Dzisiaj jest 17 lis 2024, 4:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 116  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Ty uważaj żebyś go nie zagrzał.. docieraj go, a nie zacierasz już :D




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Yankes, Świeca nie musi być mokra żeby oznaczało za duża dysze. Nie dużo ale jest za duża... Przecież jak by była o tyle za duża że byś miał mokrą świece to by ci się dusił już na początku bo by go zalewało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
świeca też jest nie trafiona, gdyż masz żeliwo i ono nie kręci obrotów jak racing 70cc a o ciepłocie 9 wnormalnej temperatuże będzie za duża, teraz jest zima wiec cylek i tak pracuje w niższej temp. ale jak będzie z 20 stopni to cieplota 8 ;)
jeszcze nie jest wyregulowany dobrze bo rusza ci ze stosunkowo niskich obrotów a wydech masz wysoko obrotowy oraz cylek też ma wiecej mocy na wyższej parti obrotów

niewiem jak ten cylek się zachowuje ale aby to miało moc z ok 9tyś powinien ruszać i te obroty utrzymywać

osmolona świeca to za mała dawka powietrza, tak jak Milosz mówi daj mu wiecej powietrza ale tak ay sie nie grzał, świeca powina być ruda/kawa z mlekiem

ja w roxie też mam czarną swiece, ale dysza 95 przy gaźniku 12mm iglica na glebei i dużo powietrza, w efekcie dużo pali i jest osmolona a jesli dużo pali to napewno dysza za dużo w moim przypadku, jeśli masz normalne spalanie to niemasz co z dyszą mieszać tylko regulacja iglicą oraz dawką powietrza jeśli dużo pali to lepiej z dyszą mieszać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Założyłem świece o ciepłocie 7 i dalej to samo jest sucha czarna świeca na wolnych obrotach jaks toi to ejst dobrze świeca kawa z melkiem jak jade spokojnie to też dobrze chodzi a jak dam mu pełen gaz to gaśnie




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Mówiłem :roll: Regulacja gaźnika mówię ci..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:11 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Za duża dysza, przylewa go na pełnej manetce.

Po 3/4 otwarcia przepustnicy ustawienie śruby powietrza przestaje wpływac na pracę. To taki mały szczegół..chyba z sałka. Więc regulacja śruba powietrza odpada. Rozwiązaniem jest zmniejszenie dyszy.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:15 przez yasiek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Ja to cały czas trąbie o mniejszej dyszy ale oni się na świece uparli :?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To może daj mu inną iglicę teraz mas zapewne ostry stożek wiec daj iglicę bardziej walcowatą powinno być ok :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
A próbowałeś regulacji stopniami iglicy ?




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
A więc tak na dyszy 80 i na iglicy podniesionej świeca jest czarna i sucha
A na dyszy 82,5 i iglicy na srodku świeca jest siwa i sucha
wstawiłem dysze 86 iglice na srodku jasniutko siwa
a na dzyszy 92 iglicy na srodku nafull gazie lekko przerywa
iglice podniose max do góry na dyszy 86 i chyba będzie dobrze tylko czy może być jasno siwa świeca




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 15:33 przez Yankes, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2010, 18:40
Posty: 0
Pojazd:
Tylko wiesz żeby świeca miała kolor taki jaki ma to musisz z 5km zrobić i to na wyzszych obr ? Bo tak to ch@#a a nie kolor na wolnych. MI na wolnych tez siwy wychodzil a w jezdzie kawa z mlekiem .




_________________

"Jestem swój, weź się do tego przyzwyczaj
Odpierdol się od mojego życia
Jestem swój i ptak tutaj jest do odkrycia
Odpierdol się od mojego życia"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
tylko ze właśnie po jeżdzie na full manecie wychodzi jasny siwy




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
ciepłota 9




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2010, 18:40
Posty: 0
Pojazd:
Yyy no to nie mam więcej pomysłów .. A jaka dokładnie świeca ?




_________________

"Jestem swój, weź się do tego przyzwyczaj
Odpierdol się od mojego życia
Jestem swój i ptak tutaj jest do odkrycia
Odpierdol się od mojego życia"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
To chyba już po projektcie uszkodziłem głowice




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
A dokładniej? ;/




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 9:25
Posty: 86
Pojazd:
Pewnie dokrecił za mocno świece i gwint poszedł w głowicy :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
pekła i przepuszcza tam gdzie się wkręca świece




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gwint świecy ukręciłeś?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Nie bo to by nie było problemem,, głowica pekła kawałek w strone zeberek tam gdzie sie wkręca swiece i przepuszcza ale mam już pewien pomyśł co zrobie nic innego nie zostało mi i tak




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 18:46 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 116  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy