Dzisiaj jest 24 cze 2025, 10:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2011, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Witam wszystkich.
Ostatnio zakupiłem sobie stożek malossi w boxie, założyłem na gaźnik i tu zaczęły pojawiac się problemy. Skuter da rade odpalic na upartego. Ale strasznie się dławi, zalewa go, z gaźnika strasznie cieknie bena, świeca mokra. Pomyślałem że za dużo powietrza dostaje z tego stożka, więc testowo zakleiłem go od środka taśmą tak, że tylko kawałeczek gąbki był odsłonięty. Nic to nie daje. Dyszy (85) nie zmieniałem więc nie powinna byc zbyt duża. Na filtrze serii wszystko jest ok chociaż tam mam tylko cienką poniszczoną gąbke i lekko nieszczelną obudowę. Nie mam regulacji na iglicy. Tylko śrubkę od mieszanki. Kręcenie nią nic nie daje.
Możliwe, że jednak jest na odwrót? Że ze stożka dostaje mniej powietrza niż z seryjnego filtra? Jak to wyregulowac?
Setup niżej. Z góry dzięki za odp




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Pod stożek dajemy większą dyszę główną... o ok 10-15. Bo stożek daje więcej powietrza i mieszanka jest zbyt uboga w paliwo. Więc odklej tą taśmę ze stożka i załóż dyszę ok 95-100 i iglicę podnieś wyżej. Dopiero wtedy zacznij regulować śrubą od ustawienia mieszanki.
Jak nie umiesz tego dobrze zrobić to poproś kolegę który na tym się zna albo mechanika bo możesz spalić tłok lub co gorsza zatrzeć cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 14:33 
**

Rejestracja: 23 lip 2010, 12:26
Posty: 331
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Racing pisze:
możesz spalić tłok lub co gorsza zatrzeć cylek
weź mi wyjaśnij jak można spalić tłok i zatrzeć cylek przy regulacji gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Racing czytaj ze zrozumieniem. Nie mam regulacji na iglicy!!
Wiec skoro mieszanka jest zbyt uboga w paliwo to dlaczego mi go zalewa i świeca jest ciągle mokra? ;/
Dysza 100? Do cylindra 60? to chyba przesada..
i podłączam się jeszcze do pytania Mistrzu_1991.
Czekam jeszcze na odp innych forumowiczów.




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 14:37 przez Trochim49, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mistrzu_1991 Po prostu, zbyt uboga mieszanka prowadzi do wzrostu temperatury pracy silnika a przez to tłok "puchnie" albo wypali się dziura.

Masz w linku poniżej to sobie poczytaj...


LINK


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 14:45 przez Racing, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
wypowie się ktoś jeszcze?




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy