Dzisiaj jest 04 sie 2025, 9:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2010, 13:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
w jakim stopniu taki uszczerbek wplynie na prace silnika i czy pojdzie to jakos ewentualnie przymocowac, jezeli nie t o zosalo by to fajnie oszlifowane zeby ni ebylo zadziorow



Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 13:27 przez tomi1094, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 13:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Było juz ostatnio - nic nie bedzie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Zakładaj smiało. Nic sie nie stanie,pierscienie nie schodza tak nisko wiec bedzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Cytuj:
,pierscienie nie schodza tak nisko wiec bedzie git.

Ale tłok mija to miejsce.
No ale można założyć.
Oszlifuj to delikatnie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
chcesz to zakładaj nikt ci nie zabroni ale ja bałbym się jeździć na takim :? to może pękać dalej i narobić niezłego bałaganu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:47 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Jeśli fundusz pozwala to kup nowy:) Jeśli nie to zrób tak jak pisali wyżej...




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
Ja mam tak samo,jeżdze i żyje;d Zakładaj śmialo;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 20:19 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
michal111, jak może Ci to pękać dalej? samo z siebie nie odpadło, ktoś musiał uderzyć cylkiem i odpadł kawałek ale nic więcej się nie stanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 20:33 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
no normalnie nie wiesz jak może pęknąc? :lol: radzę Ci się zapoznać z materiałoznawstwem, procesem produkcji cylindrów i potem coś pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
tam akurat siły działają praktycznie żadne, więc nie ma prawa sie nic stać chodzi mi tu bardziej o jakieś zawirowania mieszanki spowodowane taką zmianą kształtu dolotu z komory korbowej




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:55 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
michal111, na zdjęciu widać że jest tylko odpęknięty kawałek, nie ma żadnego innego nawet najmniejszego pęknięcia i tak jak tomi1094, napisał nie działają żadne siły na tą część więc nie ma obaw że coś się stanie, tu nie potrzeba znać szczegółowego materiałoznawstwa i sposobu produkcji cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 0:24 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
panuje tam wysoka temperatura i ciśnienie a w dodatku tłok w tulei nie wykonuje prostego ruchu góra-dół jak się wydaje... więc nie zdziwię się jak kiedyś stanie ci silnik
IGL, weź na logikę jak coś się uszkodzi to będzie lepiej? Nie będzie tylko gorzej a poza tym to jest ODLEW i to prędzej czy później się rozkruszy i nie ma znaczenia że te pęknięcie jest poziome, następne może być pionowe.
Ale widzę że wy i tak wiecie najlepiej. Niestety Polska to taki kraj że każdy kto zmieni rolki uważa się już za wielkego specjalistę........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 0:32 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
michal111, nie jestem specjalistą bo rolek jeszcze nie zmieniałem bo mam dobre :/ znam kilku ludzi którzy latają z podobnymi uszczerbkami i nic się nie dzieje więc tu też nic się nie powinno stać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
michal111, Śmieszny jesteś mówisz o materiałoznawstwie a niemasz zielonego pojecią o odlewach i tych sprawach polecam iśc do szkoły i się dowiedzieć.

Spokojnie możesz to zakładać nic się nie stanie oszlifuj tylko te krawędzie i będzie dobrze to widać że było uderzone.Takie rzeczy jak te są hartowane i są kruche ale bez przesady w cieple materiał jeszcze polepsza ci wiązanie po przez napływ zimnej mieszanki paliwowo-powietrznej i sie samo w sobie hartuje.

Nagrzana szklanka cyla i zime mieszanka i dlatego się hartuje.


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 18:16 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
czemu mój post został usunięty?
sony551 pisze:
szklanka cyla
co za fachowe nazewnictwo części :mrgreen: :lol:
sony551, jesteś "znaFca" jakich mało cieszę się że ty masz dużą wiedzę :lol: :lol:
sony551 pisze:
Nagrzana szklanka cyla i zime mieszanka i dlatego się hartuje.
myślałem że z krzesełka spadnę jak to przeczytam :mrgreen: w procesie produkcji cylindra nagrzewa się go do tempetatury bliskiej temperatury topnienia i wkłada się do zimnej cieczy. podczas pracy silnika te różnice temperatur są zbyt niskie i hartowania jako takiego nie ma.
wcześniej napisałem że MOŻE pęknąć a nie że odrazu pęknie a uszkodzenia sprzyją temu i jest prawie pewne ze sie dalej uszkodzi we wcześnniejszym poście jest troszkę bład ze
michal111 pisze:
prędzej czy później się rozkruszy
ale wiecie swięta i %o :D
:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2010, 14:48
Posty: 205
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
mam to samo.
nie czuć różnicy




_________________

1. Admin ma zawszę racje.
2. jeśli Admin nie ma racji to patrz pkt. 1

aprilia MHR sprzedana...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy