Dzisiaj jest 02 lut 2025, 9:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2008, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Hej! Mam pytanie związane z wytrzymałością cylindra hebo manston replica, przeczytałem na jakimś forum że po 5tyś km cylek do wymiany:/ hmm troszke mnie to zasmuciło bo spokojnie zdąże w jeden sezon przejechać to 5tyś km. Czy zgadzacie się z tym że po 5tyś km ten cylinder nadaje sie do kosza? Może chodziło im o pierścienie i tłok bo coś mi się nie wydaje żeby taki dobry cylek tylko tyle wytrzymał. Jak to jest, wypowiedzcie się na ten temat.




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
malaguti70, cylinder wytrzyma długo lecz sam tłok to max 5k :/ z tego co mi wiadomo to nie jedne cylki EVO wytrzymują kilka sezonów :wink:




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Po 5tys wymiana tłoka i pierscieni. Cylinder moim zdaniem nie wytzryma chyba wiecej jak 10tys km. No ale nie jestem pewnien :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 15:36 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Wszystko zależy od stylu jazdy,jaki olej lejesz jak byś dobrze eksploatował to ci wytrzyma jakieś 10k może więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
olej najlepszy jaki można bede lał, narazie leje mobil 2t syntetyk, no i co do stylu jazdy to czasami ostro a czasmi delikatnie. To w takim razie co dzieje się z tym cylkiem po tym okresie powiedzmy 10tyś km?




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Powłoka niklowa i aluminiowa sie zurzywa. Jednym słowem cylek sie zurzywa i po 10k juz bedzie gorzej chodzil i moze byc tak ze bedziesz mogl wyrzucic cylinder :neutral: to wrzystko zalezy jak dotrzesz i wogole. :razz:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
To nie jest nikiel ale nicasil. Później możesz zrobić szlif i położyć nowy nicasil albo po prostu położyć nowy nicasil co jest raczej nieopłacalne. Po 2 uważasz że 10000km to mało? Wierz mi to baardzo dużo. A co do tłoka też nie ma reguły.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2008, 21:32
Posty: 26
Pojazd:
Tak jak koledzy wcześniej wspomnieli wszystko zależy od stylu jazdy oraz oleju jakiego sie używa. W niektórych przypadkach także jakość odlewu, chociaż to zjawisko przy znanych firmach jest raczej rzadkością.

damianekj pisze:
A co do tłoka też nie ma reguły.


Dokładnie tak jak napisałeś, jednemu tłok może paść po 2 k a drugiemu po 8. Nie ma reguły :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Ale cylek klasy sport jest wytrzymalszy, prawda? Chodzi mi, czy ogólnie charakteryzują się dłuższą żywotnością. Taki przykładowy polinek sport..




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 19:31 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
Ale cylek klasy sport jest wytrzymalszy, prawda?


Prawda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2008, 21:32
Posty: 26
Pojazd:
Moim zdaniem poliniego nie warto :???:

Cytuj:
w tej chwili mamy tylko Malossi i hebo. Zreszt=B1 Polini i tak nie
mamy w ofercie- od czasu zmiany miejsca produkcji jakosc jest
beznadziejna.



Fragment maila z s&d.pl :wink:


Powiem tak, malossi sport ma bardzo dobre osiągi, a żywotność również jest przyzwoita, nawet bardzo :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 19:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Po 1 cylindry klasy sport to zupełnie co innego. Inne wykonanie inny materiał niższe obroty etc. W teorii jest wytrzymalszy bo jest po prostu słabszy ale to tylko teoria.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
no spoko dzięki za wypowiedzi :grin:




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy