Dzisiaj jest 20 lis 2024, 18:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
witam o ile większą dyszę trzeba dać do seryjnego gaźnika przy cylindrze Airsal sport 70


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Nie pytaj o dysze, lecz o gaźnik. Do Sporta minimum 17,5 z dyszą 90-100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
słyszałem że dysza o 10 więcej wystarczy do gaźnika 12 na sporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Słyszeć to sobie możesz. Zagrzejesz, zatrzesz i tyle szczęścia z 70cc ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:56 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Haha kto to słyszał że do sporta 12mm gaźnik moment go zagrzejesz ja bym włożył 17.5 minimum, lecz dla własnego spokoju 19. Tosz to musi mieć dobre chłodzenie. Dysze większa o 10-15 do 12mm to się daje jak stożek wkładasz. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
gaźnik 19 to chyba za duży do sporta

Pisz po polsku!
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez fazan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 20:15 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Do 70 gaźnik to tak jak koledzy mówią 19 mm.Nawet nie jeździj na 12 bo zatrzesz,ja mam 50 sporta i nie jeździłem na 12 tylko kupiłem 17,5 bo się bałem ze zatrę .

A wymieniałeś coś wiecej proc cylindra ? Wał łożyska ,filt ?


MOIM ZDANIE TO GŁUPOTA WSADZAĆ 70 do serii , najpierw sie wymienia tłumik na sport,bo bez niego i tak dużo nie wyciagniesz.Potem wał,łożyska gaznik,filtr ,I cylinder.
MNIEJ WIĘCEJ TAKA KOLEJNOŚĆ do 70cc




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 20:18 przez borys1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 20:49 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Podstawa to wydech i wariator, potem cylek 70ccm, a jak cylek to łożyska długo Ci nie wytrzymają nie wspomnę o wale jak masz serie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 2:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Ja kupiłem sr factory z cylkiem airsal sport 70, niewiem jaki wał i czy łożyska wymieniane ale po cały sezonie jazdy mają delikatny prawie niewyczuwalny luzik. Gorzej z łożyskami na przełożeniach;/ Do tego cylka miałem wydech leovince TT , rolki 3 gramy i twarde sprezynki sprzegła;/ Nic wiecej! Przedmuchało mi uszczelki. Czekam na multivara i yasuni z. Gaźnik montują w factorkach oryginal 17,5 wiec tyle dobrze;D Mam przebieg prawie 13 tysia w apce , rocznik 08, na cylku też jest 08 a dziś sciągnąłem cylek i jest jak nówencja, tłok jedynie w miejscu przeciecia pierscionka troche puszczał a tak to nówka;D




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
adikSR pisze:
a jak cylek to łożyska długo Ci nie wytrzymają nie wspomnę o wale jak masz serie...


Mhhm widzę sami znawcy . Dziwne , ze producent nie zaleca zmiany wału , jeśli nie nosi on oznak zużycia . Gaźnik chociaż 14 mm lecz jeżeli nie masz innych części zmienionych i wysilonego silnika , to dużo większych obrotów nie kreci od serii , a moc jaką dysponuje jest zawdzięczana pojemności . wiec przy dużej dyszy na 12 powinien dać rade przy lajtowej jeździe .




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Mam już tłumik leo zx planuje wsadzić cylek airsal sport 70 lub malossi sport 70 dotego wario najprawdopodobniej malossi multivar i jakieś sprzęgło gaźnik 17,5 lub 19 ale najprawdopodobniej 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 10:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
fazan,

Ja miałem przy airsialu leosia TT i mi przedmuchiwało uszczelki. Jakiś debil do 70ccm załozył TT :/ :/ . Reszte miałem serie oprócz rolek 3g i twardych sprezynek sprzegła i moja factorka leciała ponad 80. Teraz czekam na yasuni z, multivara i porządna regulacja.
Oczywiście gaźnik mam 17,5 bo takie sa seryjne w sr factory;D

A przed wczoraj wyciągnołem cylek z apki po przebiegu 10 tyś gładź jak nówka a tłok jedynie przepuszczał w miejscu przerwy na pierscieniu:D




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 10:27 przez danny180, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 12:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
który lepszy cylinder malossi sport czy airsal sport ?


Nie pisz posta pod postem, używaj opcji edytuj.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez fazan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 12:51 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Też miałem gaźnik seryjny do dr evo i się zatarł w pizdu. Tyle było pożytku.
a ty adikSR przeczytałeś o tuningu i teraz tylko walisz aby posty nabić. I nie pisz że ty do 70 byś dał gaźnik 19 dla świętego spokoju, bo i tak z twoim zapałem to dobrą serie zrobisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
znalazłem na allegro cylinder malossi sport i w opisie pisze że nie trzeba wymieniać gaźnika to w końcu nie wiem czy go wymienić czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 17:41 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
To jasne, że nie trzeba. Ale też to jest jasne, że długo nie pojeździsz bez większego. Jeżeli Ci każdy mówi że trzeba wymienić to trzeba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
dzisiaj kupiłem cylinder malossi sport 70 po portingu,gaźnik tec 17,5,linkę ssania stage6 i zestaw dysz stage6(88-110)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 9:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Czyli koniec tematu:DD




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy