Dzisiaj jest 02 lis 2024, 14:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2011, 14:37 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 10:22
Posty: 32
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Moto na luzie kręci ponad 12 tyś obrotów ... a na biegach bodajże 4,5,6 ciężko jej wejśc powyżej 8,5 tyś obrotów i v-max ok.70

z pierwszego biegu i drugiego idzie bardzo fajnie bez problemu przekracza 10 tyś obrotów

Dysza,gaznik,filtr itd czyszczone.
napęd w super stanie
Mogą byc przyczyną blokady ?

Gdzie je szukac ?
dysza mała może byc to wiem,moduł zablokowany także ,ale wtedy nie kręcił by na luzie ponad 12 tyś obrotów.

Jeśli ktoś jest zorientowany w tym modelu albo blizniaczym RS niech pisze bo to taka sama konstrukcja.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Być może przełożenie masz zbyt duże i nie nie da rady przekroczyć tych obrotów




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
od dawna się tak dzieje ? jakie są objawy że nie chce wejść na obroty ? po prostu nie chce czy zaczyna przerywać, dławić się ? stawiam na zablokowany wydech lub małą dyszę




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 18:11 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 10:22
Posty: 32
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
tzn czy od dawna to nie wiem bo pare dni temu kupiłem ją dopiero.

Nie przerywa tylko po prostu na wyższych biegach nie chce wejsc na wysokie obroty nawet jakbym z pierwszego,drugiego i trzeciego biegu kręcił pod czerwone to wrzucam 4 i spadają obroty na ok 7-8 tyś i już się tak utrzymują co odbija się bardzo na prędkosci bo ledwo przekracza 70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 19:43 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Furian50, albo juz nie ma siły wejsc na wyzsze obroty na dalszych biegach? moze sprawdz kompresjie




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 19:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kompresja albo przełożenia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 21:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
krispus, ale na 3,4,5 i 6 biegu kreci te same obroty ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Furian50 pisze:
krispus, ale na 3,4,5 i 6 biegu kreci te same obroty ?


krispus pisze:
pierwszego,drugiego i trzeciego biegu kręcił pod czerwone to wrzucam 4 i spadają obroty na ok 7-8 tyś


Tez uwazam ze przełozenie zapewnie seria 50c wes do moto i sprawdz ile ma zebow przod i tył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 10:22
Posty: 32
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
przód sprawdziłem jest 13 tył sprawdzę jutro.Tak jest to w 99% całkowita seria tak jak z fabryki wyjechała.

tzn jeszcze na trzecim biegu kręci ponad 10 tyś a na 4,5,6 obroty spadają i utrzymują się 7,5-8,5 tyś obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Jak masz 13 przod to wmiare normalna moze masz faktycznie blokady lub cyl lipa
moze masz blokade wydechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 22:57 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
sprawdź kompresjie i zobacz jaki masz cylek bo jak ten chiński z allegro za 90zł to sie nie martw :mrgreen: bo on tak ma (przynajmniej mój tak miał (poznasz go po takim nadruku na boku cylindra będą tak jakieś numery itp Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 17:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kamilek8894, Powstrzymaj się może od takich wypowiedzi co ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 18:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kamilek8894 pisze:
Kolego ja bym proponował sprawdzić kranik czy czasem jakis kamień tam nie wpadł dlatego może nie kręcic obrotów i nie słuchaj o żadnej kompresji to sobie sprawdzisz na koniec :) Pozdrawiam !

z twojej wypowiedzi wynika że jeśli zgasi silnik na chwilę i mu naleci paliwa do gaxnika to chodzi normalnie :roll: NIE ! jemu to się dzieje cały czas, od rana do wieczora :evil: wina tkwi w świecy, blokadzie wydechu lub kompresji




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak może się kamień do kranika dostać ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Huahahahah, Kamica Kranika.

Nie no raczej tak się nie dzieje, ale może jakiś mały wpadł do baku i do kranika, ale nie ma raczej takich możliwości.

Sprawdz jaką masz kompresje to ważne.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 1:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Do kranika też nie ma jak wpaść bo tam jest rurka i filtr. Z resztą w ogóle nie ma poco dyskutować na ten temat bo wiadomo że to nie możliwe.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 1:33 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:19 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Autor pisze wyrażnie że na luzie wkręca się mu b.dobrze natomiast podczas jazdy żle . Trzeba tez zauważyc ze kazda skrzynia na biegu posiada tzw opór . I jakby nie miałji (spreżania ) to sory ale na luzie by się zapewne nie wkręciła pomyślcie troche . Ja kiedyś miałem taką sytuacje że spotkałem się własnie z tym bakiem ale także z filtrem powietrza który po postoju zimowym zapchał się bo było to dziadostwo po 10 zł . I bardziej bym na to stawiał kompresja to by było objawy (chodz nie zawsze) że nie chce palić w ogóle siły nie ma nawet na luzie . A jeżeli bedzie sprężanie w miare O.K proponował bym zając się napędem .

Omg sie rozpisałem :D

Pozdrawiam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kamilek8894 pisze:
Autor pisze wyrażnie że na luzie wkręca się mu b.dobrze natomiast podczas jazdy żle . Trzeba tez zauważyc ze kazda skrzynia na biegu posiada tzw opór . I jakby nie miałji (spreżania ) to sory ale na luzie by się zapewne nie wkręciła pomyślcie troche . Ja kiedyś miałem taką sytuacje że spotkałem się własnie z tym bakiem ale także z filtrem powietrza który po postoju zimowym zapchał się bo było to dziadostwo po 10 zł . I bardziej bym na to stawiał kompresja to by było objawy (chodz nie zawsze) że nie chce palić w ogóle siły nie ma nawet na luzie . A jeżeli bedzie sprężanie w miare O.K proponował bym zając się napędem .

Omg sie rozpisałem :D

Pozdrawiam !

co ty za bzdury gadasz... nawej jeśli nie będzie miał kompresji to na luzie będzie kręcił max obroty bo silnik nie ma oporu. dopiero podczas jazdy będzie sie czuło brak mocy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 26 lis 2010, 20:43
Posty: 26
Pojazd:
ja miałem tak samo w 1,2,3 biegu 12 tys. obrotów a 4 bieg już tylko 10 a 5 i 6 bieg 8,5 tyś. góra 9. Jeździłem tak z tym aż 20 km od domu myślałem że włączyła mi się rezerwa bo przygasł. już nie zapalił. kolega mnie przyciągnął do domu. kiedy rozebrałem cyl to tłok był trochę przytarty i na środku była dziura tak 3mm. ściany cylindra posiadały drobne lecz liczne rysy i to było przyczyną że nie miał mocy na wyższych biegach. na luzie kręcił do końca obrotomierza.
Pozdrawiam! :)




_________________

...wolę jak człowiek na dwóch, niż jak zwierzę na czterech...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:53 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 10:22
Posty: 32
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Kompresja 9,8 bar ,wiec jest dobra zresztą problem o dziwo zniknął.Prawdopodobnie paliwo które już wylałem z baku było bardzo ochrzczone i nie dostawał takiej dawki jak potrzeba..Dziękuję wszystkim za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy