Dzisiaj jest 27 lut 2025, 20:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2011, 9:38 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Siema mam problem ze speedfight'em otóż jak mu dam gazu to zaczyna gasnąć potem gdy dojdzie prąd do cylindra strzela nagromadzone paliwo w cylindrze i wydechu.Co to może być przyczyną :
-Moduł,
-Impulsator,
-Cewka (to raczej odpada),
-Regulator Napięcia,

Proszę o szybką pomoc! ! !

PS:Może wy macie jakiś pomysł co to może być;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 21:49 przez __dawid, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 12:33 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Chodzi Tobie o tą kosteczkę, samej chyba nie kupisz ...
Mam do sprzedania nowy iskrownik z tym czujnikiem, jak chcesz to pisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:45 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Ja to w ogóle nie rozumiem Twojego posta. Jak może prąd do cylindra dojść? :roll: Skoro on ci odpala w ogóle to jakaś tam iskra musi być. Ja bym zaczął od regulacji i wyczyszczenia gaźnika jak i również wyczyszczenia filtra powietrza. Obadaj również ssanie i możesz ewentualnie świecę jakąś inną zarzucić.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
__dawid, Dlaczego sądzisz że cewka odpada ? właśnie cewka może być powodem Twojego problemu - sprawdź na innej świecy , fajce i cewce :P jeżeli to nie pomoże to zostaje opcja moduł - zapłon - regulator napięcia :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
No chodzi o ISKRE przerywa ją.Świeca jest dobra gaznik tez ,ssanie tez.To musi byc któraś z powyżej wymienionych części tylko ktora?




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 23:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
moduł ..jest to możliwe że coś mu dobiło i daje iskrę w nieodpowiednim momencie
klin na wale.. też możliwe ale wątpię w to aby coś się z nim stało
100% związane z tą elektryką bo iskra jest ale przerwie ją na chwile dodasz gazu iskra zaniknie benzyna się nazbiera i tu iskra i strzela z tłumika
regulator napięcia.. też możliwe a chyba najbardziej mam to samo w swoim tylko nie napisze ci czy to regulator bo silnik mam w częściach i nie sprawdzałem
cewki .. odpadają ale warto sprawdzić
przerwany/ zalany impulsator
tyle mogę na ten temat napisać

cała magia peugeota jak coś nie jeb*** to wiadomo... elektryka...
to samo w samochodach


Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 23:09 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 7:31 
*

Rejestracja: 02 lut 2011, 7:49
Posty: 34
Pojazd:
Może za duża mieszanka świece zmień sprawdź moduł cewke..
Nikt Ci tu nie powie nagraj jak to chodzi pali od 1 kopa?
Jak iskra przerywa to może być cewka może jakiś kabelek przetarty ja mówie tylko to co myśle żeby nikt mi nie mówił że jakiś znawca jestem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Sprawdz czy nie scieło klina na wale,moduł moim zdaniem odpada bo w ogóle nie było by iskry cewka raczej też nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 21:37 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=ao_lc-MKS-c

Filmik sorki za gazowanie bo wiem ze niektórych to wkurza;/
Od 0:18 (od 18-stej sekundy) JEST FULL MANETA po chwili póściłem na wolne obroty na 2 sekundy i znów jest okej ;/

PS: Na samym początku filmiku jest zimny ;]




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436


Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 21:39 przez __dawid, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 12:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Mi to wygląda na zwykłe zalewanie. Dziwne że raz jedzie raz nie




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 12:36 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
ja u siebie w peugeocie mialem tak jak byla slaba kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:13 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
No właśnie sprawdziłem kompresje i wynosi 2,2 bar ;/;/;/;/;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
__dawid, no to cylek do wymiany albo szlifek




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:44 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Tylko podobno w Speedach są cylki seryjne alu ;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
__dawid, Xj to juz takiego kwasa to dawno nie slyszalem :P :twisted:




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:28 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Tak sie dowiedziałem to ja tylko pytam ;/




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 1:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Nie płacz tylko rob szlifa




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 10:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Po pierwsze to zdejmij cylinder i zobacz co i jak :P może traci kompresje na uszczelniaczach wału lub na uszczelce głowicy :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 11:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
Sopel38, co ty dales buhahahahahah nonie ja u siebie mialem orginalny cyl aluminiowy :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Obrazek
sprawdz czy w tym miejscu na górnej części cylindra (tam gdzie zaznaczyłem ) czy jest małe wyżłobienie na oko 0,4mm sprawdź stan pierścieni czy nie są już starte jeśli jest te małe wyżłobienie to znaczy że podczas eksplozji benzyny wypalało lekko i tracisz już kompresje czyli cylinder do szlifu i tlok z pierscieniami nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy