Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:14 
*

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:42
Posty: 51
Pojazd:
Jak do BB włożysz wał z zwykłym skokiem to nie będzie kompresji.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:50 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Jeżeli się nie mylę to zwiększony skok jest wymagany jedynie do Big Bore 88cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:08 
*

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:42
Posty: 51
Pojazd:
A bo myślałem że w BB 77 jest jak w Airsalu 77. Ale jak jest normalny skok w tym twoim to wał o zwykłym skoku powinien być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zmiana samego korbowodu nie zmienia skoku tłoka.
W jakiejś książce pisano, że najlepsze efekty można uzyskać z silnika, w którym skok tłoka i jego średnica są do siebie zbliżone.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:24 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Do BB77 w minarelli może być zwykły wał. Tak jak wcześniej pisałem, postawiłbym na wał mhr team albo ewentualnie stage6 r/t.
Do piaggio przy bb77 wymagany jest wał z korbą 85mm ale zachowujący ten sam skok co w oryginale!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Co ma na celu dłuższa korba ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 15:55 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Panthelion, mógłbyś odpowiedzieć na moje pytania z poprzedniej strony? Trochę tego tam jest, a odpowiedzi naprawdę mnie ciekawią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 16:08 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Gaźnik:
Do BB77 proponuję może 28mm Stage6 MKII Keihin R/T lub Koso 30mm.
Króciec Stage6 R/T z podstawą.
Zapłon cyfrowy zmienia wyprzedzenie w zależności od obrotów a analog ma stały kąt. Na cyfrowym lepsza żwawszy silnik.
Obroty:
Jeżeli w instrukcji jest 13800 to na tyle powinien jechać. Optymalne obroty po portingu możesz ustalić metodą prób i błędów na drodze lub na hamowni,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 16:15 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Czyli bez mikrometra przy ustawianiu zapłonu się nie obejdzie? Nie próbować z innymi mniejszymi gaźnikami? tylko brać te większe? Bo chciałem zakupić 3 rozmiary gaźników i 3 firm żeby zobaczyć na, którym będzie chodził najlepiej. Co do przełożeń, w których się totalnie nie orientuje. Jakie polecałbyś, żeby te obroty oscylowały się w granicach 13800-14000 tyś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 17:13 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
czemu nie robisz bb86? wiecej mocy, zywotnosc moze nie wiele krotsza ale osiagi duzo lepsze a kasy i tak masz wiec pare set zl euro w tą czy wew tą nie zrobi ci roznicy. znow 77 jest duzo a 86 malo kto ma, respekt by byl wiekszy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 18:56 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Dlatego, że kupiłem nowego BB 77cc za grosze. Nie robie dla respektu i przyklasku wśród rówieśników tylko dla siebie.

Przeglądając akcesorcia do naszych bzyków znalazłem coś takiego jak termometr spalin. Gdzie się dokładnie czujnik montuje? Jakoś w środku wydechu? Jaką temperatury powinny mieć spaliny w zdrowych i dobrze wyregulowanym silniku? Jeżeli pamięć mnie nie myli, jest też coś takiego jak czujnik temperatury cieczy w układzie chłodzącym? Ma jakąś ona temperaturę przy dobrze wyregulowanym silniku czy ma ona czy czujnik ma informować nas przed zagotowaniem się płynu? Na jakie rzeczy jeszcze można, a nawet trzeba spojrzeć aby to wszystko chodziło jak trzeba, czyli na najwyższym poziomie? Na podstawie temperatury spalin reguluję się skuter również. Na jakiej to zasadzie polega? Mała czy duża temperatura informuje o czym? Proszę o dokładne wytłumaczenie tych aspektów, które są podstawą do dobrej pracy silnika i na pewno odpowiedź fachowca. Myślę,że tutaj największą wiedzą na ten temat dysponuje zdecydowanie Junior, więc ponownie zapraszam do tematu;)


Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 0:09 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 0:48 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
pisz do msc team oni tam ogarniaja. junior zapewne tez ale mu sie nie chce albo nie ma czasu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 8:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
większość ogarniających olewa pytania na PM .. uwierz :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 10:42 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Pisząc PW jestem proszony o założenie tematu :) Kontaktu do tych "bardziej obeznanych w temacie" nie mam, a jeżeli nawet bym miał to zapewne zostałbym olany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Garet, a może chętny ?

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=112076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:35 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Temat trochę usechł dlatego odświeżam.
Jeżeli chodzi o filtr do takiego zestawu i wysilonych silników jakim jest EVO jaki byłby najodpowiedniejszy? Stawiać na sprawdzonego Layera? (normalny rozmiar). Może na coś innego?

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:51 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja do 77cc daje stage6 drag. s6 Dl ponoć słaby, szybko rozkleja się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:57 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Gąbka przepuszcza mniej syfu jak wiadomo dlatego stąd moja propozycja. Nie spotkałem się jeszcze ani razu z rozklejonym layerem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy