Dzisiaj jest 06 lut 2025, 4:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 16:59 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Witam mam taki problem dzisiaj zamontowałem wał w TGB odprężyłem łożyska ,wycentrowałem wał i założyłem cylinder i wszystko był ok aż do momentu gdy założyłem uszczelniacze wtedy wał zaczął się kręcic dosyc ciężko ( bez uszczelniaczy było ok) Jak może byc tego przyczyna


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Wszystko musi się ułożyć, jeśli nie wbiłeś uszczelniaczy na chama to będzie ok. Jeśli to możliwe postaraj się odpalić silnik - jeśli nie musisz je wyciągnąć i ponownie wsadzić, nie próbuj ich wydłubywać od zewnątrz bo tylko uszkodzisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:09 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
no też właśnie tak myślałem ze muszą się ułożyc a teraz inne pytanie (odnośnie innego silnika) jak wyciągnąc uszczelniacz bez rozpoławiania silnika , ponieważ mam już nowy ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Jeśli masz nowy i stary poleci do kosza - wszelkimi możliwymi sposobami. Spróbuj wkręcić w niego 2 wkręty i równocześnie ciągnąć. Za którymś razem wyjdzie na pewno.

Edit:

a tak btw czemu wał wymieniasz?


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 17:17 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:31 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
A teraz pytanie jeżeli od pale silnik i będzie chodził normalnie a po wyłączeniu wał dalej chodzic ciężko to tak je zostwaic co by się mogło stac ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Uwierz że jak odpali to po paru sekundach już nie będzie chodził ciężko, chyba że jest coś gorszego zepsute :? tam są za duże obroty żeby miał ciężko chodzić :wink:

Co do polini sporta, dzisiaj odpaliłem u siebie i co do seryjnej 50cc to niebo a ziemia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:15 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
A ja dopiero składam powoli i tak za 2 tygodnie myślę że już też będę odpalał a jest już spora różnica przy samym ruszaniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
przy samym ruszaniu ?
chłopie mówię Ci koleś w boosterze miał jakiś tani cylek 70cc (sport) i wydech sportowy (prawdopodobnie tecnigas rs 70) i jak z nim na start ustałem to ja daje gazu a on już przede mną z 5 metrów ;d
takiego kopa miał na jakimś słabym cylku.
zobaczysz sam jaka różnica, będziesz w niebiee ;d jeszcze zależy jaki cylek masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:35 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Taki ze stawik będę miał :mrgreen:

- cylinder POLINI SPORT 70
- wał TOP RACING STD
- Dzwon Sprzegła Stage6 WingCooler 110 mm
- Wariator Polini Speed Controll
- Sprzegło HEBO Racing 110 mm
- Pasek napędowy Polini Rece
- gaźnik 17,5
- filtr POLINI AIR box
- wydech ZX LeoVince




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no to może nie będzie to jakiś pełen wypas,
ale już nieźle będzie,
zależy czy chcesz mieć dobry V-max, bo mam zastrzeżenia co do leo zx'a
gaźnik z deczka mały, na 19 lepszy power by był :)

ale jak na początku tego postu napisałem jest nieźle ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
raflik123 pisze:
a jest już spora różnica przy samym ruszaniu?

Ja nie mam praktycznie regulacji, dodatkowo pełno śniegu a droga cała zmarznięta, strach go mocniej przypałować, lecz zbiera się nieziemsko. Jechałem maks 60 i to na maksymalnie spuszczonym powietrzu w tylnym kole(nie miałem gdzie napompować) ale ciągnął jak by było 20, mam sam wydech, cyl i stozek, co lepsze wsadziłem dyszę 90 i nie musiałem regulować gaźnika bo nie dławi się a kolor świecy kawa z mlekiem :) ciekawe tylko ile polata aż się coś sypnie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 20:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Przy zakładaniu uszczelniaczy można je przesmarować olejem do mieszanki, nie na boki tylko środek gdzie wchodzi wał . Ułatwi to zakładanie a kompresja i tak tamtędy nie ucieknie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 23:17 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Oraz ponawiam jeszcze raz pytanie jak wyciągnąc uszczelniacz bez rozbierani silnik jak on jest cienki ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 12:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak masz nowy i nie potrzebujesz tego założonego9starego)

to weź śrubokręt wbij w uszczelniacz troszkę i wydłub

ja tak robiłem w tgb swoim i w speedzie

łożyska są za taką jakby ścianką oddzielone od uszczelniacza

czyli nawet jak wbijesz głęboko to nie rozwalisz łożysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 12:49 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Konkretnie to mi chodzi na przykład tak jak jest w TGB od strony wariator ale ten pierwszy uszczelniacz co jest tam tak dosyc głęboko,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Zrób w nim dziurkę, weź jakiś drut grubszy, zagnij go żeby wyglądał jak haczyk, włóż go tam i pociągnij.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Ja go najzwyczajniej w świecie wydłubałem :mrgreen: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 23:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ważne żeby nie podłubać karteru ani wału bo później może kompresja uciekać , miałem tak w komarze :/ .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy