreszta wyto dziwne te silniki macie ja mam jeden stary drogi nowy i jak patrzylem czy cos pasuje to nic nie pasuje. to nie polega na tym zeby upchac na chama tylko zalozyc z glowa. bo upchac na chama to ja moge caly naped ale co z tego jak to nic nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy