Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
SAE 75W-90 do skrzyni . Do mieszanki cos z syntetyków Power racing 2t Castorl.
Do skrzyni nie zaszkodzi tez 10w40 :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 14:06 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
Jeździłem na tym i na tym,różnicy w mocy nie ma w ogóle ,lecz derbi ma całkiem lepszą skrzynię.Na derbi zawiodłem się przy awarii gaźnika.Oba motory mają przebieg w granicach 5000 km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 6:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 13:44
Posty: 29
Pojazd:
Mieszanke musi tworzyc w proporcji 1:50 czyli 20ml oleju na 1L benzyny. Jesli tuningowales motor to zalecam lac wiecej np 30ml na litr. CO do oleju do skrzyni, Motul Transoil Expert 2T dedykowany do przekladni, 10W/40.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 20:25 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 20:19
Posty: 36
Pojazd:
Tutaj nie ma znaczenia jaki silnik. Tu jest znaczenie jak dotrzerz. Jak bedziesz na dotarciu jeździł szybko i próbował sie popisywac to silnik po dotarciu bedzie zniszczony co skutkuje mniejszą mocą i słabszą prędkością :)




_________________

Blackdeath


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 20:26 przez Blackdeath, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 0:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
no to sie zdziwicie moj znajomy ma bete rr 2007 50ccm full orginal i na pierwszy jego wyjazd po zlozeniiu bo kupil po kradziezy licznik plastiki itp... jego brat jechal za nim busem i leci mu 110 bez problemu nie wiem jak to mozliwe ale bylem oje^^^ny :O ja mam am6 i polecam




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 15:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Witam posiadałem wiele silników am6 i teraz obecnie posiadam szczerze jeszcze nigdy mi się nic nie sypło lecz sprzegło i skrzynia mogły by być lepsze pozatym moge porównać am6 z silnikiem Derbi.Mam także gpr-a z nowym silnikiem Derbi i muszę przyznąc ,że sprzegło skrzynia jest w cholere lepsza niż w am6 moto się dużo szybciej wkręca na obroty jest szybsze (chociarz tutaj mają role zębatki a nie silnik) ale duzo szybciej przyspiesza.Przyjmijmy sobie też ,że am6 to już stary silnik którego technolgia jest z 20wieku (silniki te pojawiały się na początku lat 90 np w redrosie tylko ,że w wersji 3 biegowej.Dodam odrazu wszystkim sprzeczym z moją odpowiedzią na ten temat iż posiadałem 3 silniki Derbi i chyba z 8 am6 także nie możecie mi zaprzeczyć.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 17:02 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 20:19
Posty: 36
Pojazd:
A wie ktoś jak z silnikiem w derbi sendzie x race sm ?




_________________

Blackdeath




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 22:25 
*

Rejestracja: 20 sty 2011, 22:15
Posty: 5
Pojazd:
Blackdeath pisze:
A wie ktoś jak z silnikiem w derbi sendzie x race sm ?


Ja posiadam taka derbi z 07r Mam ja od wakacji. Odblokowana z dyszą podajże 92 lub 90. I muszę powiedzieć ze z tzr z 06r daje rade... Fakt kolega z tzr jest o ok 15-20 kg cięższy wiec myślę ze AM6 i DErbi silnik moc maja podobna bo 0,3KM czy 0,5 nie odczujesz... Co do skrzyni to miodzio wszystko śmiga, lżejszego sprzęgła nie widziałem. Przełożenie jakie posiadam to chyba 13/53 i kolega na trasie nsr 125 miał na liczniku 100 i mówił ze ciężko było mnie dogonić. Wiadomo jak na trasie wiatru 0 wiec i to wg. mnie realne jest. V-max dokładny nie znany bo licznik tylko do 80 ^^

Co do awaryjności to się nie wypowiem bo mam ja dopiero kilka miesięcy :]

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 0:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
wicher pisze:
lżejszego sprzęgła nie widziałem.


Z porównaniu z hydraulicznym to w Sendzie ciężko chodzi :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 6:16 
*

Rejestracja: 20 sty 2011, 22:15
Posty: 5
Pojazd:
Nie wiem jak działa sprzegło hydrauliczne bo takowego nie widziałem..

Porównując Romet ogar 200, Honda HM Cre 50. TZR 50, CBR 125, Nsr 125, Simson to Senda ma najlżejsze z nich wg. mnie oczywiście ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 7:23 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Silnik derbi jest podobny do am6. Tylko różni się cylindrem . W derbi jest auluminiowy, a w am6 żeliwo. Moc zależy również od zużycia silnika. Wystarczy że kompresja spadnie o pare bar i już słabnie, co jest bardzo odczuwalne szczególnie na wysokich obrotach. Pamiętam jak moja Tzr miała 2tys jak jeździłą , a teraz ma ponad 10tys km i już kopresja spadła z 11 do 7,5 bar. Producent zaleca wymienię tłoka co 10tys a pierścieni co 4tys.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 12:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:37
Posty: 14
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
silnik D50B0 (derbi-piaggio montowany w sendach od 2006) różni się m.in. od AM6 innym przeprowadzeniem układu chłodzenia; jest inaczej umieszczony dozownik oleju a jego największą różnicą jest to, że można odpalać go na biegu (wciskając sprzęgło) w przeciwieństwie do AM6 gdzie trzeba mieć wrzucony "luz" bo inaczej nie odpalimy.




_________________

Obrazek

Golf to nie samochód. Golf to styl życia!

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Derbi i AM6 ma moc podobną.

Silnik derbi ma o wiele lepszą skrzynie biegów, no i szybciej sie wkręca i schodzi z obrotów od AM6.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 14:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
krycha7795 pisze:
Wystarczy że kompresja spadnie o pare bar i już słabnie, co jest bardzo odczuwalne szczególnie na wysokich obrotach.


Spadek kompresji odczuwasz na niskich obrotach najbardziej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 14:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dodam jakby ktoś nie wiedział że w Sendzie powyżej 2006r jest wałek wywarzający.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja w RS mam ten silnik DERBI D50B0 i nie odczuwa sie prawie wibracji bo jest ten walek wywarzający, wcześniej miałem RS z AM6 i gorzej sie jeździło.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 18:15 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
jak w starszym silniu derbi również jest wałek wyrównujący (silnik EBE). i w am6 też jest więc niewiem oco chodzi ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 18:17 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Jak spadnie kompresja to na wysokich obrotach też to czuć. Motor nie wkręci się tyle co wcześniej. Można to odczuć np. gdy jedziemy na zimnym silniku a na ciepłym. Jak spadnie kompresja to na zimnym będzie mocniejszy, a razem z nagrzewaniem motor wydaje się coraz słabszy. Nie jest to tak duża różnica ale jednak zauważalna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 0:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
krycha7795 pisze:
Jak spadnie kompresja to na zimnym będzie mocniejszy, a razem z nagrzewaniem motor wydaje się coraz słabszy. Nie jest to tak duża różnica ale jednak zauważalna.


Tu akurat bzdury gadasz, wydaje mi się że jest to normalne, że trochę lepiej jeździ moto jak silnik jeszcze nie rozgrzany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 0:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
OOOO!!! krycha7795, MIALEM TERAZ W AM6 cylek polini for race 80ccm i na takich rysach jezdzilem http://patrz.pl/zdjecia/rysy-cylinder-am6 jak byla zimna szla na kolo bez problemu z gazu i wkrecala mi sie do konca a jak sie rozgrzala to masakra;/ pelnych obrotow nie bylo przerywala mimo regulacji gaznika zmiany membrany....
wiec antek1608, masz potwierdzenie a krycha dzieki bo myslalem ze mam juz cos nie tak z gaznikiem :) Pozdrawiam




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy