Dzisiaj jest 27 lip 2025, 20:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Membrana
Post: 05 lut 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Witam! Czy przez zepsuty zawór membranowy skuter może palić 5l/100 i mieć niższe osiągi (v-max 60). Czy to może być przyczyna? Za co odpowiedzialny jest zawór membranowy i jakie mogą być skutki kiedy jest niesprawny?

Bo nie wiem co zrobić z tym wysokim spalanie kiedyś myślałem że było to przez gaznik 17,5, ale nie dawno wymieniłem na 12 ale to nie dało dużej różnicy

Proszę o pomoc
Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Wyciąg cały zawór i sprawdź pod światło, czy płytki nie mają prześwitu, jeśli tak to je dognij lub kup nowe, ja się spotkałem z przypadkiem że cała komora korbowa była zalana, jak zapalił to bez gazu i za 20 kopnięciem, i nie wolno było dodać gazu :]

Wracając do pytania, dobrze wyregulowałeś gaźnik? Mogłeś się też pomylić w obliczeniach :]


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 22:24 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Przez zepsuty zawór membranowy może dużo palić i mogą się pogorszyć osiągi i mogą być problemy z odpalaniem :P Tak jak kolega wyżej wyjmij zawór i zobacz pod światło czy płytki odstają , jeżeli odstają to musisz kupić nowe płytki lub cały zawór /




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
No właśnie mam problem z zapalaniem. I jak silnik jest ciepły po trasie np. 3 km a duży problem z odpalaniem, a przecież jak ciepły to powinien lepiej odpalać

I jeszcze jedno pytanie za co odpowiada ten zawór skoro ma on takie znaczenie w spalaniu skutera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Ten zawór odpowiada za podawanie mieszanki , znajduje się on pod krućcem ssącym :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Wiem gdzie on się znajduje, czyli jak jest zepsuty to podaje jej za dużo tak? zawsze myślałem że to gaznik jest odpowiedzialny za ilość paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Nie umiem ci tego wytłumaczyć jak działa zawór, sprawdź po prostu te płytki :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy