Dzisiaj jest 10 mar 2025, 12:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
adikSR pisze:
Bo jak sprawdzałem iskrownik to odczepiłem wszystkie kable od cewki, zielony przyłożyłem do ramy i też iskry nie było żadnej, a ni mnie prąd nie kopnął ;/

Przy takim kopaniu to tam prąd masz taki że na mierniku by tylko trochę wskazało szybko, a co tu mówić że ty chcesz iskrę.

Masę to przewód od jakiejś śruby silnika do ramy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 14:19 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
To jak mam sprawdzić iskrownik, cewkomoduł?No ale jaki przewód sam mam go zrobić czy co?

WIE KTOŚ ! PILNE !: (




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Masa od cewkomodułu, czyli ten osobny kabelek:
Obrazek
Masz go dać na szpilkę od cewkomodułu, pod niego.
Jak już to zrobisz sprawdź czy kopiąc, z kabla WN iskra strzela w kierunku masy (np ramy). Przy odpalaniu powinna dostrzelić na przynajmniej 5mm. Ważny jest też kolor. Ma być niebieska.
ProgrameR pisze:
a co tu mówić że ty chcesz iskrę.

W takim razie jakim cudem ma to odpalać? Pomyśl.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:33 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Patrzyłem już wszystko cewkomoduł jest dobry. iskrownik się zepsuł;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sprawdzałeś te kable dokładnie? W jakim są stanie, w miejscu gdzie są spięte razem zaraz obok iskrownika.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:40 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
tak sam je oplatałem wszystkie dzisiaj. kupię nowy iskrownik, tylko nie wiem jak sprawdzić czy moje magneto jest dobre stare?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 22:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2011, 19:16
Posty: 62
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
w magnecie chyba nie ma co sie popsuć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 22:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Booyaka pisze:
ProgrameR napisał/a:
a co tu mówić że ty chcesz iskrę.

W takim razie jakim cudem ma to odpalać? Pomyśl.


Chyba mnie nie zrozumiałeś, ja myślałem że on mając w dłoni kable od iskrownika przykłada je do ramy i ma mu powstać iskra, tak nie zrobi się bo tam nie ma wysokiego napięcia tym bardziej przy takim kopaniu, miernikiem ok, może sprawdzić czy wychodzi z nich napięcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 2:16 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Mam już 100% pewność że iskrownik padł nie wiem jakim cudem ;/ może przez to że mi spadł...;/ bo kable wszystkie są całe i dobrze podłączone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy