Dzisiaj jest 31 paź 2024, 2:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 23:35 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Ta to wyjasnij mi jakim cudem prad zmienny laduje aku o napieciu stalym ? :shock:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 8:17 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
a jak wstawie mostek gretza da cos na swiatla?? w innych skutach jest 55w i smiga:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 17:49 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Nic nie da...
W skuterach jest to tak rozwiązane, że wychodzą 2 kabelki z zapłonu z cewek na ładowanie. Cewki są masowe, więc używa się diod prostowniczych do wyprostowania prądu. Owe diody zaś są wbudowane w regulator, podobnie jak tranzystory które pilnują, aby się nie przeładował akumulator. Wracając do kabelków - idą one do reglera i z jednego z nich jest wyprowadzenie na światła. Jeżeli masz spieprzony regulator to dzieją się cyrki. Wiem po sobie jak w Simsonie zakładałem zapłon Ducati Energia z Malaguti. Założyłem, wszystko fajnie, ale światła do kitu świecą. Okazało się, że regulator był do dupy i najprościej mówiąc "zabierał prąd", który miał zasilać światła. Zmiana regulatora - wszystko działa jak należy, a w zasadzie działało bo kończę moją przygodę z Simsonem. Kolega też w simie miał tak, że na zepsutym regulatorze im większe obroty, tym słabiej światło świeciło :roll: .

Napisz mi czy pulsują ci również światła na średnich obrotach bez włączonych kierunkowskazów?




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Sean12 pisze:
Ta to wyjasnij mi jakim cudem prad zmienny laduje aku o napieciu stalym ? :shock:

Pewnie przy pomocy mostka prostowniczego i regulatora napięcia :idea:

Nie wiem czemu tak ciężko pojąć że prądnica nie wyrabia..




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 20:37 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
Random pisze:
Nic nie da...
W skuterach jest to tak rozwiązane, że wychodzą 2 kabelki z zapłonu z cewek na ładowanie. Cewki są masowe, więc używa się diod prostowniczych do wyprostowania prądu. Owe diody zaś są wbudowane w regulator, podobnie jak tranzystory które pilnują, aby się nie przeładował akumulator. Wracając do kabelków - idą one do reglera i z jednego z nich jest wyprowadzenie na światła. Jeżeli masz spieprzony regulator to dzieją się cyrki. Wiem po sobie jak w Simsonie zakładałem zapłon Ducati Energia z Malaguti. Założyłem, wszystko fajnie, ale światła do kitu świecą. Okazało się, że regulator był do dupy i najprościej mówiąc "zabierał prąd", który miał zasilać światła. Zmiana regulatora - wszystko działa jak należy, a w zasadzie działało bo kończę moją przygodę z Simsonem. Kolega też w simie miał tak, że na zepsutym regulatorze im większe obroty, tym słabiej światło świeciło .

Napisz mi czy pulsują ci również światła na średnich obrotach bez włączonych kierunkowskazów?

na wolnych obrotach nie pulsuja tylko slabo swieca bo male obroty
jak dodam troche gazu i jal sie rozjasnia to zaczynaja pulsowac


Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:45 przez kefu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 20:51 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Wymień regulator. Ale nie ten za ~200zł, tylko kup na allegro najzwyklejszy za ~20zł.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:52 
**

Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:25
Posty: 206
Lokalizacja: borzęcin
Pojazd:
po swietach pojade do sklepu i kupie. a mam pytanie moze byc wiekszy niz ten co mam?? bo mam taki maly.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:07 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Może być i jedno tonowy, oby miał taki sam rozstaw pinów :mrgreen:




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Więc czas zaopatrzeć się w żelowego albo ledy bo mało prądu ciągną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy