Dzisiaj jest 10 mar 2025, 15:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2011, 18:00 
*

Rejestracja: 08 sie 2009, 22:00
Posty: 48
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Witam
Posiadam Piaggio Nrg Power. Zmieniłem w nim wydech na LeoVince ZX, rolki na 4,9gr oraz dysze na 72. Jak moge w tani sposób zwiększyć v-max skutera. Dodam że teraz max to 75km/h z dobrym przyśpieszenie do 60.
Dzięki za odp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 18:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Np. u mnie w SFERZE nie w NRG była normalnie blokada na króćcu ssącym no był mały otwór rozwierciłem i od razu moja Sfera posiada petarde do dziś : > Ale nie wiem jak w przypadku NRG to jest ;/




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Cięższe rolki:)




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeżeli chcesz podnieść osiągi nie tracąć na tym zbytnio przyspieszenia zainwestuj w kolejne części :wink: .

Proponuje wariator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Runner1993, Runner czytaj !
pytlas pisze:
Jak moge w tani sposób zwiększyć v-max skutera.
wario z 2 stówki..




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A może dla niego 2 stówki to jest nic :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 9:38
Posty: 21
Lokalizacja: Lębork
Pojazd:
Kup sobie komplet rolek testowych i popróbuj pobawić się z regulacją :)




_________________

Mój Zipek http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/108094




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 21:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
W tani sposób to możesz sobie tylko dobrze wyregulować..
Albo jak masz kase to wario używane za 150zł znaleźć..
danny180, ta reguła,że cięższe rolki=większy v-max ,jest złą regułą:)Bo tak nie jest:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Nie wrzucaj cięższych rolek, bo te pod ten wydech, przy serii będą odpowiednie. Jeżeli ciśnie Ci tylko 75 km/h i ani milimetra więcej to znaczy, że masz blokadę. Sprawdź króciec, tulejkę w wariatorze, a przede wszystkim sprawdź czy nie masz blokady w ZX'ie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:15 
*

Rejestracja: 08 sie 2009, 22:00
Posty: 48
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Dzięki wszystkim za odp.
Dodam że zx odblokowany wario tak samo jak i kruciec. Co może być przyczyną takiego v-maxa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 23:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
M.in niska kompresja, nieodpowiednia regulacja, zużyty (za wąski) pasek.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 13:07 
*

Rejestracja: 08 sie 2009, 22:00
Posty: 48
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Dzisiaj próbowałem wyregulować gaźnik, i zobaczyłem że czasami z wydechu pokapie trochę oleju? Czego to może być wina? Tak samo jak jadę i mam na liczniku 71 z pełną manetką następnie lekko popuszczę i skuter przyśpiesza tak do 78. Nie czuć takiego typowego muła, ale jak widać po osiągach coś jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
To, że olej kapie, to normalne, u mnie jest tak samo i nic mojemu NRG nie dolega.. Dodam, że możesz ew. zmniejszyć dawke oleju, ale to itak raczej nic nie zmieni.. Po mojemu mały v-max to wina zapchanego gaziora, membranki mogą przepuszczać, albo ew. łapie lewe powietrze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy