Dzisiaj jest 28 lip 2025, 13:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
Składałem koledze aprilie na s6r. Wszystko pięknie ale nie moze zapalic. Iskra jest, swieca wilgotna a czasami nawet mokra. Myślałem ze to przez uszczelki te metalowe pod cylinder dlatego wyciagnolem 2 i zostala tylko ta papierowa i jedna metalowa. Ale dalej nie chce skuter zapalic. Nie mam juz pomysłów dlatego proszę o pomoc.
Aha i czy jest mozliwosc ze zapłon sie przestawil? Wydaje mi się ze skoro jest na module to nei ma takiej możliwości ale wole zapytac.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:58 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
a wiesz po co są wo gule te podkładki metalowe ?? :roll: zapłon nie może się przestawić w minarelce


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:02 przez LinuX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:07 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Podkladki ? Jakie?

Jak myslicie, jakie moge byc jeszcze przyczyny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zapłon na pewno odpada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:11 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
no te uszczelki metalowe co 2 wyjąłeś one są do ustawienia odległości tłoka od głowicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Swieca ? Mam zalozona swieca NGK 650km przebiegu, fajka tez nowa praktycznia itd. iskre dawala dobra, uszczelniacze tez 650km przebiegu. Zero reakcji jak mu sie dawala wahe do cylka, jedynie odpychal palec od tlumika jak sie dawalo, po tym poznalismy ze jestes dobra kompresja, lecz nie mam manometra aby sprawdzic kompresje a z kumpli nikt nie ma. Podajcie jakies rady, jutro pojde sprawdzic, moze odpali w tedy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:16 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
może mazała dysza albo gaznik :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
LinuX, wiem ze te podłkadki metalowe słuza do ustawienia tak zwanego skłicza.
Nie wiem dokładnie jak sie pisze. Wyjołem je z mysla o tym ze byla za duza odległosc i przez to nei pali ale sie myliłem. Dalej proszę o jakies porady.
Edit
gaznik 17,5mm
dysza 110
stozek




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:18 przez szymon113, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:19 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Dysze 110. gaznik 17,5. Iglica na srodku, srubka pow. zakrecona na maxa, obrotow wkrecona okolo 5 obr.

Podkladki wiemy po co sa, nie wiem czy dobrze napisze ale do tzw. skłicza czy nie? Mamy teraz zalozona papierowa, metalowa twarda i miekka. Odleglosc rowna moze jakies 2mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Na 17,5 chcesz poskromić Racinga? :roll:
Na takim gaźniku ja w serii jeździłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
Falcao, to tylko do odpalenia potem podejdzie 21




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:23 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
dla modelu racing jest 0.5/0.6 mm :roll: i oddkręcie powietrza


he ja przy sport pro będę miał 21 :)


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:24 przez LinuX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
LinuX, i przez to moze nie zalpalac?




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:27 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
nie wiem ale jak ustawisz tako odległość to będą najlepsze osiągi :D ale i tak powinien odpalić oddkręcie powietrza i spróbujcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:30 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Aha, wiec jutro odkrece powietrze, sklicz ustawi sie jak cos w poniedzialek, sprobuje jutro gada odpalic, ale jesli ma paliwa wstrzykniete i nie odpala to swieca?

A jesli tlok jest na opak to moze nie palic tez? Mozliwe ze sie pomylilismy D


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:33 przez Disp3ns3r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 0:01 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
sprawdź czy strzałka na tłoku jest skierowana w duł w stronę okna wydechowego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 11:29 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
za malo badz ew za duzo powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 15:19 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Powietrzem krecilem w kazde strony i nic nie reaguje, swiece sprawdzilem u kumpla czy dziala, od strzala na niej odpalil, jak wszystko jest poskrecane itd. przyloze reke do gardziela gaznika to reke wciaga tak troche, tak jak ma byc. Jutro i tak kupie swiece nowa, bo nie bede zydzil 8zl za nowa swiece, a to moze byc jednak jej wina, uszczelniacze z kazdej strony nie przepuszczaja, jest sucho. Jesli kopie dlugo to z gaznika wycieka paliwo, czyli go zalewa, nawet jesli odczepie wezyki paliwa itd. wsstrzykne pod swiece paliwa to nie lapie, ale powiem wam , ze zaczynal chyba cos lapac ale jednak nie odpalil i nic wiecej nie dzieje sie. Sklicz dalem taki Papierowa wszystkie metalowe(chyba 4-5) i papierowa i odstep jest jakby 4-5mm. Zawor jest nowy, zero przeswitu. Hmm, gdzie moge sprawdzic kompresje dokladnie ? Na stacji diagnostycznej ? Bo sam nie mam manometru. Primo drugie, jesli palec odpycha mocno, reke wsysa itd. to kompresja bedzie ok czy sie myle? Jutro bedzie trzeci dzien wzmagan z odpaleniem, kupie swiece, nawet jak beda mieli uszczelniacze nowe na stanie to je kupie, nawet jakies made in china, z czasem sie je zmieni jak cos. Na prawde nie mam juz pomyslow z kolega i rece opadaja. Macie jakies pomysly, rady, moze ktos z was tez tak mial na s6 racing'u??

Pozdro :)

EDIT

Moze sprobowac go z wiertarki odpalic ? Co wy na to ?


Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 15:21 przez Disp3ns3r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 16:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
Mialem tak na racingu gazior 17.5 110 dysza
zdejmij iltr i go podlej:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 16:13 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:27
Posty: 34
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Robilem tak i nic, zero reakcji..

Hmm jeszcze jedna sprawa, jest tez tak, jak kopie kopka apke, bo rozrusznika nie mam ele zalozonego, to mnie prad kopie itd. czy mozliwe ze masy nie ma i dlatego nie pali ?


Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 16:28 przez Disp3ns3r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy