Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2011, 14:53 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam wszystkich proszę o jak najszybszą odpowiedź!!
na początku tej zimy zachciało mi się tuningować mój skuter. kupiłem nowy wydech giannelli cylinder 65ccm i dyszę 75. mam taki problem że jak stoi na nóżkach to wkręca się do 9400 obr a gdy jade ledwie 6000 łapie, dodam iż leprze osiągi miałem na seryjnych częściach!! pytam wszystkich którzy mieli ten sam problem lub są w stanie pomóc!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 17:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
z tego co słyszałem ,ale pisze "słyszałem" to te cylindry "no name"są gorsze od serii,tłok może puchnąć i zanika mu moc...też planowałem kupić taki cylinder ale mi odradzili i dałem sobie z nim spokój...jak bym zrobił jakiś błąd proszę mnie poprawić ...najlepiej niech się wypowiedzą inni :lol: :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:35 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
tłok nie puchnie, nie traci mocy chodzi cały czas tak samo nie czuć zmian więc raczej cylinder jest dobry. dodam iż mam oryginalny gaźnik 16, w filtrze wyciągnełem zwężkę powietrza, jak myślicie może to być wina wytartych rolek??




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
oryginalny gaźnik jest 12. Według nie jest to wina cylindra. Poczytaj opinie o nich. Tłok dobrą stroną włożony?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 19:28 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
tak tłok jest dobrze włorzony literkami EX w strone wydechu, a gaźnik mam 16mm, iglice ustawioną na środku, nigdzie nie łapie lewego powietrza




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
A regulowałeś gaźnik albo napęd???




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Ha! Jak mogłem być taki głupi... Najprostsza odpowiedź.
Napęd regulowałeś? Przecież to pierwsza oznaka za ciężkich rolek.
Tak. Może to być wina wytartych rolek. Jak i za ciężkich. Chyba nie masz 10-15 tyś na jednych rolkach, by były aż tak wytarte.

@up: Wyprzedziłeś mnie.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 22:04 przez Radzimierz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
na rolkach zrobilem 9 tysiecy nawet gdy wymienialem wariator na sportowy to wlożyłem te stare rolki hm a jakie rolki by byly najleprze?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:05
Posty: 309
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
5.0-5.5g... według mnie. :D




_________________

Obrazek
LWG!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Jaki masz ten sportowy wariator?
Rolki sądząc po objawach powinny być: lżejsze. Podaj cały setup, wszystkie części jakie masz założone do skutera to mogę Ci powiedzieć mniej/więcej jakie, ale najlepiej jest wybrać parę zestawów/rolki testowe i dobrać doświadczalnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 9:02 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hmm mój setup mechaniczny to:
cylinder 65 z allegro (no name)
dysza do gaźnika 75
wariator sportowy wm motor
rolki chyba 8gram
pasek kewlarowy wm motor
tłumik giannelli
oryginalny filter powietrza z wywaloną zwężką




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 10:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
uuu rolki masakra daj z 5.5g trzeba pokombinować




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 22:08 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
witam wszystkich dziś udało mi się rozpędzić keewaya do 65 km\h max obroty jakie dostaje to 6400 hmm myślę że to nie rolki bo do 40km\h rozpędza się bardzo ładnie i czyć tą moc lecz później jest już coraz gorzej.... tłok nie puchnie nie, skut nie traci mocy nawet po dłuższej jeździe!! myślę że mam za mały gaźnik... a co wy sądzicie na ten temat??




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy