Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2010, 10:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 19:48
Posty: 29
Lokalizacja: Cieszyn
Pojazd:
Jak wymienić w domu, żeby nie trzeba było jechać do serwisu olej i uszczelniacze w przednim amortyzatorze w Aprili rx 50 2004r ?
Pytanie kieruje do tych forumowiczów którzy robili już coś takiego :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... X_50/59087


http://www.youtube.com/user/jaro26955?f ... pN6iEAg9uY

Zapraszam do obejżenia mojego pojazdu :)


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 10:17 przez jaro2695, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 12:40 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
jakie tam są lagi ? Paioli? Jeśli tak to wykręć całą lagę z półek . Potem od dołu masz taka śrubę jak ja odkręcisz to wyleci stary olej , jak olej wyleci to wyciągnij rurę ta chromowana z golenia . A potem już tylko zmiana uszczelniaczy . Potem olej wlewasz ta dziurą co olej się spuszcza i git .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 19:48
Posty: 29
Lokalizacja: Cieszyn
Pojazd:
Dzięki :). Dam sobie sam z tym rade?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... X_50/59087


http://www.youtube.com/user/jaro26955?f ... pN6iEAg9uY

Zapraszam do obejżenia mojego pojazdu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wystarczy imadło i czasem się przydaje klucz pneumatyczny zależy jak mocno jest skręcone od spodu. Jak już rozbierzesz to najlepiej jest wymyć całą lagę potem zakładasz nowe uszczelniacze i na koniec zalewasz po równo oleju do oby dwóch.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 18:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dołączam sie do pytania :) a na jaki klucz jest ta śruba od spodu bo imbus mi nie pasował ;/




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 19:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W Paioli są na imbus. Przynajmniej u mnie w SMT takie były.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 20:45 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
u mnie tez na imbus . a tam wql przy wymianie uszczelniaczy olejowych polecam także zmienić kurzowe .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ok dzięki, to chyba musiałem zły imbus zabrać :cool:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tylko że kurzowe nie jest łatwo kupić. Ja skracałem sprężynki w kurzowych jak robiłem z lagami bo nie było ich nigdzie dostępnych.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 21:21 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 9:54 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
są dostępne tylko trudno je dostać i są drogie ok70zł . JA do sendy znalazłem cały komplet za 70zł z groszami . 2 olejowe i 2 kurzowe .

I jak masz zamiar wymienić olej to coś lepszego nalej . ;)




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
michał a ty w sendzie masz lagi paioli jak tak to możesz podać gdzie je kupiłeś.pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:54 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
nie kupowałem ich ale wiem ze są dostępne bo pytałem . Np te http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produ ... iaczy.html . Nie chodzi o to aby były dedykowane do derbi ja szukam po wymiarach w mojej sendzie są paioli i uszczelniacze do nich to 36x48x11 . Powyższy link powinien okazywać dobre uszczelniacze kurzowe i olejowe . Dla pewnosi napisz maila do nich i zapytaj się czy w komplecie są też kurzowe . Na zdj niby są ale zawsze warto zapytać .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
jak już to pyłowe a nie kurzowe

ja mam inny sposób na to żeby wyciągnoć te uszczelniacze
tą srubką co sie spuszcza olej przykładam tam spręzone powietrze i uszczelniacze wyskakują ładnie :D bardzo dobra matoda




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:40 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Macek pisze:
jak już to pyłowe a nie kurzowe

matoda


jest dużo nazw . Kurzowe , przeciwpyłowe , pyłowe , zgrubne itp.

w paioli nie wyskoczą ci bo tam jest tak . Najpierw siedzą kurzowe a pod nimi olejowe a pomiędzy nimi jest zabezpieczenie i nie ma mowy żeby wyskoczyły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
no chyba ze tak to jesr rozwiązane bo u mnie w kyb było tak ze olekowe pyłowe i dopiero na koncu zabespieczenie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:39 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
ale i tak jest lepiej rozkręcić lagę i umyć odrazy w środku .. BO syf na pewno będzie .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 19:48
Posty: 29
Lokalizacja: Cieszyn
Pojazd:
Ja mam widelec upside-down . Z tym amortyzatorem jest tak samo jak z paioli?? :wink:




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... X_50/59087


http://www.youtube.com/user/jaro26955?f ... pN6iEAg9uY

Zapraszam do obejżenia mojego pojazdu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 20:28 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
uu upside-down . To już nie wiem . Nie miałem doczynienia z tymi lagami . Ale wykręć je z półek i kombinuj . NA pewno dojdziesz co i jak . Ja sam doszedłem do wszystkiego.




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W USD się u góry odkręca żeby je rozłożyć, zależy od firmy lag.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 12:38 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
abyś tylko wykręcił tą śrubę i Rozdzielił lagi na dwie części . Potem Już dasz rade .




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy