Dzisiaj jest 20 lis 2024, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
tec i rms to tanie cylindry ale nie chińskie
ciężko oceniać trwałość czegoś co się katuje samo przez się bo obroty 7-9tyś nie są sprzyjające długiemu użytkowaniu




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
raper pisze:
obroty 7-9tyś nie są sprzyjające długiemu użytkowaniu

Dwusuwy najlepiej czują się w górnych partiach obrotów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
raper, a w jakich obrotach chcesz użytkować 2t?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 19:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
A jakiekie masz osiągi na chińskiej 50?




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
A niby w zestawie TEC-a jaki jest tłok vertex albo meteor :lol: Tłok jak zapewne jakiś no-name..,

Puchnięcie tłoka polega na przegrzaniu cylindra wraz z podzespołami więc nawet firmówka nie da rady... połowa ludzi w tym temacie nie ma pojęcia o niczym zero...
Booyaka, dokładnie dwusuwy uzyskują maksymalny moment obrotowy na wyższych obrotach :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Puchnięcie tłoka polega na jego zbyt dużej rozszerzalności temperaturowej, często spowodowanej złym stopem użytym przy odlewie, tak to jest jak chciałoby się się odlać tłok z łyżeczki...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:17 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja mam na chińskim cylku i tłoku 50ccm, rolki 7.5 gram realne 78 km/h mierzone gps : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
adikSR, no to całkiem ładnie..A jaki przebieg tego cylka masz?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:35 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
już ponad 1000km bez docierania :D

Jak wytrzyma jeszcze z 2-3 tysiące będzie dobrze :) Ale cały czas chodzi tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
adikSR, spokojnie powinien wytrzymać..Czytałem na forum,że taka metoda bez docierania nawet jest dobra;) Jest gdzieś o tym artykuł:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:42 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No bo jak po 15 minutach jazdy 30km/h i patrzeniu ludzi,wyprzedzeniu mnie przez chinoli. To szału dostawałem :D Jeszcze z kumplem jeździłem, a ten mnie podpuszczał :P


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 21:43 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Czytałem na forum,że taka metoda bez docierania nawet jest dobra;) Jest gdzieś o tym artykuł:)

Nie szerz głupoty!
Artykuł tyczy się 4t, tam bardzo ważne jest ułożenie się pierścieni na tłoku. Nie ma też co porównywać silników z motocykli z tymi z piździków.
S1mm1,
Dlatego też tłok ma kształt stożka a nie walca.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, czy ja napisałem,że chodzi mi o 2t? Napisałem ,że widziałem gdzieś o tym artykuł! :wink:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 22:35 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Yakuza pisze:
A niby w zestawie TEC-a jaki jest tłok vertex albo meteor

Mit. Już po pierwszym rzucie oka widać, że jest cienki.
DrivterGSI1, A o czym my tu rozmawiamy? Daruj sobie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 13:48 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Z tymi cylindrami nie jest tak żle jakby się wydawało. Tylko te tłoki;/, a głównie to pierscienie dają ciała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
wszystko jest ważne obroty wiadomo 6tyś a 10tyś robi róznice w zużyciu silnika tarcie porowatość żeliwa itd wszystko ma wpływ ,tłoki puchną ze względu na kiepskie stopy aluminum bo obróbka jest standardowa na całym świecie nikt nie zaprzeczy że jeżdżąc na wolnych obrotach dłużej pojeździmy mając kiepskiej jakości cylinder ,jak ktoś kupuje racinga laserowo obrabianego CNC i honowanego na najlepszych szlifierkach świata to oczywiste że po założeniu może mu dać gaz do oporu bo po to go stworzono wyczynowe silniki służą do zabawy i mają przetrwać określona ilość motogodzin bez względu na wszystko




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:11 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Booyaka pisze:
Dlatego też tłok ma kształt stożka a nie walca.


Jakby wszystkie tłoki były porządnie owalizowane, nie byłoby problemów z przytarciami części płaszcza ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
raper pisze:
bo obróbka jest standardowa na całym świecie

Znów nie masz racji. Porównaj sobie taki tłok z Tec'a z jakimś z markowego setu. Jest różnica.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Booyaka pisze:
raper pisze:
bo obróbka jest standardowa na całym świecie

Znów nie masz racji. Porównaj sobie taki tłok z Tec'a z jakimś z markowego setu. Jest różnica.


różnica w rodzaju tokarki a właściwie noża skrawjącego nie technice obrabiania....
rożnice wzrokowe to różnice wyglądu stopu aluminium zawartości innych pierwiastków i długoby tu opowiadać,są jeszcze węglowane tłoki ale to już proces technologiczny który z przyczyn zbyt przyziemnych na tym forum pominę...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 19:28 przez raper, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 20:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
tylko, że wszyscy według stereotypu mówią że te cylki to gów.. a ci co je mają to mówią że ujdzie więc możę zaczną się wypowiadać osoby co miały z nimi doświadczenie w realu a nie w necie :D

to
1. http://moto.allegro.pl/cylinder-kpl-spo ... 38083.html
a to
2. http://moto.allegro.pl/cylinder-72-piag ... 00011.html
To jest to samo czy ten WM Motor jest lepszy ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 21:03 przez Jacek8w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy