Dzisiaj jest 31 sty 2025, 4:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: SWAP
Post: 23 gru 2010, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Siemka

Co trzeba zrobić żeby wstawić silnik minarelli
do ramy KYMCO AGILITY 4T, i jaki mniej więcej
by był koszt części? Najlepiej niech się wypowie
ktoś kto coś takiego robił.

PS: lepiej minarelli AC czy LC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Nie mina tylko od p/g wsadź. Inaczej będziesz musiał przespawać całe mocowania. Bo w min jest górne. A kymek ma dolne. P/g ma też dolne więc jest dużoo mniej roboty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Aha a co dokładniej potrzebuje i jaki silnik p/g 12" tzn. od jakiego skutera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Gilera Runner




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Lepsze AC czy LC ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 17:17
Posty: 93
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Lc ma troszkę więcej mocy i lepsze chłodzenie ale więcej roboty będzie bo musisz zamontować chłodnice a w Ac nie.Jak masz dużo czasu i chęci to rób Lc :mrgreen:




_________________

Setup:
Leo Vince TT
Top Racing Next Generation
Top Racing +22%
sprzęgło RMS Racing
dzwon Malossi
rolki 3x 3,5 i 3x 5,5
dysza 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 16:55 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Banakil pisze:
Gilera Runner


ja miałem w planach swapa i miałem brać silnik z runnera 180 lc :)




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
lakii123 pisze:
silnik z runnera 180 lc



trochę za mocny jak dla mnie :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 17:39 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
to tylko 21KM




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Co jeszcze będę potrzebował żeby to wszystko działało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 17:50 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
mozna też wsadzic kit tuningowy malossi 220cc zamiast oryginalnej 180tki




Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 17:51 przez Hadorek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 18:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Cewko-moduł p/g. I wsio :P Będziesz musiał swoją cewkę i moduł wywalić. Kable poprowadzić do tego otóż cewkomodułu i jazda :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Aha niezbyt dużo roboty. To teraz trza kasę zbierać :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
A i jeszcze musisz kupić amor lub lepsze rozwiązanie zrobić własnoręcznie przedłużkę :) Ponieważ p/g ma szersze mocowanie silnika. I będziesz musiał zrobić przedłużkę, tak że u góry masz wielkość amorka kymco a na dole jest szerzej na rozmiar p/g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 0:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Mam jeszcze pytanie przy LC gdzie mogę dać chłodnice i jaką, bo w czaszy odpada ponieważ jest tam ta lampa.

EDIT: I może ma ktoś jakiś mini schemat jak podłączyć ten cewko-moduł.


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 10:54 przez tomeczkos, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:30 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
chłodnice możesz dać w pług lub pod nogi




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Dobra to tak :
* Chłodnica - Kupujesz małą kwadratową. Wstawiasz tu za koło co jest ten plastik. Nawiercasz w nim dziury. Duzooooo dziur, żeby było dobre chłodzenie. Najlepiej wyciąć kształt chłodnicy i wstawić od środka siatkę tuningową.
* Zbiorniczek na płyn - szukasz jakiegoś najbardziej podłużnego i płaskiego. I próbujesz wepchać go za lampą między sztycą a plastikiem. Tam są dwie taki wnęki.
* Moduł - do modułu potrzebne są ci kable: * od rozłączania zapłonu. Idąc od starego modułu ten kabel i idzie do stacyjki. * Kabel od iskrownika * I kabel napięcia. * Masę masz już przy module przykręcasz ją do ramy.
Ogólnie bierzesz kable od starego modułu prócz minusu (masy).

:D Trochę Ci to opisałem bo sam sie zastanawiam czy moze by nie zrobić Swapa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Aha dzięki :mrgreen:
Znalazłem na forum taki schemat:
Obrazek
Czy będzie dobry??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Tak. Waśnie chciałem Ci go podać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
chłodnice możesz dać tak jak mają Gilery nisko za lagami tam chyba jest trochę miejsca.




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy