Dzisiaj jest 19 sie 2025, 20:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2011, 13:56 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
Witam. Przechadzac od razu do rzeczy..

Ostatnio odpalilem swojego skuterka i pojechalem do kumpla(skuter zapalil bez problemu). Jednak kiedy juz mialem jechac do domu skuter za nic na swiecie nie chcial zapalic. Rozrusznik niby kreci ale nic nie lapie. Nie wiem dokladnie jak to opisac wiec dolaczam filmik jak to wyglada i jak to slychac.

Licze na wasza pomoc.

Pozdrawiam.

http://www.speedyshare.com/files/26430954/4t.rar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
A masz w baku benzynę ? :P albo regulacji Gaźnika lub zawory to regulacyj ! ale wątpię czy tak nagle coś by się stało ! ze zapalił bez problemu i zgasiłeś go normalnie a tu nagle lipa ! :roll: Wrzuci ten film na youtube !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:49 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
Bena jest. Raczej to nie przez gaznik ale mozliwe ze przez zawory, bo przypiekl mi sie ten adjuster do tej nakretki i nie moge nic wyregulowac i jest na dole na maksa dokrecone a do gory jest luz przeszlo 2mm. To moze byc przez to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
ale on był tak od początku adjuster i czy grzebałaś coś przy silniku ? i masz w silnik kompresie ? i w ogóle masz iskrę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
1.Zaczaynajac od poczatku. Ostatnio zauwazylem przyrost mocy i spadek predkosci wiec mowie cos musi byc nie tak z zaworami. Kiedy je odkrecilem faktycznie oba adjustery byly przylrecone na maksa ze nie bylo w ogole luzu. PRobowalem odkrecic ale sie nie dalo bo byly jakby to ujac "przyspawane". Wiec wykrecilem cale oba adjustery i probowalem te nakretki odkrecic Ta nakretka od dolu sie odkrecila wiec skrecilem od nowa i wyregulowalem natomiast ta od gory sie nie dala odkrecic wiec pozyczylem od kumpla adjuster tez od 4T i wkrecilem . Szczerze mowiac nie moglem go wkrecic i wkrecalem na sile co szlo bardzo ciezko(w tym na dole nie bylo takich problemow). W koncu wkrecilem i ten do gory tez wyregulowalem, jednak wiedzialem ze cos musi byc nie tak skoro tak ciezko sie wkrecalo. Odpalilem i faktycznie skuter chodzil jeszcze gorzej jak chodzil bo nie dosc ze obroty byly duze a predkosc slaba to jeszcze przerywal. Nie mialem jak zrobic bo nie mialem tej dzwigni zaworow z podstawa wiec zostawilem tak jak bylo. Po 2-3 dniach jednak przyszla pilna potrzeba wyjazdu wiec go odpalilem i pojechalem do kolegi. Jednak kiedy juz chcialem wracac do domu nie chcial zapalic i jest tak jak na filmikach wyzej.
2. Przy silniku nic nie grzebalem.
3.W silniku jest kompres.
4. Z ta iskra to nie sprawdzalem bedac szczerym. I tu moje pytanie jak moge sprawdzic czy jest iskra bo niezbyt sie w tym orientuje?

POzdrawiam


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 15:22 przez h4zard, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 12:04 
*

Rejestracja: 02 sty 2011, 11:55
Posty: 1
Pojazd:
4.
Musisz swiece wsadzić do fajki i świece przyłożyć do metalu .Np pokrywy zaworów i kręcić rozruchem /




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 0:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2010, 15:03
Posty: 72
Lokalizacja: Lędziny
Pojazd:
h4zard, możliwe że się rozregulowała klawiatura. Jak masz szczelinomierz to ustaw na oby 2 młoteczkach luz na 0.05. Kiedyś się musisz nauczyć chyba że masz jakiegoś znajomego co umie to poproś go żeby Ci pomógł, pokazał.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
Te a czasami rozrusznik ci w złą stronę nie kręci?




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 16:37 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:13
Posty: 52
Pojazd:
Xanti, co do zaworow to fakt nie sa w ogole wyregulowane.
krzysztof5943 raczej nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
Na tym filmiku wygląda jakby kręcił w prawą stronę a powinien w lewą!!! więc coś jest nie tak albo mi się zdaje.




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy