Dzisiaj jest 20 lis 2024, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2010, 21:58 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Zdecydowałem sięna malossiego multivara. Tylko nie wiem czy ten http://allegro.pl/wariator-malossi-mult ... ml#gallery będzie pasował do mojej apki sr 50 (jedni mowia,ze factory,inni ze nie,a w dowodzie mam wpite VF. N Igdy sięz modelem VF nie spotkałęm,albo sam nim jezdze, a otym nie wiem..jakas dziwna sprawa :) p/g z 2008r? Teoretycznie tak, ale moze ktos wie jaki jest rozmiar rolek oryginalnych i czy sie zgadzaja z tymi co tu sa...? Wtedy powininen pasować... I ile mi da na v-max około?? Moge liczyc na 10 km/h?


Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 22:07 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Będzie Ci pasował :wink: .

Jest to Malossi Multivar 2000. Charakteryzował się on tym że ma rozmiar rolek jak w seryjnym wariatorze czyli 19x15.5.

Z tego co Widzę masz Factory a więc kupuj i zakładaj podjedzie Ci na pewno :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 23:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Ja mam multiwara to rolki są inne niż w seryjnym wario ale mój silnik to przed 1998 roku produkcji a w nowszych sa inne waria więc może i te same.
A pasować będzie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 1:27 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Możesz go kupic ile Ci da to nikt Ci nie powie jak wyregulujesz tak będziesz miał . On na 100% będzie pasował do twojej apki , jaki masz teraz setup bo może sie nie opłaca tego wariatora jak masz np.pro replice .




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 9:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Nie opłaca się tego waria do każdego wysoko i nawet średnio obrotowych wydechów bo będą problemy ze złapaniem obrotów. Nie wiem jakie tam wam dają rolki do multivara ale on lubi ciężkie.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
grzes1211 a masz Malossi Mutivar czy Malossi Multivar 2000 :?: Bo to jest różnica :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Roznica jest ale pomiędzy multivar 2000 (ten stary) a multivar 2000 mhr (nowy) dla uścislenia.:) mozna to poznać po przeciwtalerzu malym ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:02 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Dzięki panowie. To, któy multivar lepszy ten co jest w linku czy moze ten inny?? :D A co do setupu to na razie nic.. Bo nwm co będzie(moze 125,ale ciezko z rodzicami-oczywiscie prawko). Na razie setup to mam oryginałwszystko p/g. Wariator powinien coś dać ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Po pierwsze jak chcesz 125cc to nie wiem po co piszesz o wariatorze skoro on później do 125 nie podejdzie...


Na twoim miejscu rozglądnął bym się za wydechem. W tej cenie co wariator nie będzie problemu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:07 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Ja mówiłem,ze jak rodzice pozwolą mi na kupienie motoru pojemności 125. A nie o wymianie cylindra. Dla sprostowania. A teraz widze,ze ktoś już kupił.. Trudno może po styczniu będą lepsze oferty cenowe. Po to tu pisze,bo najprawdopodobniej mi nie pozwola na motor pojemnossci 125... ;p




_________________

W niczym kobiecie nie jest tak ładnie jak w niczym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
To na początek celuj w wydech najlepszy rezultat póki co osiągniesz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:45 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Gadałem z gosciem z serwisu apki, ktory sie na tym zna i jak go zapytałem co by mozna bylo wymienic, zeby nie wymieniac cylindra to wymienił:wariator, gaźnik(odpada, nie chce zbytnio powiekszać spalania). A tłumiki troche kosztują. Chciałem was spytać jak to ejst ze rdzewieniem, bo mój w apce jest na czarno machnięty i ładnie wygląda. A tłumik kumpla yasuni r w roxie wygląda masakrycznie... cały czarny pordzewiały... Czy wszystkie tuningopw wydechy tak rdzewieją??? To co nie kupowac tego multivara? Mi się wydaje,że coś da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
W porównaniu z wydechem to da mniej... Jak się dba o wydech to się ma ładny... Ludzie jak kupowałem lasera mówili ze po pol sezonu mi chrom odpadnie, to nie wiem jak trzeba nie dbac zeby do tego doprowadzic... ja jezdze juz 2 sezon i jak nówka :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 23:06 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Trzeba na pewno czyścić z brudu. A co do wario, to powiem Ci, że dopiero ze sport wydechem (niskoobrotowym np. ZX/Next-r) da większe rezultaty.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:37 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Czyli jak przejade skuter raz na miecha góra 2, to nie powinien rdzewieć i śniedzieć....? To jaki najlepszy tłumik do srki? Chyba jaśiek Z? Widziałem pare filmikow na YT z Zetką i łądni śmigały.. Tylko zaś około 550zł... strasznie drogie są jak na tłumiki do serii 50cc...
Tyle,że potem jak bedę sprzedawał to zaś będe musiał zmieniać tłumik na starty i od nwoa regulować... i zaś kasa u majstra... Dobra do rzeczy. 1.Jaki tłumik najlepszy do serii w srce factory? 2. Z wario ochyba zrezygnuję, bo tłumik mi da z 10km/h i kopa. 3.Jak macie jakieś propozycje tłumików do serii p/g najlepsze to dajcie linki. Dzięki z góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Cytuj:
Czyli jak przejade skuter raz na miecha góra 2, to nie powinien rdzewieć i śniedzieć....?

Dla spokoju możesz bezbarwnym prysnąć.
Jeśli chodzi o wybór wydechu, to w serii najlepiej spisują się Leo TT/ZX, Tecnigas Next-R czy Yasuni Z. Niektórzy nawet polecają do serii Lasera X-Pro. Przy odpowiedniej regulacji na każdym z nich uzyskasz wyższy v-max i o niebo lepsze przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Do serii moim zdaniem ZX (bez planów na 70cc), leo tt hmmm. nie bierz bo to gorsze niż seria ;) , tecnigasa ma kolega i sam go miałem przy poprzednim skuterze i był ok łatwa regulacja v-max troche do góry, Jaski mają tą tendencję do rdzewienia (najczesciej widze wlasnie jaski pordzewiałe) nie wiem nie miałem to się nie wypowiadam ;) Ja mam Lasera mocny i łapie w każdym zakresie obrotów... ale o chrom trzeba dbac (czyt. Pasta tempo :D)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Sopel38 pisze:
leo tt hmmm. nie bierz bo to gorsze niż seria ;)

Kolego, nie sugeruj się bezmyślnymi wypowiedziami z forum na jego temat.
TT bardzo ładnie ciągnie od dołu, jedynie trzeba go wyregulować z głową .. i osiągi są zadowalające. Sam się o tym przekonałem.
Większość z was powtarza głupoty wcześniej przeczytane ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 16:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Falcao, akurat widziałem go w realu :) oczywiście co do regulacji na pewno masz racje bo ze wszystkiego sie cos wycisnie :D ale miałem okazje sie przejechac i slabiutko, a dzwiek to juz porazka...




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Gdyby nie ta rdza, to wziąłbym pewnie jaśka, bo chyba dośc dobrze wykonany i słysząłem, ,że osiągi też są mega. Ale... chyba się zdecyduje kupić ZXa. http://www.youtube.com/watch?v=6OjxBykE ... re=related myślicie,że to możliwe na serii??? Jakby ktoś przypadkiem widział jakieś okazje cenowe ZXa to możecie tu wkleić linka. Dzięki. A teraz jeszcze znalazłem,ze jesto coś takiego jak leovince rr i znalazłem gdzieś artykuł,że w peugeocie strym dał wynik +18 km/h... NIe będzie taki RR lepszy? Aha i jeszcze jedno..zarąbisty taki ZX w chromie ahh.. :D Jak trzeba dbać o taki chrom? NIe wystarczy go raz na miecha na karsherze przejechać?


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 21:54 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy