Dzisiaj jest 14 lis 2024, 17:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty silnika
Post: 07 lut 2011, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Witam. Pojawił sie u mnie następujący problem. Posiadam cylinder Malossi Sport świeżo po porcie oraz szlifie bo dopiero wczoraj pierwszy raz odpaliłem silnik. Wygląda to w ten sposob ze po odpaleniu skuter nie ma stałych obrotów i jest dosc duzy zakres skoków tych obrotów. Skuter pali bez włączonego ssania jesli go włącze wejdzie na takie obroty ze zaczyna ruszac kiedy wyłącze nie zejdzie odrazu z obrotów lecz jakis czas przytrzyma i zejdzie do ok. 3000 obr. Na dodanie gazu nie reaguje zwawo tzn ma lekkie opóźnienie i wskakuje na obr tak jak przy włączonym ssaniu i trzyma jakis czas. Niestety juz brakuje mi pomysłow czym to moze byc spowodowane. Wymieniałem membrany, dysze, sprawdzałem czy nie łapie gdzies lewego powietrza wychodzi na to ze nie. Dodam jeszcze ze jak przechyle skuter na prawą strone reaguje tak jak bym dodał gazu. Prosze was o pomoc gdyż to nie daje mi spokoju. Z góry dziękuje




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 18:43 przez LukS9, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:17 
Zbanowany

Rejestracja: 25 sty 2011, 23:23
Posty: 34
Pojazd:
jesli robil ci tego porta polinispeed to pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
no tak, on ale jakos nie słyszałes zeby ktos miał o nim złe zdanie a czy to miałoby jakis wpływ ??




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
naciągnięta linka od gazu ? :) sprawdź ją :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
no wiesz, naciągnąłem ją ostatnio ale moge ja poluzowac i sprawdzic choc wątpie ze to jest tego przyczyną




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Aa i chciałbym tez dodać ze silnik nie reaguje podczas regulacji gaźnika, nie ma praktycznie zadnych zmian ciagle to samo jest




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 21:11
Posty: 109
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
a masz może w zapasie jakiś inny cylek? może masz źle poszeżone kanały i to jest tego sprawą.




_________________

PORÓWNANIE BANKÓW I ICH KREDYTÓW, LOKAT,KONT ITP

Naprawde polecam

http://zlomek102.ebrokerpartner.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Niestety nie mam, oryginalny musze oddac do szlifu. A taki cylinder da sie jeszcze uratowac ktory ma zle poszezone kanały??




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
LukS9, na początek może dla pewności świece zmień, sprawdź czy wszystko jest szczelne itp.
Hmm to dziwne jak nie reaguje na regulacje gaźnika... po porcie jest większe zapotrzebowanie na paliwo, tak mi się zdaje.
A sprawdzałeś uszczelniacze?


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 20:00 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 21:11
Posty: 109
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
a masz w gaźniku wsadzony stożek?




_________________

PORÓWNANIE BANKÓW I ICH KREDYTÓW, LOKAT,KONT ITP

Naprawde polecam

http://zlomek102.ebrokerpartner.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Słuchaj no uszczelniacze, wogole remont silnika był robiony w wakacje. Po remoncie łądnie chulała nie było zadnych problemów wiec uszczelniacze sa wporządku. W zime jedynie rozbierałem ten cylinder i układ zasilający. Wszystko powinno byc szczelne bo jest składane na nowych uszczelkach. Dysza jaka mam w gaźniku to 105 takze wystarczająco duza. Dziwi mnie najbardziej to ze jak przechyle skuter to sam wpada na wysokie obroty no jak bym dodał gazu ale sprawdzę to linkę tak jak ulan podpowiedział. Świeca ?? Hmm, powiem ci że nowa jest załozona wiec czy dalej tak twierdzisz zeby ją wymienić ??




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Tak paliłem na Polinim Air Boxie i na Revo




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 21:11
Posty: 109
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Mój kumpel jak wsadził do malaguti f12 cylek 70 i do gaźnika dollerto 17.5 filtr stożkowy metrakita to jak próbował wyrególować to sie nie dało i nie było praktycznie żadnej reakcji na regulowanie, a jak wsadził spowrotem normalny filtr to wyrególował bez żadnego problemu.




_________________

PORÓWNANIE BANKÓW I ICH KREDYTÓW, LOKAT,KONT ITP

Naprawde polecam

http://zlomek102.ebrokerpartner.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Przed portingiem takze jeździłem na stozku i mogłem wyregulowac gaźnik, reagował no ale to tez moge sprawdzic zakładajac oryginalny filtr




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:11 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
jeśli nie reaguje na regulacje gaźnika to możliwe że świeca do kitu ja tak miałem u siebie ze nowa załozyłem i przejechałem się kawałem i do wywalenia. a to że jak przechylasz skuter na prawa strone to jak sie nie myle masz tam kranik i może wtedy zasysa więcej paliwa i wchodzi sam na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 21:11
Posty: 109
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
to że przechulasz i zmieniają sie obroty to sie bym tym nie przejmował. jak ja przechule mocno skuter w lewo to też mi minimalni eobroty sie podnoszą a nie powinny zwłaszcza że nie mam kraniku tylko pompke paliwa i sie tym nie przejmuje bo nic takiego sie nie dzieje




_________________

PORÓWNANIE BANKÓW I ICH KREDYTÓW, LOKAT,KONT ITP

Naprawde polecam

http://zlomek102.ebrokerpartner.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
U mnie dotychczas czegos takiego nie było, nigdy nie wskakiwał na obroty a teraz potrafi przez to sam ruszyc. I nie stawiam tu na kranik bo jest podcisnieniowy, czy to na lewą czy na prawa strone jak skuter jest przechylony dostaje taka sama ilosc paliwa. Nom a co do lewej strony to tez tak sie dzieje choc w mneijszym stopniu




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:26 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
to u mnie jest jeszcze lepiej bo jak go przechyle na prawą stronę tak mocno i dam ful manete to gaśnie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Jeszcze co do tego gazu, oczywiscie silnik wkręci sie na maksymalne obroty bez zadnych wachań lecz problem jest na biegu jałowym. Jak sie wkręci to trudno go zatrzymac




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
kowal_KV_2T, co Ty nie powiesz O.o. Szok ! A nie pomyślałeś że jak przechylisz to gaźnik już nie daje paliwa i logicznie myśląc skuter gaśnie.

LukS9, A sprawdź cewkę O.o. Może to taki "drastyczny" pomysł, ale u mnie przez to skuter zgasł i nie chciał palić w ogóle, Tobie też źle chodzi, wątpię w to ale warto spróbować. :) A jeszcze rak pomyślałem, może tą śrubkę od obrotów, masz mocno zakręconą co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy